Nową „siódemką” i „szesnastką” pojedziemy w terminie
2016-04-21 12:00:00(ost. akt: 2016-04-21 16:07:02)
Od 29 do 66 procent. Tak wygląda realizacja rożnych odcinków budowanych dróg i obwodnicy Ostródy. Wszystko idzie zgodnie z planem, a na odcinku Miłomłyn - Ostróda Północ nawet szybciej.
— Wszystkie prace realizowane są zgodnie z harmonogramem — mówi Karol Głębocki z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Olsztynie. — Wykonawca odcinka Miłomłyn-Ostróda Północ deklaruje nawet, że budowa idzie szybciej niż zaplanowano, tu prace są najbardziej zaawansowane. Terminy oddania do użytku odcinków dróg wokół Ostródy będą dotrzymane.
A jak to wygląda w liczbach? Na odcinku S7 A Miłomłyn-Ostróda Północ zaawansowanie prac wynosi 66 proc. Na odcinku S7 B Ostróda Płn-Ostróda Płd. wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu DK16, zaawansowanie prac wynosi najmniej - 29 proc.
A jak to wygląda w liczbach? Na odcinku S7 A Miłomłyn-Ostróda Północ zaawansowanie prac wynosi 66 proc. Na odcinku S7 B Ostróda Płn-Ostróda Płd. wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu DK16, zaawansowanie prac wynosi najmniej - 29 proc.
Kolejne odcinki S7 C1 Ostróda Płd-Rychnowo, to zaawansowanie na poziomie 34 proc., a S7 C2 Rychnowo-Olsztynek - 31 proc.
Jednym z bardziej technicznie skomplikowanych elementów budowy i jednocześnie najdłuższym, jest estakada o długości 677 metrów w ciągu DK 16. Prowadzić będzie za Kajkowem w kierunku Ornowa. Trwa tam zbrojenie i betonowanie podpór. Będzie to obiekt typu extradosed (konstrukcje, których sztywny pomost sprężony jest za pomocą kabli).
Jednym z bardziej technicznie skomplikowanych elementów budowy i jednocześnie najdłuższym, jest estakada o długości 677 metrów w ciągu DK 16. Prowadzić będzie za Kajkowem w kierunku Ornowa. Trwa tam zbrojenie i betonowanie podpór. Będzie to obiekt typu extradosed (konstrukcje, których sztywny pomost sprężony jest za pomocą kabli).
Na jakim etapie jest budowa i jakie są terminy jej zakończenia - o tym piszemy w piątkowym wydaniu Gazety Ostródzkiej.
Zapraszamy do lektury
Zapraszamy do lektury
Źródło: Gazeta Olsztyńska
Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
fiacik #1980119 | 83.6.*.* 22 kwi 2016 09:36
jełopy w skodzie już nie będą mieć tylu miejsc na których teraz czyhają i specjalnie zwalniają jadą 65km/h i tamując ruch . gdzie jest podwójna ciągła i czekają aż ktoś się wkurzy i baranów wyprzedzi. Wreszcie się im skończy...
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz
AnnaMaria #1980084 | 95.160.*.* 22 kwi 2016 08:17
A może szanowna Redakcja napisze kiedy planowane jest przywrócenie trasy prowadzącej dookoła jeziora Sajmino? Obecnie nie ma tam przejścia, a jest to ulubiona trasa biegowo-spacerowa sporej części mieszkańców Ostródy.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
22.04.2016 godz.3.40 #1980041 | 5.172.*.* 22 kwi 2016 03:40
Walec na budowie s7 pododcinek B przy poligonie napierdziela wibracjami rotora bebna ,że chałupa sie trżęsie.Gdzie jest PIP .Przecież mają zgodę na pracę do 22.00.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) odpowiedz na ten komentarz
-b #1979929 | 5.172.*.* 21 kwi 2016 20:21
co za inwestor ku...a zawsze sobie buduje a komus niszczy .
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) odpowiedz na ten komentarz
a #1979923 | 21 kwi 2016 20:09
co za narod ku...a zawsze niezadowoleni-jakby nie robic zawsze narzelaja.....
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz