GazetaOlsztynska.pl
20 maja 2025, Wtorek
imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny
  • 19°C
    Olsztyn

Unia Europejska
GazetaOlsztynska.pl
    • Dodaj ogłoszenie
    • Porady
    • Firmy - Usługi
    • Jeździmy z Nord Auto!
    • Jeździmy z Honda Daszuta!
GazetaOlsztynska.pl
  • Dodaj ogłoszenie
  • Porady
  • Firmy - Usługi
  • Jeździmy z Nord Auto!
  • Jeździmy z Honda Daszuta!
Dodaj: Artykuł Ogłoszenie
PODZIEL SIĘ

Najcenniejsze marki motoryzacyjne na świecie

2016-10-11 14:36:06(ost. akt: 2016-10-11 14:38:25)

Autor zdjęcia: Pixabay

Według raportu Besr Global Brands 2016, najcenniejszą marką samochodową na świecie jest Toyota. To już trochę nudne, bo marka ta już po raz trzynasty jest na pierwszym miejscu...

Warto przeczytać

  • W czerwcu rusza nowe połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji
  • [WIDEO] Ruszyła budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia...
  • Gołdap to dobra miejscówka
Okazuje się, że wartość Toyoty jako marki wzrosła o 9 proc. w porównaniu do 2015 roku i wynosi 53, 6 mld dolarów. W zestawieniu najcenniejszych marek wszystkich branż japońska marka zajęła piąte miejsce, awansując o jedną pozycję. Drugie miejsce wśród marek motoryzacyjnych zajął Mercedes-Benz (wartość 43,5 mld dolarów i wzrost o 18 proc.), a trzecie BMW (wartość 41,5 mld dolarów i wzrost o 12 proc.).

Kolejne miejsca zajęły: Honda, Ford, Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche Kia, Land Rover, Harley-Davidson, Mini i Testa. Ta ostatnia firma po raz pierwszy znalazła się w setce najcenniejszych marek motoryzacyjnych z wartością 4 mld dolarów. Najwyższy wzrost wartości w tej grupie odnotował Nissan, bo aż 22 proc. Wartość tej japońskiej marki jest szacowana na ponad 11 mld dolarów.
woj

Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
Tagi:
najcenniejsze marki motoryzacyjne toyota mercedes-benz BMW
PODZIEL SIĘ

Komentarze (2)

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. poczytajcie gamonie #2092322 | 46.113.*.* 19 paź 2016 13:55

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Omnicom_Gr oup to matka tej firemki a la agencja reklamowa, jasne jest chyba ze ten kto im najwięcej zleca reklam, tego sie winduje? czy za male móżdżki zeby zrozumieć zależności?? ;)

    odpowiedz na ten komentarz

  2. www.skupaut-olsztyn.pl #2086587 | 87.99.*.* 12 paź 2016 08:03

    Za wzrost Nissana zapewne odpowiada pasmo sukcesow w lidze małych SUV. Bez tego, związek z Renault do końca zniszczyby markę.

    odpowiedz na ten komentarz

GazetaOlsztyńska.pl
  • Koronawirus
  • Wiadomości
  • Sport
  • Olsztyn
  • Plebiscyty
  • Ogłoszenia
  • Nieruchomości
  • Motoryzacja
  • Drobne
  • Praca
  • Patronaty
  • Reklama
  • Pracuj u nas
  • Kontakt

Bądź na bieżąco!

Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

  • Polityka Prywatności
  • Regulaminy
  • Kontakt
2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B

Galindia Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Galindia Spółka z o.o. uzyskała Subwencję Finansową - podmiotem udzielającym wsparcie był PFR.

Unia Europejska

VISA MASTER CARD