Dostępność leków w aptece sprawdzisz telefonicznie
2019-07-17 16:00:00(ost. akt: 2019-07-17 14:04:44)
Od poniedziałku (15 lipca) dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – dowiesz się, w której aptece kupisz swój lek.
Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego. Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta poinformują Cię o dostępności leku, którego szukasz. Wystarczy, że zadzwonisz pod bezpłatny numer 800 190 590. Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków?
Wybierz bezpłatny numer 800 190 590. Zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy. Z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który podpowie Ci, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz. Ważne! Wybierając cyfrę 3, połączysz się z bezpośrednio z konsultantem od leków. Jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2.
O czym warto wiedzieć dzwoniąc na infolinię? Z infolinii dowiesz się, w której aptece znajdziesz swój lek. Przed wizytą w aptece upewnij się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki poda Ci konsultant podczas rozmowy. Pamiętaj, że infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece. O te szczegóły zapytaj swojego lekarza lub farmaceutę. Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.
(red)
(red)
Czytaj e-wydanie
">kliknij

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez