30 na godzinę. Za a nawet przeciw
2017-05-12 18:44:45(ost. akt: 2017-05-12 18:53:39)
Plusy i minusy ograniczenia prędkości do 30 kilometrów na godzinę. Co to takiego jest postprawda i dlaczego jest ciekawsza od prawdy. I na koniec: jak PO i PiS ścigają się w naszym regionie.
O tym rozmawiają Andrzej Mielnicki i Igor Hrywna.
Komentarze (22) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Gal #2245320 | 188.146.*.* 15 maj 2017 07:12
Jak widać na Mazurach wciąż myślą o dyszlu z koniem do samochodu. Gdy przyjeżdżasz tuz Polski - uważaj na zawalidrogi. Drogi które są ulicami, dziury, złe nachylenie jezdni , drzewa w obrysie jezdni...
odpowiedz na ten komentarz
Gospodarz #2245143 | 89.77.*.* 14 maj 2017 20:34
Ludzie , zanim skomentujecie poczytajcie troche, w ktoryms komentarzu ktos napisal bardzo ladne stwierdzenie cittaslow, to miasta ziellone przyjazne dla czlowieka ze strefami 30/h , inwersyjnymi pasami rowerowymi lub sciezkami dla poprawienia bezpieczenstwa, Jak czytam jakis komentarz podpis AUDI, ze zrobmy do 0, to mnie krew zalewa , to ze zakopcisz 80 na godzine tym dieslem z rzepakiem, nikomu nie pomaga, napewno w rozwoju miasta turystycznego. Pięknie że burmistrz podejmuje takie inicjatywy aglomeracji zachodnich, podwyzszenie zabudowy, cittaslow i partycypacja spoleczna, klasa. Tam gdzie ma byc 30 tam niech bedzie powiedzmy okolice molo , mostu obrotowego , zamku, trakt brunona jaknajbardziej, ale niech na obwodnicy za to bedzie powiedzmy 70 , harmonia i jakies gospodarowanie z głową, pozdro dla kumatych
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Audi #2244699 | 31.135.*.* 14 maj 2017 07:26
Co za durny pomysł?.....zróbcie 5 km na g. głąby j....
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
cert #2244450 | 88.156.*.* 13 maj 2017 17:27
No to teraz nareszcie możemy startować o nadanie Cittaslow.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
dar, to nie tak #2244412 | 95.90.*.* 13 maj 2017 16:03
Mieszkam w Niemczech w milionowej agromelacji. Na Starym Mieście, czy na ulicach osiedlowych tu mnie, analogicznych do tych w Olsztynie jak np. Zamenhoffa, czy Gębika są rzeczywiście często ograniczenia do 30 km na godz. Nie spotkałem się jednak z tak drastycznymi ograniczeniami, czyli do 30 km/ godz. na analogicznych ulicach jak na Piłsudskiego. Można oczywiście z każdej czteropasmowej ulicy zrobić jednopasmową z dziesiątkami wysepek i drastycznymi ograniczeniami, jednak musi w takim działaniu być sens i logika. Nie widzę tego w Olsztynie. Jeśli już powołujesz się na Niemcy i Holandię to warto byś zwrócił uwagę na to. że najwyższym tutaj priorytetem jest nie tylko bezpieczeństwo ale i płynność ruchu, a dodatkowym b. ważnym elementem takiego postępowania są liczne obwodnice, autostrady, których w Olsztynie zwyczajnie nie ma. Myślę, że w Olszynie na siłę wprowadza się rozwiązania, które w pewnych warunkach, tzn. w Niemczech, w Holandii, w Warszawie czyi na Śląsku mają sens. Olsztyn jednak to nie ta skala i nie ta infrastruktura. Jeśli likwidujemy ruch na Nowowiejskiego, to pierw zbudujmy Nowobałtycką. Jeśli eliminujemy ruch dwupasmowy na Piłsudskiego koło szubienic, to zaczekajmy pierw na ukończenie obwodnicy.
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)