Wycieczka gimnazjalistów do Wrocławia i Pragi

2018-06-04 12:38:27(ost. akt: 2018-06-04 12:39:18)

Autor zdjęcia: Gimnazjum im. J.A. Helwinga

Po egzaminie gimnazjalnym, czas na odpoczynek. 22 kwietnia o godzinie 22.00 44 gimnazjalistów wyruszyło na wycieczkę do Wrocławia i Pragi.
Wycieczkę planowaliśmy od początku roku szkolnego, więc wszyscy z utęsknieniem na nią czekaliśmy. W dniu wyjazdu wszystkim dopisywał dobry humor. Po nocnej podróży, koło 7 rano następnego dnia dotarliśmy do Wrocławia. Tam zwiedziliśmy Park Szczytnicki, zabytkowy drewniany kościół Św. Jana Nepomucena, Halę Stulecia i miło spędziliśmy czas w Zoo i Afrykarium oraz na Starym Mieście. Następnego dnia dalej zwiedzaliśmy miasto, podziwialiśmy Panoramę Racławicką i odwiedziliśmy Ostrów Tumski. W godzinach południowych opuściliśmy Wrocław, udaliśmy się do Skalnego Miasta, a potem do Pragi. Kolejnego dnia w stolicy Czech widzieliśmy Hradczany, Zamek Praski, Katedrę św. Wita, Pałac Królewski, Złotą Uliczkę oraz Most Karola. Ostatniego dnia wycieczki spacerowaliśmy uliczkami Starego Miast, zrobiliśmy ostatnie zakupy i wyjechaliśmy z Czech.
Wszyscy szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do domów.
(Julia Śmierzyńska, kl. IIf)

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: SZKOLAGIMNAZJUM

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5