Gra Miejska "Śladami Henryka Sienkiewicza"
2016-10-13 09:16:05(ost. akt: 2016-10-13 09:17:14)
Dnia 19 października godz. 10.30 odbędzie się Gra Miejska „ Śladami Henryka Sienkiewicza” skierowana do młodzieży szczycieńskich szkół ponadgimnazjalnych. Drużyny będą rozwiązywać zadania w wyznaczonych miejscach na terenie Szczytna.
REGULAMIN GRY MIEJSKIEJ - ” ŚLADAMI HENRYKA SIENKIEWICZA”
§ 1. ORGANIZATOR
1. Organizatorem głównym Gry Miejskiej jest Miejska Biblioteka Publiczna w Szczytnie .
2. Gra Miejska realizowana jest na terenie miasta Szczytno.
1. Organizatorem głównym Gry Miejskiej jest Miejska Biblioteka Publiczna w Szczytnie .
2. Gra Miejska realizowana jest na terenie miasta Szczytno.
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA
1.Gra Miejska przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Osoby niepełnoletnie uczestniczące w grze muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w Grze.
2. Uczestnik powinien być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
3. Organizator nie zapewnia opieki medycznej uczestnikom.
4. Gra toczy się w przestrzeni publicznej, dlatego też uczestnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności.
5. Poprzez zgłoszenie swojego udziału w grze uczestnik wyraża zgodę na:
a) warunki określone w Regulaminie Gry;
b) przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestnika w zakresie
niezbędnym dla przeprowadzenia gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
z dnia 29.09.1997 (Dz. U. nr 133 poz. 883);
c) opublikowanie w mediach patronackich oraz na Facebooku i stronie internetowej Organizatora wizerunku uczestnika, a także imienia i nazwiska uczestnika w przypadku, gdy ten otrzyma nagrodę.
1.Gra Miejska przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Osoby niepełnoletnie uczestniczące w grze muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w Grze.
2. Uczestnik powinien być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
3. Organizator nie zapewnia opieki medycznej uczestnikom.
4. Gra toczy się w przestrzeni publicznej, dlatego też uczestnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności.
5. Poprzez zgłoszenie swojego udziału w grze uczestnik wyraża zgodę na:
a) warunki określone w Regulaminie Gry;
b) przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestnika w zakresie
niezbędnym dla przeprowadzenia gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
z dnia 29.09.1997 (Dz. U. nr 133 poz. 883);
c) opublikowanie w mediach patronackich oraz na Facebooku i stronie internetowej Organizatora wizerunku uczestnika, a także imienia i nazwiska uczestnika w przypadku, gdy ten otrzyma nagrodę.
§ 3. ZASADY GRY
1. Gra Miejska zostanie przeprowadzona 19 października 2016 r. w Szczytnie w godz. 10.30 -13.00.
2. Gra polega na odnalezieniu w przestrzeni miejskiej Punktów Gry (zwane dalej PG), na których uczestnicy zdobędą wiadomości o Henryku Sienkiewiczu i wykonają przygotowane zadania. Zespół za poprawnie wykonane zadanie otrzyma punkty.
3. Warunkiem udziału w Grze jest wypełnienie karty zgłoszenia i dostarczenie do Miejskiej Biblioteki Publicznej do dnia 18 października 2016r..
4. Uczestnicy grają w 5 Zespołach liczących po 4 osoby.
5. Aby ukończyć Grę Zespół musi odwiedzić 5 PG i zdobyć wszystkie elementy zdjęcia H. Sienkiewicza. Kolejność odwiedzanych miejsc wyznacza mapa, którą uczestnicy otrzymają przed rozpoczęciem gry.
6. W przypadku naruszenia przez uczestnika lub Zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play, utrudniania gry innym graczom Organizatorzy mają prawo wykluczyć z Gry. Decyzja Organizatorów w tej kwestii jest ostateczna.
7. Po przejściu wszystkich PG Zespół wraca na metę do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Polskiej 8.
1. Gra Miejska zostanie przeprowadzona 19 października 2016 r. w Szczytnie w godz. 10.30 -13.00.
2. Gra polega na odnalezieniu w przestrzeni miejskiej Punktów Gry (zwane dalej PG), na których uczestnicy zdobędą wiadomości o Henryku Sienkiewiczu i wykonają przygotowane zadania. Zespół za poprawnie wykonane zadanie otrzyma punkty.
3. Warunkiem udziału w Grze jest wypełnienie karty zgłoszenia i dostarczenie do Miejskiej Biblioteki Publicznej do dnia 18 października 2016r..
4. Uczestnicy grają w 5 Zespołach liczących po 4 osoby.
5. Aby ukończyć Grę Zespół musi odwiedzić 5 PG i zdobyć wszystkie elementy zdjęcia H. Sienkiewicza. Kolejność odwiedzanych miejsc wyznacza mapa, którą uczestnicy otrzymają przed rozpoczęciem gry.
6. W przypadku naruszenia przez uczestnika lub Zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play, utrudniania gry innym graczom Organizatorzy mają prawo wykluczyć z Gry. Decyzja Organizatorów w tej kwestii jest ostateczna.
7. Po przejściu wszystkich PG Zespół wraca na metę do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Polskiej 8.
§ 4. WYŁANIANIE ZWYCIĘZCÓW
1.W grze zwycięża Zespół, który zdobędzie największą ilość punktów. W przypadku remisu o kolejności zdecyduje dogrywka.
2. Dla zwycięzców przewidziano nagrodę główną, dla pozostałych Zespołów nagrody pocieszenia.
3. Odczytanie wyników i wręczenie nagród nastąpi po zakończeniu gry w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Szczytnie przy ul. Polskiej 8.
1.W grze zwycięża Zespół, który zdobędzie największą ilość punktów. W przypadku remisu o kolejności zdecyduje dogrywka.
2. Dla zwycięzców przewidziano nagrodę główną, dla pozostałych Zespołów nagrody pocieszenia.
3. Odczytanie wyników i wręczenie nagród nastąpi po zakończeniu gry w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Szczytnie przy ul. Polskiej 8.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin Gry znajduje się na stronie internetowej MBP w Szczytnie http://mbp.miastoszczytno.pl/ i facebooku oraz w wersji papierowej w Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczytnie.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym Regulaminem, a także w zakresie interpretacji niniejszego Regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie.
1. Regulamin Gry znajduje się na stronie internetowej MBP w Szczytnie http://mbp.miastoszczytno.pl/ i facebooku oraz w wersji papierowej w Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczytnie.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym Regulaminem, a także w zakresie interpretacji niniejszego Regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie.
Czytaj e-wydanie
">kliknij
![](https://m.wm.pl/gofiles/TNMA_01.jpg)
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez![FB](/i/icons/fb.png)