21-latek zginął od ciosów nożem w sylwestrową noc

2017-01-01 08:35:32 (ost. akt: 2017-01-02 09:11:10)
21-latek zginął od ciosów nożem w sylwestrową noc

Zdjęcie jest jedynie ilustracją do treści

Autor zdjęcia: Zbigniew Woźniak

Do tragedii doszło w sobotę około godziny 23 przed jednym z lokali znajdujących się przy ulicy Armii Krajowej w Ełku. Policja w tej sprawie zatrzymała 4 osoby. Nikomu jeszcze nie postawiono zarzutów. Za zabójstwo grozi dożywocie.

Policja prowadzi śledztwo w sprawie wydarzeń z nocy sylwestrowej. Około godziny 23 na ulicy Armii Krajowej w Ełku przed jednym z lokali gastronomicznych 21-latek został pchnięty nożem. Niestety, rannego mężczyzny nie udało się uratować.

Policja w tej sprawie zatrzymała 4 osoby. Jeżeli zarzuty się potwierdzą, zatrzymanym grozi dożywocie.Wśród zatrzymanych znajdują się cudzoziemcy, ale policja nie ujawnia ich narodowości.

Na miejscu tragedii przed lokalem gastronomicznym zbierają się mieszkańcy, którzy zapalają znicze. Dokładne przyczyny śmierci mężczyzny ustali sekcja zwłok, zaplanowana na poniedziałek.

Komentarze (191) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Leonardo #2150438 4 sty 2017 01:48

    http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci/elk /a/byl-w-prince-kebab-kilka-godzin-przed -tragedia-klienci-mieli-mowic-ciapaku-na -kolana-i-do-pana,11652758/

    odpowiedz na ten komentarz

  2. Emigrant #2150110 | 84.134.*.* 3 sty 2017 18:51

    Ten polak to niestety bandzior, żal tylko tych, ktørzy bronili swojej własności. Ci ludzie nie szukali zwady!

    odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. mare #2148604 | 95.51.*.* 2 sty 2017 13:44

      a 21-latek oprócz bandytki co robił w życiu? Może pracował? Uczył się? A policja - dlaczego nie kwapiła się od razu na miejsce bójki? Ełk = ciemnogród

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

    2. Gregor #2148590 | 88.156.*.* 2 sty 2017 13:38

      Nie wydawajcie wyroków - nie wiadomo przecież czy to właśnie pracownicy kebaba go zabili, nie wiadomo jak to dokładnie było - może kwestia obrony koniecznej, może zabity 21-latek miał również w ręku nóż. Jeśli jednak rzeczywiście zabity chłopak jedyne co zrobił to kradzież i petarda - zabicie go nie jest adekwatne do wagi przewinienia...

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

      1. olecko #2148295 | 176.109.*.* 2 sty 2017 10:55

        Spoczywaj w pokoju (*) miałes cale zycie przed sobą.

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        1. Tomek #2148244 | 145.237.*.* 2 sty 2017 10:16

          Kupując kebaba wspierasz araba.

          odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

          1. Mari #2147982 | 31.0.*.* 2 sty 2017 00:17

            Chrześcijanie dla muzułmanów to chwasty, więc to dla nich Łatwo przychodzi wsadzić nóż by zabić.

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

            1. Humidor #2147948 | 37.248.*.* 1 sty 2017 23:19

              Koles sam sprowokowal sytuacje. Oczywiscie kara jest zbyt wielka ale postawmy sie w sytuacji wlasciciela lokalu. Koles kradnie a potem atakuje fajerwerkami...

              Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

              1. a #2147897 | 185.137.*.* 1 sty 2017 22:38

                A jak on się w ogóle nazywał?

                odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                1. JNL'KM #2147783 | 5.172.*.* 1 sty 2017 21:30

                  https://youtu.be/kZwAFsFW2IQ

                  odpowiedz na ten komentarz

                2. Gość #2147758 | 213.199.*.* 1 sty 2017 21:21

                  Precz z brudnymi sukinsynami. Przez nich ginie 1000 ludzi.

                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                  1. rogal #2147529 | 82.29.*.* 1 sty 2017 17:57

                    Nie tolerujemy w Polsce nożowników. Mogą nas obrażać za granicą ale Polak w Posce nie podaruje i skończy się to nakręcaniem przemocy i ludzie zaczną nosić noże, maczety i siekiery. Nie chcemy tu tych atrakcji.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                    1. WojTek #2147485 | 95.160.*.* 1 sty 2017 16:09

                      Niektórzy sugerują, że mamy ich nie zaczepiać, bo nas zranią? To rodzaj poddania się i uznania ich wyższości. Następnym krokiem będzie padanie im do kolan i płacenie danin. Zastanówie się co piszecie. Tu jest chrześcijańska Polska, nie barbarzyński kalifat.

                      Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                      1. Aneta #2147441 | 176.221.*.* 1 sty 2017 15:48

                        Witam trochę się wypowiem na ten temat .. to prawda Szkoda chłopaka i że nie uratowali go w końcu jeszcze żył. Kondolencje. Nie powinien wrzucać petardy bo prawdopodobnie tak było lecz nie zmienia to faktu że z nożami się nie wychodzi a jak ja siedząc za granicą widzę co się dzieje oni nie odpuszczają idą wszyscy za jednego .. nie potrafią rozwikłać problemu sam na sam.. i dla nich nie widzą problemu czy to chłopak czy kabieta bądź dziecko, poprostu chore państwo. I potrafią zabić za złe słowo na ich państwo czy ich Boga Księżyca "Allaha". Ale musimy stanowczo się stawić i nie dać sobie tak manipulować a przede wszystkim nie dać się zastraszyć bo wiedzą wtedy jaki mamy słaby punkt. Jednym słowem "wypieprzac z naszego Państwa".!

                        Ocena komentarza: warty uwagi (26) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)

                        1. Janko #2147436 | 178.17.*.* 1 sty 2017 15:47

                          Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Ełk o którym mówi się w Polsce, że miasto księży katolickich a tak nietolerancyjne. Czyżby ci co prowokują do rozrób i demolują na religię nie chodzili. Co jest z wami, księżą do was nie dotarli ze słowem Bożym

                          1. Brr #2147427 | 83.6.*.* 1 sty 2017 15:40

                            Słyszałem ,że przedtem ukradł 2 butelki coli a potem rzucił petardę pod nogi klienta.Czy tak ma wyglądać polski patriota?Widzę,że wielu jest w Ełku takich,sądząc po wpisach.Jak reagujemy,gdy Polaków ktoś dyskryminuje za granicą,a Polaków jest bardzo dużo,dużo więcej jak obcokrajowców w Polsce.Więcej tolerancji,powstrzymać agresję!i

                            odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                            1. Wojtek #2147422 | 95.160.*.* 1 sty 2017 15:34

                              Wyjście na ulicę jest lepsze niż apatia. To może niedługo obrócić się przeciw tym, którzy teraz wygodnie siedzibą w fotelach i mówią co mnie to obchodzi. Macie dzieci, wnuki, nie chcemy, żeby to za jakiś czas ich spotkało.

                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                              1. qwe #2147416 | 83.6.*.* 1 sty 2017 15:26

                                a ile czasu ten lokal jest w Elku?...ilu z Was co teraz nawoluje do nienawisci smiec za smierc jadlo w tym lokalu i bylo dobrze?-nie trzeba bylo sie tam stolowac toby tego nie bylo...arab by sie wyprowadzilbonie mialby klientow,polski kebabby sie cieszyl-taki w Was patryiotyzm moi drodzy...jesli prwda jest ze wrzucil tam petarde to chyba jasne jest ze prosil sie o guza...inna sprawa ze gospodarze lokalu zareagowali jak zarwagowali i stalo sie nieszczescie...a gdziebyli koledzy zmarlego?-co zrobili by temu zapobiec?-moze to jeden z nich go podposcil...

                                Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                1. 2xM #2147411 | 77.140.*.* 1 sty 2017 15:22

                                  Muzułaństwo jest jak zaraza. Nawpuszczali niewiermych do Europy i się zaczęło. Miałem nadzieję, że miast takich jak Ełk ten problem nie będzie dotyczył. Myliłem się. Nie wpuszczać niewiernych. Nie będzie problemu. Nie pochwalam tej petardy, ale ciąć za to nożem?! Toż to dzicz!!! Wezwać policję, dać w twarz , ale mordować!? Nakarmić wieprzowiną i deportować! Nie utrzymywać za koszt Polaków w więzieniu!

                                  Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                  1. Olsztyniak #2147410 | 37.47.*.* 1 sty 2017 15:22

                                    Mam nadzieję, że mieszkańcy Ełku wiedzą jak zachować się w takiej sytuacji.

                                    Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                    1. A yebać ten cały Ełk #2147387 | 92.40.*.* 1 sty 2017 14:53

                                      Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. jakby mi jakiś gówniarz wrzucił petardę do lokalu to jedliby go moi klienci w tym kebabie. Miał gnój niefart i tyle. Nienawiść w was straszna ale porządek musi być - chujostwo chujostwem się leczy.

                                      1. Nowy Rok #2147385 | 213.241.*.* 1 sty 2017 14:52

                                        Stała się rzecz straszna. Zabity został człowiek. To fakt. Wielu pisze, że to ofiara rzuciła petardę do lokalu. Jeśli tak było, to chłopak sprowokował zajście. Nie umniejsza to jednak faktu, że odpowiedź pracowników kebabiarni była bandycka i zbrodnicza. To jedna rzecz. Czytam komentarze, niektóre nawołujące wprost do zabijania muzułmanów. Nigdy nie popierałem polityki migracyjnej Angeli Merkel i innego lewactwa. Jednak nawoływać do zabijania? Wśród Polaków przybyłych w ostatnich latach do Francji czy Anglii też byli sprawcy gwałtów i morderstw na obywatelach tamtych krajów. Czy usprawiedliwione jest by Francuzi i Anglicy nawoływali do mordowania mieszkających w ich krajach Polaków? Inni piszą, że w Maroku, Tunezji, Turcji wojny nie ma, co robią ludzie stamtąd w Polsce? A co robią Polacy w Anglii, Irlandii, Norwegii, Niemczech, Holandii, Islandii i w wielu innych krajach Zachodu? Jaka wojna panuje w Polsce? Nie oznacza to, że oczekuje specjalnych praw dla przybyszy osiedlających się nad Wisłą. Mają dostosować się do naszych praw i zwyczajów, szanować naszą kulturę. Niech jednak nie dojdą do wniosku, że polska kultura, to potępianie całej społeczności za czyn jednostki, na dodatek bez dania próby owej jednostce wytłumaczenia swego czynu.

                                        Ocena komentarza: warty uwagi (27) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                        1. konkluzja jest taka #2147384 | 83.9.*.* 1 sty 2017 14:52

                                          Sąd powinien surowym wyrokiem dać tej nacji znać, że skoro zdecydowali się żyć w Polsce to mają się dostosować do Polskich realiów. Chcą swojej religii w takim wymiarze jak u siebie to jazda z powrotem do siebie. W Polsce nie będą tolerowane żadne zabójstwa honorowe, ich kobiety maja prawa na równi z naszymi kobietami i nas nie obchodzi, że to ich tradycja. To oni przyszli do nas. Możemy przygarnąć ale nie jesteśmy zniewieściałymi Niemcami, u nas nie pohasają sobie jak za Odrą. A wyrok powinien być przestrogą dla reszty, żadnych politycznych poprawności. Jak teraz to zepsujemy to już nigdy tego nie wyprostujemy.

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                          1. Nagranie z Ełku #2147368 | 95.160.*.* 1 sty 2017 14:42

                                            https://m.facebook.com/story.php?story_f bid=10202771630528527&id=1733100003&refs rc=http%3A%2F%2Ft.co%2FcGdrA0MN9n&_rdr

                                            odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                            1. Jarek #2147358 | 176.221.*.* 1 sty 2017 14:32

                                              Widać 21 latek ostro się nudził. Zamiast do kebaba, mógł tą petardę wrzucić policjantom na Chopina. Dostałby co najwyżej kilka pał przez plecy i miałby co opowiadać na dzielni.

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (18) odpowiedz na ten komentarz

                                            2. ??? #2147356 | 83.9.*.* 1 sty 2017 14:31

                                              A co tam robi Marokanczyk czy Algierczyk/ Przecież w Maroko wojny nie ma. Czyzby PIS cichaczem sprowadzał nożowników?

                                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                              1. Roman Erotoman #2147355 | 163.172.*.* 1 sty 2017 14:31

                                                Policja z Olsztyna wysłała już swoje wsparcie do obstawiania kebabów w Ełku, a co na to kibice Stomilu? Wspomóżcie w potrzebie braci z Ełku.

                                                Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                1. borra #2147349 | 5.206.*.* 1 sty 2017 14:23

                                                  SANEPD zajmuje się hacapami iso a nie tym co trzeba

                                                  Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz

                                                2. X #2147346 | 89.67.*.* 1 sty 2017 14:16

                                                  2 Algierczyków, Tunezyjczyk, Matokańczyk.

                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                  1. borra #2147332 | 5.206.*.* 1 sty 2017 14:06

                                                    Jeden kebab jeden arab osiedlony w Polsce

                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                    1. Znowu obywatel tunezji #2147330 | 185.69.*.* 1 sty 2017 14:05

                                                      Co oni tam robią na Mazurach, Czy wojna jest w Algierii, Maroku i jeb..nej Tunezji??? Deportować nie będę łożył na wik i opierunek!!!

                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                      1. edo #2147312 | 188.146.*.* 1 sty 2017 13:48

                                                        W naszej nie ale u tych koziojeb.....to norma!,

                                                        odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                        1. Janka #2147306 | 94.254.*.* 1 sty 2017 13:44

                                                          Jesli nawet ten chłopak wrzucił petardę im do lokalu, to nie jest powód żeby go zaszlachtowac, mogli w tyłek nakopać ale NIE ZABIJAĆ!!!!!!! To nie leży w naszej kulturze i mentalności, jak mozna, wyrazy współczucia dla jego rodziny

                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                          1. Jk69 #2147294 | 188.146.*.* 1 sty 2017 13:32

                                                            Zgadzam się z przedmówcami. Mogli obić ryja za petardę, nie zabijać To nie bliski wschód. W Olsztynie też mieliśmy taką sytuację. Sprawca wrócił do Arabii i cieszy się wolnością.

                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz

                                                          2. Agnieszka fanka platformy. #2147291 | 81.190.*.* 1 sty 2017 13:23

                                                            Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Za rzadow PO do takiej tragedii by nie doszlo. Polska powinna przyjac czesc emigrantow z zachodu, a wtedy uchodzcy byli by wdzieczni Polakom i jeszcze by nas bronili przed kibolami i chlopakami w dresach. Tecza powinna byc naszym symbolem, a nie orzel i kotwica. Wielokulturowosc to jest to !

                                                            1. Nowy Rok #2147290 | 213.241.*.* 1 sty 2017 13:23

                                                              Jakim trzeba być idiotą, by komukolwiek do lokalu wrzucać petardę? Gdyby jakiś śniady wrzucił w Ełku czy w Warszawie petardę do sklepu prowadzonego przez białego, to by zaraz pojawiły się podejrzenia o zamiar ataku terrorystycznego. Zgadzam się, że zadźgać nożami to gruba przesada, ale co zrobiłby Polak, gdyby mu ktoś wrzucił coś wybuchowego do lokalu? Uspokójcie emocje i zauważcie, że to polski kretyn sprowokował zajście

                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                              1. Tylko pierogi #2147286 | 93.105.*.* 1 sty 2017 13:20

                                                                Kupujesz kebaba osiedlasz Araba !

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                1. kermit #2147283 | 46.77.*.* 1 sty 2017 13:13

                                                                  Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Po co wrzucal petarde do kebaba? Teraz każdy dwa razy pomysli zanim zaczepi ciapatego bo kose dostanie .

                                                                  1. serpiko #2147274 | 88.156.*.* 1 sty 2017 13:00

                                                                    W takie dni patologia szczególnie się uaktywnia,a na wiochach ich nie brakuje!

                                                                    odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                    1. Strach w oczach #2147273 | 178.36.*.* 1 sty 2017 12:59

                                                                      Wy nie wiecie , co może teraz czuć matka tego chłopca. Sama mam dzieci i boję pomyśleć że ktoś może zrobić im krzywdę.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                                      1. Adam #2147269 | 89.68.*.* 1 sty 2017 12:55

                                                                        Czy to był Kebab Prince przy Armii Krajowej 32, czy jest tam na tej ulicy jeszcze jakiś inny kebab?

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

                                                                      2. ja #2147268 | 37.47.*.* 1 sty 2017 12:55

                                                                        Smierdziuchy juz sie panosza....zabijają Polaków i cooo... Nic kurwa....sie wytłumaczą tłuste łby wysmarowane kebabem...

                                                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                        1. to prawda #2147262 | 31.178.*.* 1 sty 2017 12:45

                                                                          To prawda ich wyskoczylo kilku i go poprostu zaczeli dzgać nozami - DOSŁOWNIE

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                          1. z elku lapanka #2147261 | 31.178.*.* 1 sty 2017 12:45

                                                                            On zostal ZADZGANY - wlasciciele knajpy kebab wyskoczyli znozami i go zadzgali

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

                                                                          2. Art #2147257 | 88.199.*.* 1 sty 2017 12:42

                                                                            Tylko kara śmierci !!!

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                            1. przyszli się "bawić"...z nożem w kieszeni... #2147256 | 81.190.*.* 1 sty 2017 12:38

                                                                              każdy rozsądny wie, że jak ktoś nosi nóż w kieszeni, to prędzej czy później go użyje!

                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (18) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                              1. rollandk #2147253 | 89.71.*.* 1 sty 2017 12:33

                                                                                założmy że taka historia miała by miejsce w ...turcji....co zrobiły by władze?

                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz

                                                                              2. Trudne sprawyy? #2147249 | 5.172.*.* 1 sty 2017 12:31

                                                                                Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Każdy ma prawo się bronić ,jeśli petarda była wrzucona do lokalu to mogło to byc odczytane jako zamach i dlatego kosa poszła.

                                                                                1. spokojny mieszkaniec #2147244 | 81.190.*.* 1 sty 2017 12:26

                                                                                  Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Jednego chuligana mniej

                                                                                  1. ona #2147240 | 91.233.*.* 1 sty 2017 12:19

                                                                                    Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. skąd wiecie jak było... po co petarde do lokalu wrzucał.... tak się złożyło że sprawcami byli Turcy - bronili swego... równie dobrze mógł Polak zabić - to co wtedy by było cacy.... Mało świrów wśród Polaków...

                                                                                    1. tylko prawda #2147239 | 89.228.*.* 1 sty 2017 12:18

                                                                                      Mogli ryja obić , ale żeby od razu zabijać? Porażka . Na pohybel im.

                                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (24) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                      1. X #2147233 | 176.221.*.* 1 sty 2017 12:05

                                                                                        Hej SYNKOWIE TACY Z WAS OBROŃCY OJCZYZNY? A JAK BY PRZYSZŁO BRONIĆ KRAJU TO PIERWSI BYŚCIE DALI DYLA Z POLSKI . WIEM CO PISZE SŁUŻYŁEM W ARMII 25 LAT I WIDZIAŁEM NIE JEDNEGO BOHATERA.J . I WIDZĘ WAS CZĘSTO NA MIEŚCIE I JAK SIĘ ZACHOWUJECIE. DAJCIE SPOKÓJ OD TEGO SĄ ORGANY ŚCIGANIA ( POLICJA PROKURATURA). MIMO TO ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. A RODZINIE SKŁADAM KONDOLENCJE............................

                                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)

                                                                                        1. Pawel #2147229 | 83.23.*.* 1 sty 2017 12:00

                                                                                          TO turasy brudasy z KEBABU. Niech nikt nie je Kebaba a turasów wyrzućmy z Polski!

                                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                          1. edo #2147226 | 188.146.*.* 1 sty 2017 11:51

                                                                                            Bydlo jak bydlo traktowac!

                                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                            1. Kebab #2147225 | 31.0.*.* 1 sty 2017 11:51

                                                                                              Nie kupujcie żadnych kebabów u brudasów

                                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz

                                                                                            2. Tutejszy. #2147213 | 81.15.*.* 1 sty 2017 11:24

                                                                                              Jak mam takich zabójców utrzymywać ze swojego podatku to czuję się przez nich ograbiony...

                                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                              1. 2017 #2147212 | 88.156.*.* 1 sty 2017 11:24

                                                                                                No to poimprezowali...

                                                                                                odpowiedz na ten komentarz

                                                                                              2. Onn #2147205 | 188.125.*.* 1 sty 2017 11:17

                                                                                                Jakie dozywiocie? Kara smierci! My Polacy nie chcemy ich utrzymywaC!

                                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                                                                1. Wojtek #2147201 | 95.160.*.* 1 sty 2017 11:05

                                                                                                  Podawajcie tą informację po całej Polsce, niech dużo ludzi się dowie. Media będą tuszować tą sprawę, że względu na pochodzenie zabójców.

                                                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (35) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                                                  1. ja #2147196 | 31.135.*.* 1 sty 2017 10:40

                                                                                                    Jak można komuś odebrać życie? Będzie nam Ciebie brakowało.. bardzo cierpimy.. a oni za to zapłacą. .

                                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz

                                                                                                  2. "Fejkowi" trzęsą się ręce #2147191 | 81.190.*.* 1 sty 2017 10:24

                                                                                                    i jeszcze nie wytrzeźwiał. A poza tym te zabójstwo to jego wina, bo poleciał na skargę do kolegów, że tamten 21- latek tańczy z jego dziewczyną ;-)

                                                                                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                                                    1. Ełczanin #2147190 | 89.228.*.* 1 sty 2017 10:22

                                                                                                      To Turasy nie zadni Ukraincy

                                                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                                                      1. gravedigger #2147183 | 109.150.*.* 1 sty 2017 10:08

                                                                                                        Na Interii piszą że to Ukraińcy byli. Ktoś potwierdzi?

                                                                                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)