Młode pokolenie na rynku pracy. Czy biznes rozumie różnice pokoleniowe? - Paweł Błaszak
2025-06-13 00:19:28(ost. akt: 2025-06-13 00:42:47)
Paweł Błaszak - Pracodawcy muszą nauczyć się mówić językiem młodych – inaczej nie przyciągną ich na pokład
Nowe pokolenia pracowników wchodzą na rynek z innymi priorytetami, oczekiwaniami i stylem pracy. Czy firmy potrafią je zrozumieć i skutecznie z nimi współpracować?
Podczas panelu „Młode pokolenie na rynku pracy. Czy biznes rozumie różnice pokoleniowe?” swoją perspektywą podzieli się Paweł Błaszak, dyrektor i wiceprezes Saxdor Shipyard Sp. z o.o. – firmy łączącej nowoczesne technologie z precyzją rzemiosła. Jego doświadczenie pokazuje, jak skutecznie budować zespoły międzypokoleniowe i wdrażać innowacje w kulturze organizacyjnej.
Dyrektor i wiceprezes w: Saxdor Shipyard. To fińska firma budująca łodzie z siedzibą w Helsinkach i własną stocznią w Polsce (w Ełku). To obecnie jedna z najszybciej rozwijających się marek łodzi w tej kategorii. Firma stworzyła Saxdor Academy jako wielopoziomowy projekt edukacyjny mający na celu wzmocnienie zaplecza pracowniczego branży stoczniowej w Polsce. Realizowany jest przez wyspecjalizowaną kadrę pracowniczą Stoczni Saxdor oraz doświadczonych nauczycieli zawodów, projekt składa się z programów kształcenia młodzieży, dorosłych oraz dokształcania osób związanych z branżą szkutniczą.

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez