MOBILNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA W DWÓJCE
2020-05-29 10:43:52(ost. akt: 2020-05-29 10:44:10)
INFORMACJE\\\ Do żuromińskiej „Dwójki” dotarła nowa mobilna pracownia komputerowa. To nagroda za udział w konkursie organizowanym przez m.in. Ministerstwo Cyfryzacji.
Jak informuje nas dyrektor szkoły Piotr Babiuch, pracowania składa się z 16 komputerów, routera oraz mobilnej szafy dostosowanej do łatwego i sprawnego ładowania komputerów. Mobilność pracowni sprawia, że może być ona wykorzystywana bez ograniczeń praktycznie na każdej lekcji.
- Nagroda została nam przyznana w ubiegłym roku na jesieni, kiedy to na uroczystej gali wręczono nam promesę nagrody. Dzisiaj możemy się cieszyć jej posiadaniem. Jesteśmy przekonani, że ta nagroda w większym stopniu przyczyni się do zwiększenia jakości lekcji prowadzonych w naszej szkole – mówi Babiuch.
- Praca plastyczna będąca ekspresją naszych wyobrażeń o Szkole Podstawowej nr 2 w Żurominie wyznacza kierunek, za którym winniśmy podążać. Udział w konkursie pociągnął za sobą inne korzyści, które staną się dobrodziejstwem uczniów naszej szkoły. Uczniowie będą mieli możliwość posiadania w swoich smartfonach „mLegitymacji szkolnych” – dodaje dyrektor.
Piotr Babiuch informuje również, że jesienią 2019 r. w celu zwiększenia szansy na wygraną, placówka przystąpiła do Europejskiego Tygodnia Kodowania (#CodeWeek2019). Nauczyciele z „Dwójki” dodatkowo realizowali projekt OSEHero. Według dyrektora placówki zarówno jedna, jak i druga inicjatywa stworzyła możliwości poszerzania oferty edukacyjnej, jak też podniesienia jakości pracy w szkole. - OSEHero to nauczyciel-bohater w cyfrowym świecie – tłumaczy Piotr Babiuch.
Jednocześnie dyrektor dziękuje wszystkim nauczycielom zaangażowanym w ten projekt. Projekt i przygotowanie wraz z uczniami plakatu „Smart szkoła” pilotowała Katarzyna Szczechowicz, wicedyrektor Marek Bielikowicz oraz Jacek Gowin (nauczyciel informatyki i techniki) zaś zgłosili szkołę, koordynowali i organizowali działania związane z akcją.
AO
- Nagroda została nam przyznana w ubiegłym roku na jesieni, kiedy to na uroczystej gali wręczono nam promesę nagrody. Dzisiaj możemy się cieszyć jej posiadaniem. Jesteśmy przekonani, że ta nagroda w większym stopniu przyczyni się do zwiększenia jakości lekcji prowadzonych w naszej szkole – mówi Babiuch.
- Praca plastyczna będąca ekspresją naszych wyobrażeń o Szkole Podstawowej nr 2 w Żurominie wyznacza kierunek, za którym winniśmy podążać. Udział w konkursie pociągnął za sobą inne korzyści, które staną się dobrodziejstwem uczniów naszej szkoły. Uczniowie będą mieli możliwość posiadania w swoich smartfonach „mLegitymacji szkolnych” – dodaje dyrektor.
Piotr Babiuch informuje również, że jesienią 2019 r. w celu zwiększenia szansy na wygraną, placówka przystąpiła do Europejskiego Tygodnia Kodowania (#CodeWeek2019). Nauczyciele z „Dwójki” dodatkowo realizowali projekt OSEHero. Według dyrektora placówki zarówno jedna, jak i druga inicjatywa stworzyła możliwości poszerzania oferty edukacyjnej, jak też podniesienia jakości pracy w szkole. - OSEHero to nauczyciel-bohater w cyfrowym świecie – tłumaczy Piotr Babiuch.
Jednocześnie dyrektor dziękuje wszystkim nauczycielom zaangażowanym w ten projekt. Projekt i przygotowanie wraz z uczniami plakatu „Smart szkoła” pilotowała Katarzyna Szczechowicz, wicedyrektor Marek Bielikowicz oraz Jacek Gowin (nauczyciel informatyki i techniki) zaś zgłosili szkołę, koordynowali i organizowali działania związane z akcją.
AO
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez