Zmiana organizacji ruchu na Jarotach i Nagórkach. Jak radzą sobie kierowcy? [FILM]

2015-08-08 16:44:53(ost. akt: 2015-08-10 08:27:39)
Po kolejnych zmianach bardzo łatwo o pomyłkę.

Po kolejnych zmianach bardzo łatwo o pomyłkę.

Autor zdjęcia: Olsztyńska TV

W sobotę (8 sierpnia) w życie weszły kolejne zmiany w organizacji ruchu, związane z budową linii tramwajowej w Olsztynie. Tym razem, zamknięty został m.in. wlot ulicy Wilczyńskiego w aleję Sikorskiego. Jak ze zmianami radzą sobie olsztyńscy kierowcy?
Tym razem wykonawca linii tramwajowej zamknął dwa duże skrzyżowania na Jarotach i Nagórkach. Od soboty (8 sierpnia) zamknięty został odcinek ul. Synów Pułku od skrzyżowania z al. Sikorskiego do ul. Orłowicza oraz wlot ul. Wilczyńskiego w al. Sikorskiego.

Dla ułatwienia przejazdy, otwarty został wjazd z alei Sikorskiego w ulicę Jarocką, Wańkowicza oraz Dywizjonu 303. Przy dojazdach bardzo łatwo się pomylić, dlatego warto dokładnie śledzić oznakowanie w miejscu zmian.

W nowych realiach, próbowali się odnaleźć już pierwsi kierowcy, ale dopiero w poniedziałek czeka ich prawdziwy test. Oto jak obecnie wygląda organizacja ruchu:





Komentarze (23) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. baj #1795859 | 89.228.*.* 17 sie 2015 11:04

    Ludzie! Otrząśnijcie się! Jesteście wiecznie niezadowoleni! Kiedy jeździcie po dziurawych drogach-narzekacie, że tego nie remontują, a kiedy remontują-narzekacie, że korki, że wszystko rozkopane, itd.! UE nie przyznała nam środków na remont dróg, ale na budowę linii tramwajowych tak, dzięki temu będziemy mieli 2w1. Sama poruszam się samochodem po Olsztynie! Nie jest łatwo w takich warunkach, ale nie narzekam, bo wiem, że te remonty w końcu dobiegną końca, a jazda samochodem na naszych "równych" już drogach będzie czystą przyjemnością! Zamiast narzekać,weźcie przykład. Pozdrawiam.

    odpowiedz na ten komentarz

  2. zuzia #1791779 | 188.112.*.* 10 sie 2015 13:56

    Grunt to zamknąć przejazd i zostawić dotychczasową sygnalizację świetlną dla zamkniętych ulic. Dwie zmiany odstane bez sensu (pomijam sytuację, gdy pieszy ma zielone).

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz

  3. sk53 #1791424 | 89.228.*.* 9 sie 2015 21:23

    Dlaczego nie ma dodatkowego pasa skrętu z Sikorskiego w Wańkowicza i po co świecą światła na skrzyżowaniu Sikorskiego z Wilczyńskiego?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  4. do mm #1791181 | 88.156.*.* 9 sie 2015 13:54

    chodzi o to, że teraz nośność czyli siła nacisku na nawierzchnie na skrzyżowaniach jest mniejsza niż na całej trasie po remoncie tramwajowym. po remoncie skrzyżowań które wydają się w miarę nowe, będą mogły jeździć cięższe samochody od KFC aż do wyjazdu na Butryny. to jest drugi etap przebudowy tej trasy bo ogólnie w projekcie tramwajowym nie było takiego założenia, a pieniądze na te inwestycje znalazly się podczas budowy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. mm #1791081 | 89.228.*.* 9 sie 2015 11:01

      Po cholerę zamykali skoro tory tramwajowe już położone? Po cholerę zdzierali tam asfalt skoro niedawno to skrzyzowanie było remontowane i połozono nowiuśką nawierzchnię?? Czy chodzi o wyciągnięcie kasy??

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (23)
    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5