GazetaOlsztynska.pl
18 maja 2025, Niedziela
imieniny: Alicji, Edwina, Eryka
  • 12°C
    Olsztyn

Unia Europejska
GazetaOlsztynska.pl
    • Artykuły
    • Expert radzi
    • Jak szukać pracy
    • Kariera
    • Informator
    • Prawo pracy
GazetaOlsztynska.pl
  • Artykuły
  • Expert radzi
  • Jak szukać pracy
  • Kariera
  • Informator
  • Prawo pracy
Dodaj: Artykuł Ogłoszenie
PODZIEL SIĘ

70% pracowników pozytywnie ocenia swoich szefów

2016-05-18 08:42:31(ost. akt: 2016-05-18 08:46:09)
Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu.

Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu.

Autor zdjęcia: pixabay.com

Atmosfera, zespół oraz rozwój – to pracownicy oceniają w swojej pracy najlepiej. Ich zdaniem pracodawcy muszą natomiast udoskonalić system zapewniania benefitów pozapłacowych. Chociaż zatrudnieni coraz pozytywniej postrzegają firmy, zdarza się, że spotykają się one w internecie z negatywnymi opiniami na swój temat. Co powinny wtedy zrobić? Przede wszystkim się nie bać!

Warto przeczytać

  • [WIDEO] 17 ton, prawie 30m długości - tymczasowy wiadukt...
  • Wreszcie się zaczęło. Na Tracku zamontowano tymczasową...
  • W Jezioraku utopił się 57-letni mężczyzna z Mazowsza
Najlepiej oceniamy firmy zajmujące się informatyką i programowaniem, usługami e-commerce, gazownictwem oraz doradztwem. „Dane pokazują, że w tych branżach rozwój jest najszybszy, a zapotrzebowanie na specjalistów stale rośnie. Aby przyciągnąć profesjonalną kadrę, firmy muszą zapewniać atrakcyjne warunki pracy” – mówi Pakita Łowczyńska z firmy GoldenLine.

Brak specjalistów to wciąż duży kłopot dla firm. Obecnie rynek pracy należy do kandydatów. To oni wybierają miejsce, w którym chcą podjąć pracę. Przed złożeniem aplikacji często poszukują w internecie opinii na temat potencjalnego pracodawcy, które mogą zaważyć na ich decyzji. W przypadku tych negatywnych zdarza się to jednak rzadko.

„Spośród 13,5 tys. opinii opublikowanych w 2015 r. w naszym serwisie niepochlebnych było tylko 23%. Zamiast się ich obawiać, pracodawcy powinni traktować je jako cenne wskazówki. Warto również odpowiadać na negatywne komentarze, ponieważ to sygnał, że firma jest otwarta na dialog i chce ulepszać źle działające obszary” – uważa rozmówczyni.

Personal branding musi być spójny. Ważne, aby pamiętać, co mogą dać firmie sami pracownicy. Jak stwierdza ekspertka: „Przedsiębiorstwo nie zyska dobrej opinii na zewnątrz, jeśli np. nie będą oni czuli, że rzeczywiście otrzymują obiecywane benefity. Zadowoleni – sami staną się ambasadorami marki i polecą pracodawcę”.


infowire.pl

Subskrybuj "Gazetę Olsztyńską" na Google News
Tagi:
pracownik pracodawca ocena pracodawcy atmosfera w pracy szef
PODZIEL SIĘ

Komentarze (0)

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zaloguj się lub wejdź przez FB

GazetaOlsztyńska.pl
  • Koronawirus
  • Wiadomości
  • Sport
  • Olsztyn
  • Plebiscyty
  • Ogłoszenia
  • Nieruchomości
  • Motoryzacja
  • Drobne
  • Praca
  • Patronaty
  • Reklama
  • Pracuj u nas
  • Kontakt

Bądź na bieżąco!

Najświeższe informacje przygotowane przez Redakcję zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.

  • Polityka Prywatności
  • Regulaminy
  • Kontakt
2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B

Galindia Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Galindia Spółka z o.o. uzyskała Subwencję Finansową - podmiotem udzielającym wsparcie był PFR.

Unia Europejska

VISA MASTER CARD