ZDZiT opublikował nowy rozkład jazdy i układ komunikacyjny Olsztyna z uwzględnieniem linii tramwajowej. Zmienią się numery linii i rozkłady jazdy. Zniknie też linia numer 15 - najpopularniejsza linia autobusowa w Olsztynie.
Na stronie Zarządu Dróg, Mostów i Zieleni pojawiły się już nowe schematy i rozkład jazdy autobusów w Olsztynie.
W nowym układzie komunikacyjnym zmienią się numery linii autobusowych. Numery od 1 do 99 będą zarezerwowane dla tramwajów. Na razie w Olsztynie będą trzy linie tramwajowe - 1, 2 i 3. Autobusy stałych linii dziennych będą zaczynały się od liczby 100. Przy czym, aby nie rewolucjonizować nazewnictwa, do „setki” dodany będzie obecny numer autobusu, czyli np. dzisiejsza linia nr 1 będzie nosiła numerację 101.
Liczbą 200 będą oznakowane linie autobusowe dowożące do przystanku tramwajowego, od nr 300 będą zaczynały się linie okresowe, a linie nocne będą nosiły trzyznakowe numery N01 i N02.
Z nowego układu zniknie linia numer 15, uchodząca za jedną z najpopularniejszych linii w Olsztynie. Jej trasę zastąpią częściowo tramwaje.
Prócz tego zmieni się cena biletów. Dla pasażerów dostępne mają być również bilety czasowe, które pozwolą ich posiadaczom na wielokrotne przesiadanie się między pojazdami w czasie jaki obejmuje bilet. - 30-minutowy będzie kosztować 2,90 zł; 45-minutowy to koszt 3,40 zł; 90 minutowy za 4,40 zł. Cena biletu jednorazowego pozostaje niezmienna - 2,90 zł - podają urzędnicy.
Z biletów wielogodzinnych i wielodniowych pozostają tylko 24-godzinne i 3-dobowe. Zmienione stawki biletów mają obowiązywać od 1 listopada, a bilety będzie można kupować również w biletomatach, zainstalowanych w autobusach.
Komentarze (344) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Gosc #2681513 | 213.76.*.* 14 lut 2019 13:35
Ludzie sklepy wirmy Tesco likwidja.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
Kobieta #1948634 | 178.43.*.* 8 mar 2016 13:15
Właśnie dobre pytanie . Czym mam dojechać do domu ??? Skoro 108 z dworca jest o 21-25 jak mam zdążyć na ten autobus , jeśli mam dojechać np z Galerii Warm.
odpowiedz na ten komentarz
Kobieta #1948625 | 178.43.*.* 8 mar 2016 13:06
Ciekawe dla kogo te zmiany ??? Jeszcze teraz po 1 marca kolejna rewolucja tylko na gorsze !!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz na ten komentarz
mmmm #1905555 | 77.114.*.* 13 sty 2016 09:37
Rewolucyjne zmiany, to trzeba przyznać. Zlikwidowano conajmniej 1/3 połączeń, aby wszyscy przesiadali się na niepunktualne tramwaje. Czas dojazdu do miejsc docelowych wydłużył się. Oby tak dalej. W najbliższej przyszłości (jak za dwa, trzy dni ponownie SPadnie temperatura) będziemy mieć "DZIEŃ PIESZEGO PASAŻERA".
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Ewa #1905104 | 5.172.*.* 12 sty 2016 19:10
Po tych "cudownych" zmianach w domu po pracy jestem okolo 17, przed zmianami bylam juz o 16!!! Autobusy podmiejskie 82 i 88 jeździły bez spóźnień, teraz jakiś mądrala puścił je na dworzec przez zatłoczoną w godzinach szczytu ulicę Limanowskiego. Spóźniają się przynajmniej pół godziny, zdarza się że i ponad godzinę. Co z tego że na Zatorze dojadę w miarę sprawnie, kiedy tu na 112 lub 108 muszę czekać godzinę!! Gratuluję paca...wi który to wydumał!
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Mirka #1902091 | 78.88.*.* 8 sty 2016 19:25
Czy zmiana rozkładu jazdy była potrzebna? Ludzie zastanówcie się co Wy robicie z tym Olsztynem. Co z tego, że są tramwaje. Nie ma się czym chwalić bo codziennie słyszymy, że albo pękają szyny albo i tam jeżdżą jak chcą bo na pewno nie zgodnie z rozkładem. Jak ludzie mają jeździć do pracy gdzie połowa mpk jest zniesiona a zmiany tras i tak nic nie dają. Czym się tu chwalić, że mpki będą jeździły z większą częstotliwością a weekendy jak jeźdzą? Jak studenci niestacjonarni mają dojeżdzać na Kortowo? o nich już władza nie myślała znosząc 15 i 22.
odpowiedz na ten komentarz
TRACK #1899672 | 176.221.*.* 5 sty 2016 22:18
CO ZA IDIOTA ZLIKWIDOWAŁ TRASĘ NA TRACK LINIE 36 !!!!!!!!!! iDIOTYZM jAK LUDZIE Z RANA MAJA DOJECHAC DO PRACY ??? bEZMUZGI I KRETYNI !!!!!!!!!!!
odpowiedz na ten komentarz
kasiaS #1890426 | 88.156.*.* 26 gru 2015 13:28
Co za mózgi wymyśliły te zmiany!! Gdzie moje ulubione 25, którym szybko i wygodnie dojeżdżało się do centrum z Nagórek? Te urzędasy, co wożą tyłki samochodami nie mają pojęcia, które linie są potrzebne i za wszelką cenę chcą nam udowodnić, że ta idiotyczna inwestycja była potrzebna w takiej dziurze jak Olsztyn. Odwołując wiele autobusów stworzy się sztuczny tłok w tramwajach i powiedzą"patrzcie jakie były potrzebne!!" Lepiej za te pieniądze naprawili by ulice (patrz ul. Partyzantów i inne gruzowiska).
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
lusia #1854430 | 88.156.*.* 10 lis 2015 12:13
ja się pytam gdzie jest 25? czym moje dziecko ma dojechać z Witosa do LO V ?
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
1 Cementowa #1846907 | 83.9.*.* 30 paź 2015 20:21
Co jeszcze zabiorą, jedynka na cementową jest potrzebna ,!?
odpowiedz na ten komentarz
ja #1845659 | 88.156.*.* 29 paź 2015 15:43
Czy idioci wprowadzający zmiany w rozkładach to w ogóle znają to miasto i korzystają z komunikacji miejskiej? Bo wygląda na to że nie. Polikwidowane prawie wszystkie linie do Kortowa jeżdżace przez Dworcową/żołnierską/wyszyńskiego/ps trowskiego i linie na dworzec. Mam w dupie jeżdżenie na dworzec, z bagażem, z przesiadkami, po to tylko, żeby spełnić zachciankę grzymowicza, któremu zamarzyły się tramwaje, a sam i tak wozi i będzie woził tyłek samochodem. Mam nadzieję że pasażerowie odwdzięczą się za te cudowne zmiany tym, że przestaną korzystać z takiej dupnej komunikacji, która n apewno nie jest ułozona po to, by służyć olsztynianiom.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
me #1845638 | 88.156.*.* 29 paź 2015 15:18
Może poinformujcie rzetelnie o tym, jakie linie ulegają zmianie lub likwidacji, bo ten układ na rysunku jest mało czytelny, poza tym nie tylko 15 zlikwidowana ale i 22
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
korektor #1841236 | 81.190.*.* 22 paź 2015 18:35
Powinno być tak: Sprawdź czy dojedziesz... Jak zawsze ucierpią najbardziej ludzie, którzy są z różnych powodów skazani na transport publiczny.
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
komornik #1840643 | 88.156.*.* 21 paź 2015 23:07
NIE CHCĘ POLSKI LISA , MICHNIKA , KRAŚKI , OLEJNIK , TADLI , WOJEWÓDZKIEGO , KOPACZ , GRUPIŃSKIEGO , MUCHY , SZEJNFELDA , JOŃSKIEGO , TOMCZYKA , NIESIOŁOWSKIEGO , PALIKOTA , PETRU , MILLERA , BALCEROWICZA , TUSKA ,PIOTROWSKIEJ ! NIE CHCĘ POLSKI OKŁAMYWANEJ , OKRADANEJ , OSZUKIWANEJ, MANIPULOWANEJ ! NIE CHCĘ POLSKI AFERZYSTÓW , ZDRAJCÓW , ZŁODZIEI , ŁAJDAKÓW , UBecji , ŻYDOKOMUCHÓW , RESORTOWYCH BĘKARTÓW. CHCĘ POLSKI SUWERENNEJ , NORMALNEJ , PRAWDZIWEJ , SPRAWIEDLIWEJ , BEZPIECZNEJ DLA OBYWATELI. DLATEGO TEŻ BĘDĘ GŁOSOWAŁ NA PiS , BO TO JEDYNA PARTIA MOGĄCA ZMIENIĆ OBECNY SYF. DODAM , ŻE RÓWNIEŻ MOJA RODZINA I ZNAJOMI BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PiS - ONI TEŻ MAJĄ JUŻ DOSYĆ TEGO SYFU !
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz
wróżka #1838455 | 178.43.*.* 19 paź 2015 13:40
....hehe....w następnej kadencji POrąbani zlikwidują tramwaje jako nierentowne, a wy budują kosmodrom w Olsztynie.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Eko #1836932 | 31.1.*.* 16 paź 2015 15:45
A ja sobie kupie hulajnogę elektr./skuter elektr. i będę pomykał po chodniku, robiąc MPK fiku miku :)
odpowiedz na ten komentarz
murielek2015 #1836557 | 79.189.*.* 16 paź 2015 08:09
Osiedle Mazurskie znowu pozostawione sobie. zamiana 5 w 16 i na odwrót. Pytam komu przeszkadzały obecne trasy. Czy mamy zadac tramwajow na osiedlu aby moc dojechac do pracy
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
jajak #1833339 | 81.190.*.* 11 paź 2015 14:38
no to teraz na lubelską dojazd zaj........bisty gratuluję MYŚLENIA!!!!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
,lex #1831977 | 164.126.*.* 9 paź 2015 00:05
czy to jest rewolucja ?? to jest kontrrewolucja ,WIELKI Bu.... i nic więcej pytam po co i jak,a cholerę te tramwaje ?/ trzebabylo dac więcej ekologicznych autobusów, zrobić obwodnice i inne realne udogodnienia ,a nie głupoty tramwajowe, chyba wam się w du... poprzewracalo Olsztyn jest i tak zakorkowany i zapchany samochodami ,ciężko przejechać w szczycie , kretynizm do potęgi N ,ale wiadomo wzieliscie kase za to do łapy i OK??
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
Tokyo Drift #1831969 | 81.190.*.* 8 paź 2015 23:48
"Rewolucyjne zmiany komunikacyjne w Olsztynie. Sprawdź czym dojedziesz do domu" sprawdziłem, tylko swoim niezawodnym bolidem :)
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
alleluja_i_do_przodu #1830493 | 164.126.*.* 7 paź 2015 07:41
A na smyntorz w Dywitach tylko karawaną .......
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
aneczka #1829041 | 80.55.*.* 5 paź 2015 12:22
Ludzie nie martwcie się. Zaraz drobna przedsiębiorczość załata dziury w rozkładzie jazdy i znowu bezie jak dawniej - MPK znowu jest nierentowne.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Studentka #1825852 | 80.52.*.* 30 wrz 2015 16:44
Czy ja dobrze rozumiem? Czy wszystkich studentów, pracowników UWM i innych ludzi jeżdzących w kierunku Kortowa od dworca, poprzez osiedla na Piłsudskiego, Żołnierskiej i Wyszyńskiego/Pstrowskiego ma zabierać jedna jedyna 3 (103)? To może się udać... jeśli miałaby 10 wagonów doczepionych! Kpina jakaś! Chyba nikt z planujących nie próbował przed 8 rano w okolicy Żołnierskiej wcisnąć się do któregoś autobusów kursujących w stronę Kortowa, że takie "super" zmiany wprowadzają. Porażka. A faktu autobusów dowożących do tramwajów to już w ogóle nie będę komentować...
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
wszystko dobrze? #1825562 | 88.156.*.* 30 wrz 2015 09:40
Nie ma to jak sprawić by na osiedlu pełnym starszych osób(NAGÓRKI) kursował jeden autobus (11).
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Po co zmieniać numery #1824866 | 145.237.*.* 29 wrz 2015 10:11
Nie rozumiem zmiany kilkudziesięciu numerów busów, po to żeby dodać 3 nowe numery. Na logikę to tramwaje powinny nazywać się t1 lub 101 itd.. Łatwiej zapamiętać (np. turysta) numer 2-cyfrowy niż 3, a skoro tramwaje są tylko 3 linie to dla nich to bez różnicy.
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Heniek do Magistrat #1824535 | 88.156.*.* 28 wrz 2015 20:09
Ty magister w ząbek czesany, uważaj bo dostaniesz od mieszkańców kopa rehabilitowanego w zad i obrazę nadzwyczajną !! Magistry ich mać, tfu !!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Magistrat #1824310 | 94.254.*.* 28 wrz 2015 15:12
Komentujecie, komentujecie a i tak wiecie gdzie Was mamy :P
odpowiedz na ten komentarz
D. #1823914 | 178.235.*.* 27 wrz 2015 23:11
Jakiś Stary Dwór ma więcej linii, połączeń niż Zatorze czy Dajtki! To jakaś porażka. Srary Dwór. Miasto zapomniało chyba o innych rejonach bez durnego tramwaju. Na Dajki przez zakorkowane miasto droga okrężną? Paranoja, to ile tam człowiek ma jechać. Znając te korki i temperament do budowania dróg ile wlezie, bez pomyślunku, to bilet i godzinny nie starczy. Każdy kto ma samochód niech jeździ nim a te złomy ciągnące się godzinami przez miasto niech wożą powietrze. Ale jestem wkur... .
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
dochodzeniowy #1823899 | 83.6.*.* 27 wrz 2015 22:31
Mam nadzieję ,ze wszyscy beda jeżdzić własnymi samochodami, bo inaczej się nie da.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
wosiekw #1823578 | 83.9.*.* 27 wrz 2015 13:33
co za kretyn to wykombinowal , podziwiam takich debili i miasto jeszcze im za to placi z naszych podatkow.
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
sr #1823574 | 188.33.*.* 27 wrz 2015 13:20
Qwa, co to ma być?! Jadąc do pracy na 6 rano z Partyzantów na Dajtki, miałam 7 o 5.21 a teraz o 5.29 z Dworca. Jakim cudem mam zdążyć, po tym jak obwiezie mnie po całym mieście grubo ponad 30 minut? No ręce opadają!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
gunit #1823461 | 89.228.*.* 27 wrz 2015 09:54
Brzeziny dziękują za autobus na ulicę Cementową :)
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
momo #1823172 | 88.156.*.* 26 wrz 2015 18:46
Tramwaje i związanie z nimi utrudnienia jeszcze nie skończone, a już w planach jest metro. To dopiero będzie drogowy armagedon...
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
nina #1823100 | 81.190.*.* 26 wrz 2015 15:45
Komentarze są tak niepochlebne, że litość wzbudzają w stosunku do mieszkańców jak i w stosunku do pomysłodawców i realizatorów pomysłu tramwajowego. Czy przypadkiem nie było tak, że aby wyremontować ulice za pieniądze z UE trzeba było budować linie tramwajowe? A teraz trzeba wymuszać jeżdżenie tramwajem likwidując linie autobusowe MPK? Brońcie się włodarze miasta, po myślimy że jesteście niespełna rozumu!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
zbidud #1823027 | 81.190.*.* 26 wrz 2015 12:53
Nowe przebiegi linii autobusowych to jedna wielka tragedia. Np. ulica Żołnierska zostanie pozbawiona z większości linii, a są tu przecież szkoły , szpital dziecięcy , szpital wojewódzki. Podobnie jeśli porównuje się stare trasy do nowych w innych częściach miasta.Ktoś kto układał nowe trasy linii, w ogóle widać nie zna miasta. Wygląda, że trasy za grubą kasę ustalał ktoś z Koziej Wólki.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
bardzo dobrze #1823018 | 88.156.*.* 26 wrz 2015 12:35
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Tramwaje zmieniają charakter miasta, od tej 15tki która była od wieki wieków już się żygać chciało, trasa była krajoznawcza, jak człowiek nie miał co robić mógł sobie jechać przez całe miasto
iop #1823014 | 88.156.*.* 26 wrz 2015 12:27
Tramwaje zyskują pierwszeństwo nawet w numeracji, ot taki przewrót listopadowy
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
olsztyn jeden wielki plac budowy #1823008 | 88.156.*.* 26 wrz 2015 12:19
Ogolnie nie ma sensu tera jezdzic zadnym autobusem, ale chyba dacie radę v wszędzie dojechać nawet po zmianach, Olo to małe miasto tak naprawdę ja mieszkając nawet nie w centrum prawie wszędzie chodze pieszo i jestem szybciej niż autobus czy samochód które stoją w korkach
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz
po co komu 15-stka.... #1822953 | 89.228.*.* 26 wrz 2015 10:14
........ przenieśmy KORTOWO na DWORZEC :D
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
ccccc #1822904 | 37.47.*.* 26 wrz 2015 08:31
szkoda, ze nie od miliona. kiedy najblizsze wybory? ppodziekujemy im za takie pomysly
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
mieszkaniec osiedla Track #1822867 | 178.43.*.* 26 wrz 2015 06:41
Kolejny raz zapomniano o mieszkańcach osiedli Track i Zielona Górka . Dlaczego zlikwidowano nam linię 36 nie kierując tu innej linii ?.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
olo z nagórek #1822827 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 23:24
mnogość linii, okresowość godzinowa i sezonowa linii, wymuszone przesiadki żeby dotrzeć z punktu a do b, zmiana numeracji linii, - dla młodych ludzi ze smartfonem i apką do wyszukania połączenia to pikuś, z tym że drugą najliczniejszą grupę pasażerów mpk stanowią ludzie starsi, przyzwyczajeni do tego, że jedną linią dojadą tam gdzie chcą, nawet kosztem "okrężnego" przebiegu linii ale z zyskiem w postaci jednokrotnego oczekiwania na przystanku, jednokrotnego uciążliwego wchodzenia i jednokrotnego kasowania biletu i zajęciu miejsca, teraz będą musieli kilka razy czekać na przystanku, przesiadać się, wsiadać i wysiadać, przepychać się, a niejednokrotnie będą skazani na bardzo długie spacery nawet w deszczu czy mrozie, gdy okaże się że w danych godzinach autobus nie dowiezie ich do albo od tramwaju, a co np szkodziło zostaić dotychczasową numerację autobusów dziennych i nocnych a tramwajowe linie oznaczyć t1, t2, t3 itd?
Ocena komentarza: warty uwagi (22) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
simone #1822783 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 21:45
Piszą, że 15 znika, ale że 24 też nie będzie to już cisza
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
grzegorz #1822762 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 21:16
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Malkontenci, najpierw zapoznajcie się z tematem a potem wypowiadajcie się. W miejsce zlikwidowanych linii wprowadzono nowe systemy takie jak bilety czasowe, dowóz autobusowy do tramwaju w układzie drzwi w drzwi, znowelizowany układ połączeń.
won nieudaczniku #1822653 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 18:51
Grzybowicz siłą zmusi was do przesiadki do tramwajów, później na ich tle zrobi sobie zdjęcie i powie że mieszkańcy są zadowoleni.
Ocena komentarza: warty uwagi (25) odpowiedz na ten komentarz
kurna #1822629 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 18:30
Chciałam coś napisać dając upust emocjom, ale stwierdziłam, ze nie ma sensu. Co da, ze sobie pokrzyczę i tak ratuszowe buraki robią co chcą,
Ocena komentarza: warty uwagi (20) odpowiedz na ten komentarz
Kama #1822603 | 213.184.*.* 25 wrz 2015 17:54
Od grudnia przesiadam się do auta. Zabrali mi 15, dzięki której mogłam po drodze do pracy (na Kortowo) podrzucić dziecko do przedszkola. Po zmianach będę musiała podjechać 2 przystanki autobusem i przesiąść się do tramwaju (2 przystanki) aby zaprowadzić dziecko. I wracając z pracy to samo, tylko w drugą stronę. Czy ktoś tu myśli. Kto z nas robi debili. Linia najbardziej popularna jest nierentowna? Jak to możliwe? To co z innymi liniami, które są mniej popularne? Tamte przynoszą zyski?
Ocena komentarza: warty uwagi (28) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
to Ja #1822597 | 81.190.*.* 25 wrz 2015 17:49
przykład w przyszłości: około godz. 11.00 z pod Śliwy na Jarotach chciałbym pojechać do centrum pod Dukat. Nie będzie bezpośredniego połączenia, a do tramwaju też szybko nie dojadę bo linie dowozowe bedą kursowały tylko w porannych godzinach (dowozowe na tramwaj) i po 14 ( rozwożące z tramwaju) Więc pozostaje tylko dawna 17 która o tej porze wiadomo jak często jedzie
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
zadzior #1822565 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 16:59
A ja dalej pomykam swoją Rav 4 i całą tą komunikację mam w .......Arbuz głosowałem na ciebie ,tylko dla tego żebyś zakończył te je.....e wykopki.W kolejnych wyborach nie licz na to że ci zapomnę te nie dotrzymane terminy inwestycji ,zmarnowany czas i paliwo!
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
emtec #1822556 | 185.103.*.* 25 wrz 2015 16:47
Tęczowy las dziękuje za pozbawieni możliwości dojazdu do kortowa lub gdziekolwiek
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz
fiona #1822525 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 15:53
osiedle Zacisze dziękuje za drugą linię autobusową! :)
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Ka #1822495 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 15:04
To chyba nie za bardzo się zrozumieliśmy - zdzit robi zmiany czegoś, co do tej pory funkcjonowało w Olsztynie dobrze. Podając przykład Warszawy miałem na myśli m.in. 3-cyfrowe numery linii autobusowych, czy np. mnogość dowozówek.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
XX1 #1822490 | 176.97.*.* 25 wrz 2015 15:00
Nie rozumiem dlaczego nie ma połączenia kanta-kortowo i dlaczego na kortowie można dojechać tylko do prawocheńskiego.. Wiele osób wysiada pod biblioteką (uniwersytet-centrum konferencyjne), więc bez sensu wtedy byłoby wybierać tramwaj i przesiadać się na 2 przystanki do autobusu.
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
sasza #1822479 | 178.43.*.* 25 wrz 2015 14:46
moje zdanie Nr1.Nr2 ok ale Nr3 powinien kursować Kanta - Kortowo-wysoka bram i Dworzec główny lub dodać NR.4 Kanta-Kortowo
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Dajtkowicz #1822454 | 185.103.*.* 25 wrz 2015 14:15
Jadąc z Dajtek na dworzec objadę pół miasta! Co za chory człowiek funduje taką wycieczkę osobom, które mają TYLKO jedno połączenie z dworcem?
Ocena komentarza: warty uwagi (30) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Koment #1822432 | 217.99.*.* 25 wrz 2015 13:39
No i mleko sie rozlało . Bo coś się wydaje że owe tramwaje i chaos z MPK będzie dla PG tym czym "uchodźcy' dla Kopacz . Ale do rzeczy jak tu słusznie zauważacie tą "rewolucje" układał ktoś kto z MPK nie korzysta a do pracy podróżuje klimatyzowanym autem z willi na przedmieściach czy w sąsiednich gminach . Kilka faktów -po co chaos numeracyjny czyżby wkrótce wyrośnie 86 linii tramwajowych ? Skąd absurdalne trasy jak wycieczkowa 7 czy parę innych , skąd cięcie dogodnych dojazdów przy jednoczesnym wspieraniu kilkoma (!) liniami komunikacji w podolsztyńskich wsiach (?!) . Tramwaj istnieje tu dla tramwaju nie olsztyniaków i wszelkimi siłami próbuje się zapędzić doń pasażerów .Winna m.in zła trasa stąd pokraczne dopasowywanie potrzeb komunikacyjnych mieszkańców do torowiska a nie na odwrót . Oczywiście liczne przesiadki są dla zdrowia zwłaszcza w listopadowe-marcowe dni oraz dla ludzi niepełnosprawnych , starszych po 75 roku życia czy dla matki z dzieckiem w wózku -oni już sie cieszą ! A to przecież podstawowa grupa zależnych od zbiorkomu . Niepoprawnych którzy odgrażają tutaj przesiadką do aut ratusz skontruje absurdalnymi utrudnieniami w poruszaniu się po centrum -już są początki . By żyło się ciężej i Olsztyn rósł absurdami . Chyba jest świadomość tego bo od rana trolle minusują wypowiedzi mieszkańców aż paluchy bolą i wstawiają coraz bardziej groteskowe komenty . P.S liczba studentów w Olsztynie maleje nader szybko , liczba mieszkańców stałych od pewnego czasu też no i nie ma żadnych ale to żadnych inwestycji rozwojowych poza "studentkę zatrudnię -minimalna". Jaki to ma związek z tematem ?-no właśnie spory ...
Ocena komentarza: warty uwagi (36) odpowiedz na ten komentarz
emeryt #1822426 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 13:35
zostala zmieniona trasa 7, ktora teraz nie dojedzie do wysokiej bramy a w powrotna strone zaden autobus nie dojezdza na sybirakow:(
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
do Ka ...i innych #1822393 | 95.160.*.* 25 wrz 2015 13:05
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. . Chyba nikt z piszących tutaj nie przeczytał dokładnie rozkładu i nie przejrzał wszystkich linii. Zobaczył tylko swój autobus (o ku*wa 15-tkę zabrali!!!) i tragedia. Wizłem dupę przez całe miasto bez wysiadania a tera co? .... Ludzie ! czytając te komentarze można dojść do jednego wniosku. Wszyscy chcieliby żeby eMPeK podjechał pod klatkę i bez przesiadki zawiózł dupę na miejsce. Potrzebna wam jest tylko jedna linia. I nie pisz mi , że w Warszawie tak zajebiście sie jeździ, bo ja miałem 3 przesiadki do pracy i jechałem godzinę. Tam też autobusy sie spóźniają, tam też autobusy sie psują, tam też śmierdzi (nawet bardziej niż w olsztyńskich). Macie dobrze, będziecie mieli jeszcze lepiej, ale jeszcze się taki nie narodził co by każdemu olsztyniakowi dogodził. I to nie Urzędasy (choć ich bardzo nie lubie) minusują takie wypowiedzi jak twoja, tylko ludzie inteligentni, tacy którzy znaleźli sprytne rozwiązanie...
Anonim #1822391 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 13:03
Bardzo mądrze zabrać z Nagórek wszystkie autobusy i zabrać linie 2 która dowoziła ludzi na działki, Jagiellońską czy Poprzeczną. Super czysty debilizm
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz
Ka #1822370 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 12:42
Zdzit bardzo mocno kieruje się w swoich działaniach przykładami z wielkich miast takich jak Warszawa. Szkoda tylko, że nie wzięli pod uwagę tego, że to, co tam funkcjonuje dobrze, czyli np. linie dowozowe, tutaj mogą okazać się katastrofą. Trasy tramwajów chyba były projektowane przez jakichś idiotów, bo wielu ludziom zwyczajnie nie pasują by dojechać GDZIEKOLWIEK. Ja z kolei z autobusu przesiadam się na samochód, bo zmiany tras lub likwidacja tylu linii to dla mnie szczyt debilizmu. Urzędasy mogą minusować :-)
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
uczeń #1822354 | 83.31.*.* 25 wrz 2015 12:29
No tak, 105, czyli obecna 5-tka nie pojedzie już do Dworca, czyli zlikwidowano połączenie z Klewek z Dworcem, w dodatku będzie jechała przy Aquasferze, zamiast Żołnierską, gdzie są szkoły, gimnazja i budowlanka. Nie dość, że jedyna 5-tka była dobrym połączeniem, żeby dzieciaki z Klewek dotarły do szkół, to i teraz to zabiorą. Wójcie Gminy Purda - REAGUJ!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
raw #1822346 | 188.33.*.* 25 wrz 2015 12:20
Źle się stało, że zmieniono trasę 36 na Zatorzu. A poza tym każdego teraz czeka łamigłówka czym jechać i gdzie się przesiadać, szczególnie w weekendy, a także po 22. 30 minut biletu przesiadkowego z taktem tramwajowym 7,5 czy 15 minut może nie wystarczyć - a to oznacza ukrytą podwyżkę biletów.
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz
rrr #1822312 | 195.225.*.* 25 wrz 2015 11:43
'drzwi w drzwi' a kto na kogo ma czekac tramwaj na autobus czy odwrotnie
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
do xd #1822301 | 83.3.*.* 25 wrz 2015 11:27
panie prezydencie postukuje nie jakiem XD załatwić pobyt w szpitalu psychiatrycznym. Należy mu się. Nieszczęśnik ten XD. Tam w świetlicy załatwią mu nie tylko dwa trolejbusy ale i podciągnął kabel trakcyjny od tramwaji i wyleczą go prądem.POSKUTKUJE.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
xd #1822285 | 176.221.*.* 25 wrz 2015 11:13
masakra brak słów a po co takie duże numery tych autobusów???? głupota ludzka nie zna granic zmieniać aby zmieniać zamiast zrobić coś dla ludzi żeby było łatwiej to znowu po górkę kocham olsztyn i naszego wspaniałego prezydenta panie prezydencie zróbmy sobie jeszcze ze dwa trolejbusy proszę
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
o boże zabierają 15 #1822284 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 11:12
Jak można z Genarałów jechać 15 do kortowa. Pytam się jak? Czy wy ludzie nie szanujecie swojego czasu. 15 od wysokiej bramy do kortowa jedzie już prawie pusta a ci dalej krzyczą, ekonomiści za dychę
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Nika #1822278 | 31.61.*.* 25 wrz 2015 11:09
Straszne Nagórki bez dojazdu porażka !!!!!!!!!!!!! TRZEBA ZORGANIZOWAĆ STRAJK NIECH KTOŚ POMYŚLI O ZWYKŁYCH LUDZIACH MASAKRA !!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Olsztyniak #1822271 | 95.40.*.* 25 wrz 2015 11:05
Do tej pory jeździłem samochodem ale miałem nadzieję, że po uruchomieniu tramwajów będę mógł jeździć komunikacja miejska, żeby nie zatruwać powietrza w naszym mieście i nie niszczyć środowiska. Ale to co ZDZiT wyprawia z rozkładem to jest po prostu komedia. Teraz jednego jestem pewnien, nie przesiądę się do komunikacji miejskiej bo po prostu nie mam zamiaru przesiadać się co chwile. Jeżeli ktoś zacznie pisać o kosztach to niech sobie daruje. Nie zaglada się nikomu do kieszeni a kto czym jeździ to jego sprawa i niech nikt się nie miesza do tego
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz
xyz #1822265 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 11:00
i po cholere te tramwaje, można było dołożyć po 2-3 autobusy do każdej linii i było by tak samo. MASAKRA!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
waldi bejserker #1822251 | 25 wrz 2015 10:50
UWAGA !!! UWAGA !!! Z JAROT CENTRALNYCH T.J. OKOLICE WILCZYNSKIEGO,, KANTA, HERDERA, BENIOLA GORNE, BENIOLA DOLNE, LEJKOWO NIE JEDZIE ZADEN AUTOBUS ANI TRAMWAJ, KTORY JECHALBY PRZEZ CENTRUM. BRAWO !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
i co? #1822240 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 10:33
Z jarot nie dojadę tramwajem na kortowo, 15 zabierają, pozostaje tylko 30.... Ale wielu ludzi jedzie 15 do byłej pętli autobusowej 15 w kortowie
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
NO #1822222 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 10:23
dlaczego nadal żaden autobu nie jeździ ul.Artyleryjską i Obrońców Tobruku do Sikorskiego.Czy w tym mieście każdy autobus z Zatorza musi jechać przez Centrum.Nie ma czym bezpośrednio dojechać z Zatorza i Leśnej na Jaroty,Pieczewo itp. i to jest rewolucyjna zmianaTo po co zatoki autobusowe na Artyleryjskiej, dla ozdoby.Teraz (tymczasowo) wymienionymi ulicami jeździł autobu i komu to przeszkadza
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Wojtek1983 #1822218 | 87.205.*.* 25 wrz 2015 10:20
Bezsens, czyli żeby dojechać z jarot (gdzie jest dużo stancji) do kortowa, trzeba będzie się przesiadać pomiędzy tramwajami. Można odnieść wrażenie, że jedyne dobre połączenie to jaroty-centrum, tak jakby wszyscy pracowali tylko w urzędach czy galeriach.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Kinga #1822205 | 83.9.*.* 25 wrz 2015 10:08
A gdzie są mpki nr 22, 24, 25, 34 i inne? Czy to jakiś żart, że dodają 3 tramwaje, których trasa jest znikoma i usuwają 7 mpków? ;O A nie, przepraszam, dodają kilka dojazdowych do tramwajów, bezsens... Dlaczego szumieli tylko od kultowej 15, skoro usuwają tak ważne mpki jak 24, 25. Co to za filozofia coś dawać, a równocześnie zabierać. W tym kraju nigdy nic nie będzie lepiej!
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
mm #1822204 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 10:07
a dlaczego likwidują autobus 34 ?? Przecież wiele małych dzieci jeździ tym autobusem z i do szkoły 25, które mieszkają na ulicy Jarockiej, Mazowieckiej, Pomorskiej, Piotrowskiego i Flisa. Jeździ też wiele starszych osób!! Nie likwidować tego połączenia!!! Nie każdy rodzic może odwozić dziecko autem do szkoły!!
Ocena komentarza: warty uwagi (18) odpowiedz na ten komentarz
yrek #1822199 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 10:03
Dlaczego linie dowozowe do tramwajów będą kursowały tylko w określonych godzinach i tylko w dni pracujące?? Precież wilelu ludzi pracuje w soboty i niedziele i wielu jeździ nie tylko do pracy i z pracy ( autobusy dowozowe tylko rankiem i 14-18) Inna sprawa, że nie każdy pracuje w centrum. Tylko urzędasy pracują w centrum i banksterzy...! Te poranne dowozowe powinny kursować przynajmiej do 11 godz. Przecież młodzież jedzie do szkół!!
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz
nie przemyślane zmiany!! #1822191 | 89.228.*.* 25 wrz 2015 09:53
Zlikwidują 15 to ludzie z okolic Rolnika, stadionu Stomilu ( to chyba osiedle Pojezierze) nie będą mieli jak dojechać na Kortowo
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz
groh #1822186 | 193.243.*.* 25 wrz 2015 09:47
Co za kretyńskie rozwiązania... W jakim stopniu tramwaj zastąpi 15stkę????? w 5 %? Jak mają teraz ludzie z Nagórek jeździć do Kortowa? z trzema przesiadkami zamiast jechać jednym busem? Poza tym poco zmianiać numery wszystkich autobusów zamiast stworzyć 3(słownie trzy) linie tramwajowe 101,102 i 103??? Po trzecie ceny biletów to rozbój w biały dzień!!!!! Czemu żaden z tych pseudo specjalistów od transportu nie wpadł na pomysł biletu 15 minutowego za 1,5zl??? wymyślili tylko droższe bilety :/ Jak ludzie mają sie przesiąść z samochodów na komunikację jak samochodem jeździ się taniej szybciej i przyjemniej???
Ocena komentarza: warty uwagi (20) odpowiedz na ten komentarz
zator #1822178 | 83.15.*.* 25 wrz 2015 09:34
bilety powinny być też 15- minutowe po 2 zł!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Monia #1822172 | 178.43.*.* 25 wrz 2015 09:28
Dobra mądrale to powiedzcie mi czym dojechać z przystanku Piłsudskiego koło Generali do centrum ? dodam, że jest tu błąd jeśli chodzi o kursowanie 120. Obecna 20 będzie jeździła od nowego roku koło Tesco i szpitala mimo, że jest tu napisane że trasa taka sama
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
ed #1822162 | 31.6.*.* 25 wrz 2015 09:14
Po chłodnej analizie rozkładówjazdy: Interwały linii 1 i 2 w godzinach szczytu to 4 minuty (co trzeci interwał to 7 minut) Jak ktoś mieszka w miarę blisko linii i będzie jeździł z Jarot do Centrum i z powrotem jest nieźle. A do tego dochodzą jeszcze linie autobusowe. Wg mnie Mieszkańcy Jarot i os. Generałów zyskają.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
zator #1822160 | 83.15.*.* 25 wrz 2015 09:13
oczywiście Zatorze z Lubelską niepołączone. nawet do zegara na Partyzantów nie dojedzie się.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
Pioter's #1822155 | 83.3.*.* 25 wrz 2015 09:11
Pomysłodawca i autor rozwiązań komunikacyjnych, które wprowadzą tramwaje, poprzez likwidację 15-tki chce usprawiedliwić sensowność powstania linii tramwajowych. Pasażerowie będą zmuszeni do korzystania z tramwajów i przesiadek-dowózek autobusowych. Nie wszyscy, którzy korzystali z 15-tki pojadą linią 26 (nowa 126, co za megaloman to wymyślił, jakby nie mógł numeracji tramwajów rozpocząć od numeru 100).
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz
set #1822153 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 09:10
4 linie dowozowe na tramwaj będą jeździć tylko w dni robocze i dni robocze wolne od nauki szkolnej. W takim razie w sobotę i w niedzielę z Generałów będę musiał 10 minut zapierdzielać na Andersa na tramwaj żeby gdziekolwiek dojechać do centrum! Dziękuję ale zamówię sobie taksówkę.
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz
wer #1822133 | 88.220.*.* 25 wrz 2015 08:57
CZEMU NIE MA BILETÓW NA 1 LINIĘ ???
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Lulz #1822130 | 83.9.*.* 25 wrz 2015 08:54
Dzięki za te zmiany. Dotychczas do pracy jeździłem małym motocyklem latem, a zimą - autobusem. Po tych zmianach chyba jednak przesiąde się do swojego samochodu. Wolę postać w korku słuchając radia niż stać w zatłoczonym, brudnym i śmierdzącym busie/tramwaju z "ułatwiającą życie" przesiadką na dokładkę.
Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz
sc #1822122 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 08:49
Ale jazda! Ludki z ratusza chyba dostały chyba polecenie o plusowaniu pozytywnych komentarzy, a te głosy które widzą problem ostro minusują. Czy naprawdę tak wielu podobają się jakieś pieprzone przesiadki? Aby robić ratuszową statystykę tramwajową? A czy ktoś myślał o bezpieczeństwie przy tych przesiadkach starszych i dzieciaków? Czemu mówi się o obniżce biletów skoro będzie faktyczna podwyżka dla tych co bez sieciówki? Ja czuję się oszukany i robiony w balona. I w d... mam te ratuszowe kłamliwe świnie.
Ocena komentarza: warty uwagi (24) odpowiedz na ten komentarz
Janko #1822117 | 213.73.*.* 25 wrz 2015 08:45
Może i ma to sens ale pod jednym warunkiem. Że częstotliwość kursowania autobusów w czasie szczytu 7-8 15-16 wzrośnie 3 krotnie.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
warmiak #1822106 | 88.156.*.* 25 wrz 2015 08:35
i kto na tym QRWA ZAROBI?jakis znajomy kogos waznego
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
john #1822075 | 188.146.*.* 25 wrz 2015 07:38
Miasto liczy ,ze ludzie przesiadą sie na transport publiczny.Po takich zmianach!!!!!! Dofinansowywac MPK ?Chyba cos pomieszalo sie naszej wladzy w ratuszu.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
do spoko #1822074 | 83.3.*.* 25 wrz 2015 07:38
stara dwójka to jest w starych dziennikach nauczycielskich w podstawówkach , lo i technikach czasami nazywana była PAŁAMI
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
olsztyniak #1822066 | 164.126.*.* 25 wrz 2015 07:24
tzn że jak pracuję w systemie siedmiodniowym to nie mam szans "być dowiezionym" autobusem do tramwaju (bo w dni wolne-czytaj świeta, niedziele) nie jeździ, i mam przez całe Generałów zaginać z buta????? dzięki
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
spoko #1822055 | 213.25.*.* 25 wrz 2015 06:56
a gdzie jest stara dwójka ????????????
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
Bond #1822041 | 83.9.*.* 25 wrz 2015 05:32
Jak zwykle w Olsztynie,to co dobre trzeba zmienić.Najpopularniejsza linia 15 do likwidacji.Komu to k.....a przeszkadzało?
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz
ziew #1822014 | 37.152.*.* 25 wrz 2015 01:30
A ja to olewam. Patrzę przez okno, i decyduję czym jadę. Albo rower(w większości) albo auto. I nie będziecie za mnie życia układać, ani na co przeznaczę kasę. A rowerem jadę za darmo. I kondycję robię. Także ten...
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
nyx #1822006 | 77.253.*.* 25 wrz 2015 00:40
"Numery od 1 do 99 będą zarezerwowane dla tramwajów. Na razie w Olsztynie będą trzy linie tramwajowe - 1, 2 i 3." Czyli w planie jest jeszcze 96 linii tramwajowych? Nie prościej było zostawić linie autobusowe jak były a tramwajowe nazwać A, B, C? Czy wy musicie wymyślać wszystko po swojemu a nie możecie pojechać dokądś gdzie coś już działa?
Ocena komentarza: warty uwagi (24) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Yrek #1821993 | 81.190.*.* 24 wrz 2015 23:55
Linia 27 (po zmianach 127), powinna kursować do 23.00!! A te linie dojazdowe to dlaczego kursują tylko w godzinach od 14 do 18 ?? A w innych godzinach to co?? Ludzie rano do pracy, wieczorem z pracy. Przyklad linia dojazdowa 203!!
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
Boj Kot #1821977 | 94.254.*.* 24 wrz 2015 23:27
A zróbmy tak jak nam najlepiej wychodzi, na złość, by utrzeć nosa. Póki ciepło hop na rower. Jak sąsiad kumpel pracuje z nami, to zamiast solo w aucie to tydzień z nim się wozimy, za tydzień my go wozimy. Nie udało się wprowadzić totalnego haosu na poczatku roku szkolnego / akademickiego to przed świetami bedziemy się uczyć nowych linii. Może to taki prezent na dzień niepodległości, a jak się nie wyrobią to może na mikołajki...
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
@ Yrek #1821973 | 83.28.*.* 24 wrz 2015 23:22
Tylko zapomniałeś dodać, że 127 pojedzie w soboty i w niedzielę czego teraz nie ma! I pytanie czy ty na prawdę jeździsz 27 z pętli do pętli? chyba jako kierowca tegoż autobusu. Poza tym 27 ma przystanki na żądanie. 127 już nie, więc żaden dziadek już nie zakrzyczy "panie chciałem tutaj wysiąść!"
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Yrek #1821966 | 81.190.*.* 24 wrz 2015 23:09
Faktycznie rewolucja!! I To na gorsze!! Dowód?? Proszę bardzo!! Dawna Linia 27 od pętli do pętli czas przejazdu wynosił 40 minut a po zmianach ta sama trasa jako linia 127 czas przejazdu będzie 45 minut!! To po co budowali te bus pasy po których jedzie 27 a później 172 skoro czas przejazdu będzie dłuższy?? To ja wolę stary rozkład jazdy!!
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz