Szyny pękają, ale tramwaje działają bez zastrzezeń
2017-01-23 12:33:45(ost. akt: 2017-01-23 14:42:52)
Olsztyńskie Tramino, po roku eksploatacji, charakteryzują się nadal małą awaryjnością, czego nie można powiedzieć o infrastrukturze tramwajowej, która nawet przy dodatnich temperaturach potrafi spłatać figla.
Styczeń dla olsztyńskiej infrastruktury tramwajowej nie był zbyt pobłażliwy.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE:
W piątek (6 stycznia) ze względu na konieczność naprawy pękniętej szyny na ul. Obiegowej w Olsztynie, całkowicie wstrzymano ruch tramwajowy. Wprowadzono komunikację zastępczą. Niestety pękające szyny to główny powód paraliżu ruchu tramwajów w Olsztynie, ale nie jedyny...
Tramwajem na Zatorze. Sprawdź, którędy może pojechać
Trzy dni później (9.01) nastąpiła awaria jednego z dwunastu składów. Usterka polegała na przerwaniu ciągłości przewodu w obwodzie CAN - poluźniło się połączenie na wtyczce od komunikacji miedzy sterownikami. Jednak to nie najpoważniejsza awaria, jaka spotkała olsztyńskie tramwaje. Ta dotyczyła jednego z wózków, który został przez producenta w całości wymieniony. Powody jednak nie są znane, gdyż producent wymienił cały moduł.
Ogólnie olsztyński tabor miał kilkadziesiąt małych awarii. Wszystkie są szybko i sprawnie naprawiane przez firmę Solaris (w ramach gwarancji) oraz przez zespół techniczny MPK Olsztyn.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE:

Poluźniło się połączenie i tramwaj stanął na prawie sześć godzin
Ogólnie olsztyński tabor miał kilkadziesiąt małych awarii. Wszystkie są szybko i sprawnie naprawiane przez firmę Solaris (w ramach gwarancji) oraz przez zespół techniczny MPK Olsztyn.
Najczęściej zawodzi elektryka, którą Tramino są wręcz naszpikowane. W październiku w jednym ze składów wystąpił problem z drzwiami. Motorniczy zresetował układ, ale to nic nie dało. Na miejsce wysłano wsparcie techniczne, które usunęło usterkę. Dzięki sprawnej akcji służb udało się uniknąć większych utrudnień i tramwaj ruszył w dalszą trasę.
Najwięcej problemów mechanicy mają po stłuczkach i wypadkach drogowych. O każdym z nich pisaliśmy:
Źródło: transport-publiczny.pl / oprac. ad
Komentarze (28) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
dzyń dzyń #2167222 | 88.156.*.* 24 sty 2017 18:15
A o mogli wybudować metro.
odpowiedz na ten komentarz
prawdziwy olsztyniak #2167178 | 81.190.*.* 24 sty 2017 17:21
strach ruszyc ta te wladze gazetko scienna a pan Pieniazek przewraca sie w grobie narzekacie na pisioruw a jestescie niewolnikami tvn,polsat i ich mocodawcow szwabia gora
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
Andzelika1993 #2167169 | 91.56.*.* 24 sty 2017 17:06
Tramwaje sa bezawaryjne....tylko szyny pekaja.....ze smiechu
odpowiedz na ten komentarz
głupota ludzka nie zna granic #2167142 | 89.228.*.* 24 sty 2017 16:43
jak długo będziecie jeszcze uskuteczniać tą arbuzową propagandę pier... na prawo i lewo jakie to grzymolino jest wspaniałe? przecież każdy kto ma choć trochę oleju w głowie wie doskonale że ta pseudo inwestycja to jedna wielka porażka która skutecznie utrudnia życie dla 95% mieszkańców miasta!!! tak samo jak ten cały its który nie działa wcale lepiej jakby go w ogóle nie było, a arbuz zbiera tylko nagrody gdzie tu sens i logika? bo o honorze i wstydzie to już nie wspomnę
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
Damian #2166931 | 83.24.*.* 24 sty 2017 13:11
Szyny pękają a karawana jedzie dalej.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz