Punkt Obsługi Klientów w galerii ponownie otwarty
2020-08-26 07:10:23(ost. akt: 2020-08-25 15:49:44)
Olsztyński urząd miasta poinformował, że ponownie uruchomiony zostanie Punkt Obsługi Klientów zlokalizowany w Galerii Warmińskiej. Będzie można z niego skorzystać już od poniedziałku (31 sierpnia).
Punkt obsługiwany przez pracowników Urzędu Miasta zlokalizowany jest na I piętrze galerii. Po jego ponownym uruchomieniu będzie można załatwić tam formalności dotyczące spraw obywatelskich oraz komunikacji.
— Obsługa interesantów prowadzona będzie z zachowaniem obostrzeń epidemiologicznych — mówi sekretarz miasta, Stanisław Gorczyca. — Zależy nam na jak największym bezpieczeństwie osób, które przyjdą załatwiać tam formalności, a także pracowników. Apelujemy o przestrzeganie ustalonych zasad.
W przypadku spraw obywatelskich będzie można załatwić formalności związane z zameldowaniem, wymeldowaniem, nadaniem numeru PESEL albo otrzymaniem zaświadczenia z ewidencji ludności.
Sprawy związane z komunikacją będą dotyczyć tylko rejestracji pojazdów. Przy tym stanowisku obsługiwani będą wyłącznie klienci mający potwierdzony kod rezerwacji kolejki na stronie >>> bezkolejki.olsztyn.eu.
Punkt w Galerii Warmińskiej będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-17:45.
Uruchomienie obsługi w galerii przy ul. Tuwima będzie wiązać się ze zmianą godzin obsługi interesantów w urzędzie. Biuro Obsługi Klienta w ratuszu oraz Wydział Komunikacji przy ul. Knosały 3 będą działać w poniedziałki między 8:00 a 18:00, a od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.
Źródło: UM Olsztyna
Czytaj e-wydanie
Gazeta Olsztyńska zawsze pod ręką w Twoim smartfonie, tablecie i komputerze. Codzienne e-wydanie Gazety Olsztyńskiej, a w piątek z tygodnikiem lokalnym tylko 2,46 zł.
Kliknij w załączony PDF lub wejdź na stronę >>>kupgazete.pl
Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
białymiś #2964470 | 5.173.*.* 26 sie 2020 11:55
Wydział Komunikacji jak oblężona twierdza. Brak terminu, brak dostępu.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
super #2964390 | 80.53.*.* 26 sie 2020 09:02
szkoda tylko, że nie ma szans na zapisanie się w kolejkę ale punkt jest gratulacje
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz