Utrudnienia w Wydziale Komunikacji w Olsztynie. Powód? Pracownicy na kwarantannie [AUDIO]
2020-12-08 15:40:26(ost. akt: 2020-12-08 15:51:07)
- Niestety, trudna sytuacja związana z pandemią dotknęła także naszych urzędników. Właśnie osiem osób z Wydziału Komunikacji zostało skierowanych na kwarantannę - przyznała Marta Bartoszewicz, rzeczniczka olsztyńskiego urzędu miasta. Jak dodała obsłużone zostaną te osoby, które mają zarezerwowaną kolejkę, ale przez najbliższy tydzień w systemie nie pojawią się nowe numerki.
Rzeczniczka Urzędu Miasta Olsztyna, poprosiła o wyrozumiałość i zaapelowała o sprawdzenie, czy nasza sprawa nie może być zrealizowana w sposób zdalny. W tym celu warto zajrzeć na stronę www.bip.olsztyn.eu. Tym, którzy chcą przerejstrować pojazd, przypominamy, że w tej chwili czas na to jest wydłużony i wynosi 180 dni.
Choć przez najbliższe dni nie będzie można umawiać się na wizytę w urzędzie, Marta Bartoszewicz zapewnia, że po powrocie z kwarantanny pracownicy będą obsługiwać więcej osób niż dotąd.
- Obecnie obsługujemy około 110 osób dziennie - powiedziała Marta Bartoszewicz, dodając że w połowie przyszłego tygodnia, w systemie pojawiać się będzie dziennie już 135 numerków.
Rezerwacji kolejki do Wydziału Komunikacji można z kolei dokonywać na stronie https://bezkolejki.olsztyn.eu/
Czytaj e-wydanie
Gazeta Olsztyńska zawsze pod ręką w Twoim smartfonie, tablecie i komputerze. Codzienne e-wydanie Gazety Olsztyńskiej, a w piątek z tygodnikiem lokalnym tylko 2,46 zł.
Kliknij w załączony PDF lub wejdź na stronę >>>kupgazete.pl
Komentarze (23) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Ha ha #3017877 | 188.146.*.* 8 gru 2020 16:10
Czy z nimi czy bez nich jeden diabeł ten wydział jest nie wydolny od dłuższego czasu co z tego że jest 180 dni jak nie można zapisać się w kolejkę
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Zoltar #3017896 | 83.20.*.* 8 gru 2020 16:37
To było kwestią czasu. Ten wydział, to pierwsza linia do kontaktu z klientami, który dodatkowo przynosi zysk miastu. Zamiast zwiększyć zatrudnienie, to mamy tylu obsługujących co Mrągowo. Reszta wydziałów i urzędników siedzi pozamykana w ratuszu.
Ocena komentarza: warty uwagi (26) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
paj #3017897 | 5.184.*.* 8 gru 2020 16:40
Bardziej niewydolnego urzędu to jeszcze nie spotkałem. 110-135 osób to poniżej 1 promila populacji miasta. GRATULACJE.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Świetnie #3017900 | 83.5.*.* 8 gru 2020 16:51
Wstydzilibyście się chwalić taką nowiną
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
Uhuhuh #3017917 | 5.184.*.* 8 gru 2020 17:14
To nie pandemia. To wzorowe zarządzanie zasobami ludzkimi przez ignoranta tramwajarza. Szuka oszczędności zamiast zwiększyć zatrudnienie gdzie to niezbędne. jeszcze zapowiada że zwalniać będzie byle tylko tramwaj był.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz