11 lutego (sobota) oficer dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Działdowie otrzymał zgłoszenie, że nad ranem ok. godzi 4.30 karetka pogotowia przywiozła do szpitala nastolatka z podejrzeniem zatrucia bliżej nieokreślonymi substancjami.
Mimo wszelkich starań lekarzy nastolatek ok. godz. 10.10 zmarł. Policjanci pod nadzorem prokuratora wyjaśniają wszelkie okoliczności tego zdarzenia. Wyniki sekcji zwłok pozwolą ustalić przyczynę śmierci.
Obecnie wiadomo już, że 16 letni mieszkaniec powiatu nakielskiego przyjął substancje odurzające i psychotropowe. Miało to miejsce prawdopodobne na dyskotece w Płośnicy, gdzie bawił się z grupą znajomych. W pewnym momencie źle się poczuł, karetka zabrała go do szpitala. Jego stan gwałtownie się pogarszał i niestety chłopak zmarł.
mcz
dzialdowo@gazetaolsztynska.pl
mcz
dzialdowo@gazetaolsztynska.pl
Czytaj e-wydanie
">kliknij

Komentarze (208) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Stefan:) #2190092 | 31.135.*.* 25 lut 2017 20:27
ehhh nie ma to jak byc filozofem z polskiej wsi siedzac przed kompem i anonimowo madrowac o zyciu i decydujac co ma byc zamkniete itd...zal!!!dlaczego nie wszynacie awantury by zamknac np polskie drogi autostrady..????!!!!przeciez tam tez umieraja ludzie mlodziez dzieci...!!!
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz
Lel #2185472 | 46.238.*.* 18 lut 2017 16:11
Po co Wy wszyscy się odzywacie skoro nie wiedzieliscie Co Tak naprawdę się stało.żegnaj Przemek zobaczymy się w lepszym świecie [*]
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
Iza #2185083 | 37.47.*.* 17 lut 2017 21:17
Powinni zamknąć ta beznadziejna dyskotekę
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
Weto #2184340 | 95.41.*.* 16 lut 2017 21:50
Tu rowniez wine ponosi wojt gminy. To on posiadajac wiedze ze takie zle rzeczy w dyskotece sie wyprawiaja wyrazil wlascicielowi zgode na przedluzenie dzialalnosci. Nie tylko wojcie wazne sa drogi ale i bezpieczenstwo naszej mlodziezy. Z jednej strony zwalczanie narkomanii poprzez prelekcje w szkolach a z drugiej pozwolenie na trzymanie siedliska zla. Czy warta jest ta cena ktora wlasciciel dyskoteki wplaca do "kasy gminy"? Malo to juz bylo powaznych przypadkow? Ile jeszcze naszych dzieci ucierpi? To sa pokusy i nalezy je minimalizowac. Prosze to przemyslec. Wybory ida duzymi krokami
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Ania #2184079 | 82.160.*.* 16 lut 2017 16:14
Jak sie nazywal?
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Mika #2183366 | 94.254.*.* 15 lut 2017 19:36
Dajcie odejść chłopakowi w spokoju. Uszanujcie wolę rodziny!!!!!!!!
odpowiedz na ten komentarz
Hmm... #2182524 | 188.146.*.* 14 lut 2017 20:25
Fakt taki że gówniarzy to tam od zatrzęsienie z 10 lat ten jeździłam tam co tydzień wtedy nie było tam tylu dzieci ale wina też leży po stronie rodziców że nie widzą lub nie chcą widzieć w jakim stanie wracają ich dzieci zabardzo opuszczają. Cpaja wszędzie w klubach i nie tylko. Klub jak klub muzyka jak muzyka. I mogli by trochę pilnować wieku wpuszczania bo jadąc tam człowiek się czuję trochę jak w przedszkolu. Wina rodziców że nie pilnują dzieci i ich nie sprawdzają ich trochę zaduzo zaufania lub nie mocy z ich strony. Pożary teraz gówniane coraz gorsi....
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Kwiat #2182496 | 178.235.*.* 14 lut 2017 19:53
Śmierć na własne życzenie :) selekcja naturalna!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
Brawo GKRPA #2182480 | 37.248.*.* 14 lut 2017 19:35
Widać efekty pracy najjaśniejszej komisji na której terenie cuda się dzieją
odpowiedz na ten komentarz
el #2182452 | 77.87.*.* 14 lut 2017 18:58
Jak czytam niektórych pier*dolenie to ręce opadają. Tak samo można się zapić na śmierć LEGALNYM alkoholem, wszystko zależy od ilości. Wszystko jest dla ludzi ale wszystko z głową. A ćpanie jest wszędzie, nie tylko na imprezach z tym że wielu ''znawców'' wypowiada się na temat opierajac się na wiedzy z internetu w którym i którym żyją.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
wujek wojtas #2182384 | 82.160.*.* 14 lut 2017 17:45
Jeżeli chodzi o ten tragiczny przypadek to moje zdanie jest takie,jeżeli ktoś jedzie na imprezę do klubu żeby się dobrze bawić sam bądź tez ze znajomymi to nie powinien brać żadnych dragów.Bądź tez powinien wczesniej sprawdzić czy może przyjmować różne ,,dopingi" . Szczerze to jest tak ze nikt nikomu w Morse nie wtyka na chama , każdy ma swój mózg i wie co może a czego nie.Nie powinno się oskarżać klubu w taki sposób ze ludzie jeżdżą tam aby po to zeby sie nacpac . Swoje przezylem i wiem dużo więcej niż przeciętny Kowalski,jeżeli ktoś chce się nacpac to się nacpa wszędzie,czy to Omen czy Ibiza czy Terminal czy Manieczki lub gdziekolwiek. Się zastanowcie co za pierdoly mowicie i co i w jaki sposób robicie insynuacje oraz kogo bądź jaki klub oskarzacie. Możliwe ze ktoś po nicku mnie pozna,tzn ze na pewno się zgodzi z moim zdaniem . POZDRO
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
K #2182300 | 83.8.*.* 14 lut 2017 16:15
Omen to świątynia cpunów. Moim zdaniem powinny już dawno to zamknąć. Każdy wie co się tam dzieje i zastanawia mnie czemu policja na tą nie reaguje. I nie zgadzam się z tym, że to nie jest jedyny klub w którym są narkotyki. W tym klubie każdy bawi się wyłącznie na narkotykach. W innym klubach potrafią się inaczej bawić:)
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
MK #2182236 | 77.242.*.* 14 lut 2017 15:00
Czasami wystarcz powiedzieć ,,nie'' A za błędy trzeba płacić . Mimo to , TRZYMAJ SIĘ PRZEMUŚ !
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Opetany #2182067 | 37.47.*.* 14 lut 2017 11:31
Ludzie przejrzyjcie na oczy dzisiejsze narkotyki to gówno w skład których wchodzą substancje o których nie macie pojęcia przykład: tabletki ekstazy które powinny zawierać tylko mdma zawierają znikome ilości tej substancji a reszta to wypełniacze często inne narkotyki które w pomieszaniu z mdma tworzą niesamowita bombę zegarowa dla organizmu.Tak samo w omenie jak i na pewno w innych klubach sprzedają to klubowiczom którzy są nieświadomi tego co tak naprawdę biorą, sam mam wielką wiedzę na ten temat i wiem że tylko połowa tego co sprzedaje się w omenie to substancje w miarę czyste chemicznie.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
obywatel #2182059 | 83.23.*.* 14 lut 2017 11:18
LUDZIE DO CHOLERY ! To co sie stało to sie stało. Nie ma już co zwalać wszystko na klub. Fakt ochrona mogła by bardziej sie wziąść za swoją pracę być bardziej spostrzegawczy. Ale jeżeli chłopak brał samowolnie jakieś środki odurzające mógł je brać z głową a NAJLEPIEJ w ogóle ICH NIE BRAĆ !!!. Nie ma juz co osądzać bo chłopakowi już to życia nie wróci a rodzine zdołuje. Najszczersze kondolencje dla rodziny...trzymajcie się !
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
???????????????? #2182031 | 81.15.*.* 14 lut 2017 10:36
POLICJA co z tym robi Chandliją tam od dawien dawna każdy o tym wie a POLICJA MA TO W D... Może terz coś z tego mają ????/
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
obserwator #2182028 | 46.76.*.* 14 lut 2017 10:35
Palił suszony obornik, jak to na wiejskiej dyskotece. No i tym razem go zmogło.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
mama #2182000 | 46.76.*.* 14 lut 2017 10:06
Na zdrówko.
odpowiedz na ten komentarz
sub #2181993 | 213.76.*.* 14 lut 2017 10:03
Prawo natury...
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
CBR #2181956 | 37.47.*.* 14 lut 2017 09:16
Od dawna wiadomo że ochrona na wiele rzeczy przymyka oko, w omenie od dłuższego czasu handluja te same osoby z Torunia,Ostrołęki i Brodnicy o których ochroniarze dobrze wiedzą pytanie czemu nic nie robią? co do winy to moim zdaniem leży po stronie nastolatka, czym się kierował zażywajac środki odurzające, przecież nikt go nie zmusił - jedna zła decyzja i jest tragedia, nasuwa się pytanie gdzie byli znajomi? Chłopak został wyniesiony z klubu około 12 a karetka przyjechała około 5, może można byłoby zapobiec tragedii wcześniej wzywając pomoc??????
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Syndykat #2181942 | 94.254.*.* 14 lut 2017 08:58
Pokolenie chemiczne - chłopak chłonie wszystko Takie ma wytyczne
odpowiedz na ten komentarz
mm #2181915 | 81.190.*.* 14 lut 2017 08:14
4 nad ranem ,16 latek w dyskotece... Gdzie byli rodzice?? Właściciel dyskoteki pozwala na taką obecność o tej godzinie?? Zamknąć tą budę!!
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
allensteiner #2181892 | 88.156.*.* 14 lut 2017 07:18
Na to nawet jeszcze lepsza zmiana chyba nie pomoże. Już PO się odgrażała. Idzie o to, żeby durnie sami się wyeliminowali?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
no #2181869 | 37.248.*.* 14 lut 2017 02:12
wzioł na batony w polewie , cocacole jak w ełku , a gdzie byli rodzice
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Debile #2181865 | 46.113.*.* 14 lut 2017 00:52
Prokuratura powinna usiąść na tym gównie i zamknąć całkowicie ten SYF !!! Nie potraficie upilnować gówniarzy co biorą u was w klubie i handlują to powinniscie to zamknąc !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
Omen haha #2181864 | 46.113.*.* 14 lut 2017 00:50
Powiem szczerze te zdzierstwo powinni zamknąc skoro właściciel klubu ani ochrona nie potrafi dopilnowac tych zjebów co handlują tam tym gównem i tych co ćpają , wiem ćpanie jest wszędzie ale omen to przesada !!! ZAMKNĄC TEN SYF !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
cbr #2181845 | 109.196.*.* 13 lut 2017 23:30
dajcie spokoj, to jest smiech na sali te cpanie. niech stanie sie przykladem ten ziomek ze nie warto bo teraz to sie modne stalo ;)
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
pat #2181829 | 37.47.*.* 13 lut 2017 23:02
żal tylko rodziny... tam wszyscy ćpaja legalnie ... wielka patologia ... powinni strzelać do tych co biorą i posiadaja . Wielki problem wszech czasów, Strach po mysleć o naszych dzieciach jak dorosną . smierć dla ćpunów
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
giz #2181821 | 89.229.*.* 13 lut 2017 22:51
A ja już myślałam że ta szopa jest dawno zamknięta, samą kiedyś byłam tam kilka lat temu o boże to było chyba jakoś 12 lat temu i sama widziałam jak kumpel coś wsypuję ktoś do piwa po czym to wylalysmy SZOK więc nikt mi nie powie że sam na pewno wziął i przedawkowal. Nie bronię chłopaka bo nie wiem jak było ale wiem że to co się dzieje na tej dyskotece to jest okropnie. Też uważam że powinni to zamknąć. Ile jeszcze ma się tragedii stać aby ktoś zaczął myśleć a nie tylko kasa bo zyski przynosi. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
No #2181785 | 46.238.*.* 13 lut 2017 21:45
Może zamkną tą rozpadającą się szope raz na zawsze? Już widzę płacz tych wszystkich co tam jeżdżą
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Anna #2181751 | 37.47.*.* 13 lut 2017 21:04
I jeszcze ten burdel nazywają świątynią! No kurwa w głowach sie dzieciakom przeweaca. A co do rodziców to świadomnie puszczają nieletnich na te pojebane vixy!
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Oli #2181750 | 89.228.*.* 13 lut 2017 21:04
Przede wszystkim zapobiegać, a jak już się stalo - leczyć. Wspierać rodzinę w procesie zdrowienia. A nie medialnie pomagać, a w rzeczywistości zlewać wszystkich uzależnionych i udawać, że nie ma problemu. Wkrótce ogrom nastolatków stanie się doroslymi narkomanami. A wtedy pozamiatane. Narkomania będzie "dziedziczona" jak alkoholizm. I trzeba zreformować prawo, z nastawieniem na otwieranie ośrodków rehabilitacyjnych, a nie przetrzymywaniem w więzieniu, gdzie ćpa się tak samo jak na wolności.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
Endrju #2181690 | 37.190.*.* 13 lut 2017 20:01
Prawda taka, że właściciele są świadomi tego, że wiekszość klubowiczów jest niepełnoletnia, + to że wszyscy zrobieni to nie trzeba wgl dodawać - to pozwalają sobie na to bo bilety skasowane i z baru zarobione ;) przykre ale taka prawda. Nie kontrolują sytuacji to takier rzeczy się dzieją. Ja np jezdze do klubu gdzie jest selekcja +18 i jak ktos zostanie zlapany z dragami to wypierdala na zbyty pysk i nie ma wejscia ;) mozna?
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
XXX #2181687 | 46.238.*.* 13 lut 2017 19:53
Nie piszcie takich durnych komentarzy typu :"jednego narkomana mniej" bo ta cała sytuacja nie jest łatwa dla nas , rodziny :) Nikt nie wie co przeżywamy , jest to bardzo wielkim szokiem . Każdy popełnia błędy , i jestem pewna ze kazdy kiedyś okłamał swoich rodziców , pod pretekstem , bo chciało sie troszke "wyszalec". Bardzo cięzko jest w to wszystko uwierzyć , jesłi kilka godzin temu sie z nim rozmawiało .. Nie możemy oceniać , nie wiadomo jak tak naprawdę było ..Nikt nam Ciebie nie zwróci , na zawsze w naszych sercach
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
ELO #2181685 | 83.20.*.* 13 lut 2017 19:48
Przemek ES -Ziomeczku odpoczywaj :(! Szkoda że nie pomyslałes co bierzesz .
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Gość #2181678 | 109.196.*.* 13 lut 2017 19:35
Narkotyki są w każdym klubie ... Tylko idąc do klubu nie zawsze musisz brać to co inni każdy ma swój rozum prawda ... zresztą co do chłopaka nie wierze w to że jadąc tam nie wiedział co sie tam dzieje ?? Ja również tam jeżdzę i nigdy mi sie nic tam nie przytrafiło .... nigdy nic nie brałam i nie wezmę a jeżdzę tam bo jest tam mega dobrych wariacików dobra muzyka i wogóle. I moim zdaniem gdyby nigdy nic nie brał tam również nic by nie wzioł tylko zwyczajnie napił by się alko ... i nie uwierzę w to że ktoś mu czegoś dosypał :)
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
abc #2181674 | 83.23.*.* 13 lut 2017 19:32
Do "To JA" wszędzie biorą narkotyki więc powinni zamknąć każdy klub twoim tokiem myślenia ...
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) odpowiedz na ten komentarz
xxx #2181662 | 94.254.*.* 13 lut 2017 19:21
Na wstepie chcialem zaznaczyc ze ow chlopak jest z mojej rodziny -po poerwsze jechal do dziewczyny woec rodzice nke wiedzieki... po drugie nikt nie ma pewnosck i nikt sie juz nie dowie co wzial sam a czego noe ... prosze o usaanowanie rodziny ktora bardzo przezywa tragedie
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
To JA #2181659 | 94.254.*.* 13 lut 2017 19:15
WSZYSCY WIEDZĄ ŻE W OMENIE NIEZROBIONEGO ZE ŚWIECĄ SZUKAĆ. JUŻ DAWNO POWINNI TEN PRZYBYTEK ZAMKNĄĆ, A NAJLEPIEJ SPALIĆ ...
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz
ukryta opcja niemiecka #2181648 | 89.228.*.* 13 lut 2017 19:04
Jak to mówią Rosjanie: "Пагибл Максим и хуй с ним!"
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Loka #2181646 | 83.24.*.* 13 lut 2017 19:03
Co do samej dyskoteki nic nie mam ale mam apel do Omeniarzy parkujących na jezdni gdzie w sobotę rano nie można było przejechać bo po obu stronach stały samochody, znaków nie widzicie? Następnym razem będzie więcej mandatów.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Mim #2181592 | 185.137.*.* 13 lut 2017 18:18
Nikt mu tego na siłę do ryja nie wciskał!
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
I #2181589 | 109.196.*.* 13 lut 2017 18:18
Szkoda chłopaka, ale nie mówcie od razu że zaraz ktos mu czegoś dosypał do piwaa ... :) Ci co jeżdżą regularnie na omena wiedzą jak tam jest ... Znając życie sam sie najadł psychotropów i przesadził zresztą tak to jest jak sie wpierdziela nie wiadomo co. Nie zwalajjcie tu teraz winy na ochronę i club tam sie nie d tego upilnować .... zreszta małolat ma swój romum :) czemu rodzice puszczaja 16 latka na dyskotekę dozwoloną od lat 18 ?? prosze was nie obwiniajcie teraz tylko clubu, który odpowiedzialny rodzic puszcza nastolatka na taką impreze ??
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
AVKA #2181588 | 37.47.*.* 13 lut 2017 18:14
Jestem tego zdania że ćpają nie tylko w OMENIE ale wszędzie w każdym klubie na całym świecie. Ale nikt nikomu do mordy nie wkłada. Szkoda chłopaka ale miał swój rozum. Mógł się z tym liczyć. Wiec nie rozumiem hejtow w stronę omena . Przykre ale życiowe. ..
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
gość 342 #2181565 | 83.23.*.* 13 lut 2017 17:40
nikt za free nie rozdaje narkotyków ,chciał to kupił i wziął .. a z tym że ktoś mu coś wrzucił to nie uwierzę ,każdy wolałby zostawić dla siebie bo kto futrowałby jakiegoś chłopaczka
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
gnu #2181550 | 37.248.*.* 13 lut 2017 17:31
16 lat to już dorosły chłop, wiedział co żreć i chlać tylko do roboty leń bo 500+ dostawał.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
marchewka #2181547 | 82.160.*.* 13 lut 2017 17:28
Piszecie wziął,naćpał,zaimponował i wiele innych sformułowań używacie ale nikomu nie przyjdzie go głowy,że przejechał chciał się pobawić a jakaś ŚWINIA wrzuciła mu coś do butelki jak tej DZIEWCZYNIE przede wszystkim pyta KTO WPUSZCZA 16 LATKÓW DO DYSKOTEKI gdzie jest prawdziwa ochrona,która patrzy oczami rodzica a niepełną kieszenią i łapówkami
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
Edmund Paciorek #2181545 13 lut 2017 17:25
Pozdro Golon :D
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
mk #2181539 | 95.160.*.* 13 lut 2017 17:21
Zacofany narod Polski! Bo jak graja muzyke techno to ciemnogrod uwaza ze trzeba ćpac! Przy takiej muzyce ludzie tez potrafia sie bawic! Bez ćpania
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Szanter #2181536 | 81.190.*.* 13 lut 2017 17:18
DO OLEG FRAJER 42 Sluchaj bucu ze wsi,to byl jeszcze dzieciak ,i jak by nie bylo szkoda chlopaka,skad wiesz ze byl cpunem,moze taki, niefart ze wziol pierwszy raz,i zszedl niestety,znane mi sa takie przypadki,a ty kim jestes dzieciole,,on moze byl ,o wiele bardziej wartosciowym czlowiekiem niz ty,detko za to co,napisales o tym chlopcu ,zeby ci chuj dupe rozerwal frajerzyno
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
michal #2181534 | 95.160.*.* 13 lut 2017 17:17
Moze i by zyl gdyby MamaI tata nieletniego w domu trzymali a nie mieli wyjeban.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
Michał #2181532 | 95.160.*.* 13 lut 2017 17:14
Ja jeździlem tam co tydzien i nic nie bralem kazdy ma swoj rozum! Lepiej browara machnac niz gowno brac,,,,! Narkotyki sa wszedzie !! I jebac tych co biora!! Vig
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
kam.bred #2181531 | 31.11.*.* 13 lut 2017 17:13
Omeniki bronia klubu jak tylko moga ale prawda jest taka, ze gdyby sie tam nie znalazl to najprawdopodobniej zylby dalej.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Siema #2181526 | 37.190.*.* 13 lut 2017 17:11
Macie swoja ubojnie ;)
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Gosc #2181524 | 37.190.*.* 13 lut 2017 17:07
Nie no ku*wa wcale klub nie jest winien. Wpuszczaja do klubu wszystkich jak wlezie, nie ma selekcji wiekowej, do tego kazdy wie ze 99% wszystkich bawiacych sie to nawpie*dalane małolaty. To jest zabawa? To jest klub? Ch*j nie klub. W "klubie" to sie ludzie dobrze bawią, a nie podnieta, kto wiecej dropsow na imprezie wjebal ...
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz
fe #2181521 | 92.210.*.* 13 lut 2017 17:01
Dzis ci gowniarze,to jakby mozgow nie mieli,co za pokolenie ciamajdow nam rosnie,przeciez oni w tych pustych lbach,to maja zakodowane tylko granie i cpanie.
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz
oleg42 #2181517 | 83.9.*.* 13 lut 2017 17:00
jednego ścierwa narkomańskiego mniej
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Milenka #2181514 | 94.254.*.* 13 lut 2017 16:58
Nie rozumiem hejtu klubu. Bawiłam się tam 12 lat temu tak samo jak w zeszłym roku za każdym razem trzezwa. Nie zgadzam się z opiniami o tym ze bawią się tam tylko cpuni i kurwy bo obecnie mieszkam w trójmieście i tu nawet w klubach z selekcja zdarzają się takie przypadki. Wszystko zależy od człowieka. Jeśli jest podatny na opinię otoczenia nic dobrego z tego jak widać nie wynika. Może rodzice powinni zaprzestać zapewniania swoich dzieci ze żeby być lubianym trzeba iść za większością... Albo w inna stronę. Zamiast wychowywać pociechy pieniędzmi zacznijcie spędzać z nimi czas który jest bezcenny...
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
isis #2181500 | 5.172.*.* 13 lut 2017 16:47
wylegarnia cpunow
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Swoją drogą #2181499 | 94.254.*.* 13 lut 2017 16:47
Co ten 16 letni chłopiec robił na imprezie??Mam nadzieję,że zamkną ten burdel raz na zawsze.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
o, #2181491 | 89.228.*.* 13 lut 2017 16:36
..myślę że nikt temu chłopakowi bez jego wiedzy i przyzwolenia nie podał tych środków..chyba żę się mylę to wyjaśni policja ..zatem logicznie rzecz ujmując w pierwszej kolejności sam jest sobie wienny, tak samo jak spożywanie alkoholu...... drugie pytanie kto mu te środki dostarczył znając życie nie były legalne zatem jest i drugi winowajca.....to wszystko niech teraz prokurator rozwiąża krzyżówkę i koniec.....
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Vixa #2181481 | 31.0.*.* 13 lut 2017 16:16
Ten chłopak brał bo chciał na sile nie dostał tego napewno klubu nie obwiniajcie i jak tak piszecie to proszę bardzo powiedzieć w jakim klubie jest czysto ;) ludzie ogarnijcie się
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Minka #2181454 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:56
Jasne narkotyki sa wszędzie ale nie znam drugiego takiego miejsca gdzie Cię nimi częstuja na każdym kroku, dosłownie jak cukierki i do tego takie dzieci sa wpuszczane ktoew nawet dobrze nie wiedzą co za towar kupują...
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
ToXiC #2181448 | 81.15.*.* 13 lut 2017 15:51
Byłem raz w Omen Pamiętam jedno łup łup łup łup łup Tam żeby Przetrwać to tylko na prochach . Taka muzyka Białe rękawiczki i 90% ludu na dragach POLICJA TAJNIACY MIELI BY TAM CO ROBIC PEŁNO ZAĆPANEJ WARSZAWKI A BIZNeS SIE KRĘCI
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
gość #2181446 | 83.23.*.* 13 lut 2017 15:50
sam sobie winny chłopak .. brał bo chciał narkotyki były i są jak w każdym klubie więc nie rozumiem hejtu w strone OMENA
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Kiko Ramirez #2181441 | 94.254.*.* 13 lut 2017 15:46
Macie swoje nie spać zwiedzać zapier...ac. Szkoda chłopaka nie zdawał sobie sprawy co może z tego wyniknąć. Szefostwo w Omenie trzepie kasę na nieszczęściu tych biednych ludzi. Nie wierze,że nie mają wtyk z policją... Takie chore ot nasze państwo. Kiedyś też tam jeździłem ale zdałem sobie sprawę co to za syf w porę.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
vox fm #2181427 | 83.9.*.* 13 lut 2017 15:37
Eska jest impreska,jedziemy tutajjjjj grubo w wujjj
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
xyz #2181426 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:36
Najwięcej wypowiadają się Ci co tam nie byli :) Teraz cpanie jest na kaŻdej imprezie. Nie tylko w Omenie. Niktnikomu tam nie dorZuca nic. Każdy ma swój rozum. Niestety czasami lepiej przystosować i znać umiar.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
ruda #2181424 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:34
Do djviva byłam i widzialam jak się po katach pierdolicie
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Xxolaxx #2181418 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:32
Powinni pilnować przy wejściu , by wchodziły osoby pełnoletnie, ktore odpowiadają same za siebie. Jak to możliwe ze wchodzą tam 12+ ... Do takiego byrdelu dzieci wpuszczają ...
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
Anna #2181414 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:27
Takie cudowne vixy gówiniarzy! Na dopalaczach i innych gownach! Za nauke a nie po Omenach! Niedorozwoje!
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
Ma opinia na ten temat. #2181412 | 81.15.*.* 13 lut 2017 15:25
Prawda jest taka mógł zażyć to przed klubem potem tam wejść . Każdy ma mózg i powinen wiedzieć z czym to się wiąże . Tyle się o tym mówi sami sobie są wini pretensje tylko do siebie powini mieć jak są ograniczeni ich problem ,
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
ja rocznik 81 #2181406 | 81.15.*.* 13 lut 2017 15:20
Za moich czasów był Budapren albo smażone banany na głębokim tłuszczu ,potem grzybki. Ale zgony były nie liczne .:))
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
Wiocha #2181405 | 81.15.*.* 13 lut 2017 15:16
Nie spać zwiedzać zapierda......ć pewnie zażył FLAKA
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
WYDZIAŁ DW Z PRZESTEPCZOŚCIĄ NARKOTYKOWĄ #2181404 | 37.47.*.* 13 lut 2017 15:16
Powinien przetrzepać tą budę, jeśli zachodzie podejrzenie handlu dragami.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
kasaa #2181403 | 94.254.*.* 13 lut 2017 15:14
Jak nie ich wina jak tylko tego klubu.. Są tam same dzieci.! Każdy tego miejsca broni bo gdzie by indziej sprzedawał się tak dobrze towar. Wiadomo,że każdy chce spróbować,ale w tym klubie co się wyprawia to już przesada.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
DjViva #2181388 | 178.235.*.* 13 lut 2017 14:56
Najlepsze jest To "ruda" że tam nie wszyscy są ćpunami nie są kurestwem więc też sklej troche ware ;)
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz
ruda #2181368 | 37.47.*.* 13 lut 2017 14:40
....
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
umcyk umcyk #2181363 | 83.31.*.* 13 lut 2017 14:38
Nie spał zwiedził... ....... umcyk hehe
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
ero #2181362 | 94.254.*.* 13 lut 2017 14:37
Odnoszę wrażenie, że czym więcej zgonów w tym miejscu tym większa bezkarność szefostwa tej meliny. Pytanie, ile powyższa bezkarność kosztuje w Polsce i jakie znajomości trzeba mieć ?
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
GHJ #2181358 | 128.52.*.* 13 lut 2017 14:36
Pamiętam jak za komuny piło się Astmosan ,szufladka od zapałek na szklankę + łyżeczką octu , halucynacje trwały 3 dni
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
stały klubowicz #2181351 | 83.9.*.* 13 lut 2017 14:30
Nikt mu tego do mordy nie pchał ! Co tu klub winien ? Pomoc została udzielona, karetka natychmiast wezwana ! To jak winić Sklep Monopolowy za to że żul się zachlał ! Kto i jak go wychował że nie wie czym skutkuje branie jakiegoś gówna ? Jaka szkoła go nie wyedukowała przeciw temu ? Tu winnych szukajcie mądrale !
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
stały klubowicz #2181349 | 83.9.*.* 13 lut 2017 14:30
Nikt mu tego do mordy nie pchał ! Co tu klub winien ? Pomoc została udzielona, karetka natychmiast wezwana ! To jak winić Sklep Monopolowy za to że żul się zachlał ! Kto i jak go wychował że nie wie czym skutkuje branie jakiegoś gówna ? Jaka szkoła go nie wyedukowała przeciw temu ? Tu winnych szukajcie mądrale !
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Marta #2181341 | 5.60.*.* 13 lut 2017 14:25
To nie klub jest winny. Kazdy bierze cos na wlasna odpowiedzialnosc a ze ktos nie zna umiaru to nie wina klubu. To moglo sie stac wszedzie na osiedlu domowce itd . Kazdy ma swoj rozum czy bierze te gowna czy nie ... Spoczywaj w pokoju ziomek [*]
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz
Ona #2181336 | 88.199.*.* 13 lut 2017 14:23
Wszyscy się przypierdalaja klubu bez przesady , jak nie tam to gdzie indziej by wziął na każdej jednej imprezie są narkotyki . A takie komentarze typu " powinni zamknąć to cpulnie" są zbędne .
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Beata #2181332 | 37.47.*.* 13 lut 2017 14:22
Wiadomo jak sie nazywał ????
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Zzz #2181331 | 13 lut 2017 14:21
Brawo małolaty i tak trzymać
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
on 29 #2181329 | 82.160.*.* 13 lut 2017 14:20
już dawno temu powinni zamknąć ten burdel po śmierci tej młodej dziewczyny, to na co czekają
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
hudy #2181319 | 94.254.*.* 13 lut 2017 14:11
Mi tam takiej patoli to nie jest szkoda.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Bez Sensu #2181307 | 46.175.*.* 13 lut 2017 14:02
Dalej kurwa wstrzymujcie legalizacje Marihuany to takich zgonów będzie więcej IDIOCI JEBANI ! JEBANE PAŃSTWO .
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)
Ppp #2181288 | 82.160.*.* 13 lut 2017 13:54
Wiadomo ze wlasciciele omena przymykaja oczy na dragi bo bez tego juz by dawno ta bude zaorali
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
xxx #2181284 | 94.254.*.* 13 lut 2017 13:53
Jestem ciekawy ile szefowie muszą płacić policji, żeby nie robiła problemów w handlu dragami na terenie tej szopy.
Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz
Taratata #2181280 | 83.28.*.* 13 lut 2017 13:52
Gdzie wy widzicie winę w klubie ? Jak by nie chciał to by nic nie brał a nie teraz że klubu wina jak by to było w innym miejscu to wina miejsca ???
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Kot #2181279 | 89.229.*.* 13 lut 2017 13:52
Kazdy bierze narkotyki na wlasna odpowiedzialnosc, klub nie ma wplywu na to czy ktos cpa na imprezie czy tez nie, kazdy robi to co chce i to sa jego wybory, a nie nikogo innego. Nie rozumiem dlaczego każdy twierdzi, ze wina stoi po stronie klubu, bo jakby nie patrzec klub nie ma nic do tego. Na kazdej impreze byly, sa i beda narkotyki i nikt na to nie zaradzi. Zastanowcie sie czasem co piszecie. ;)
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
antosz #2181277 | 46.170.*.* 13 lut 2017 13:51
...powinni zamknąć tą "bude" ale czy to załatwi sprawę?? może powinni pozamykać wszystkie sklepy gdzie sprzedają papierosy i alkohol?? jasne, że zajaranie fajek i wypicie % nie skutkuje zgonem (no nie od razu ale przecież fajki to choroby układu oddechowego a alko to przeważnie wypadki po jeździe po alkoholu i kluby aa). stała się ogromna tragedia bo nie żyje młody chłopak. zrobił to niechcący ale na własne życzenie. z jednej strony tragedia a z drugiej dla zabawy i dla szpanu (?) i z nie znajomości skutków (chociaż nie wiem czy przez tyle "bębnienia" w tv można nie słyszeć i nie wyobrażać sobie skutków) ktoś sam robi krzywdę nie tylko sobie ale i rodzinie. szkoda chłopaka i znajomych i bliskich.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
Xxxxxxx #2181272 | 82.160.*.* 13 lut 2017 13:48
powinni zamknąć ta jedna wielką cpiniarnie do czego to potrzebne nikt mądry tam nie chodzi tylko same cpuny z okolic..
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Lysy #2181264 | 83.9.*.* 13 lut 2017 13:43
Omen to jedna wielka wylęgarnia ćpunow....
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz
Xxx #2181257 | 82.160.*.* 13 lut 2017 13:41
Gównorzeria się bawi na całego.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
Mleko #2181247 | 37.47.*.* 13 lut 2017 13:39
Nie jest winny klub, tylko narkotyki
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
anonim #2181239 | 37.47.*.* 13 lut 2017 13:32
Jeb*ny omen powinni spalic dawno cala ta patologie
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)