Kiosk z biletami w centrum przeniesiony z powodu budowy linii tramwajowej

2015-04-15 08:45:06(ost. akt: 2015-04-15 08:50:34)

Autor zdjęcia: Grzegorz Wadowski

Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Centrum, który dotychczas stał przed budynkiem centrum handlowego przy al. Piłsudskiego, został przeniesiony do wnętrza Aury. Zmianę wymusiły prace związane z budową linii tramwajowej w Olsztynie. POK zlokalizowany będzie w holu tuż przy wejściu głównym od strony DH Dukat.
Kiosk zamknięty, wokół ogrodzenie i "fosa". 13 i 14 kwietnia Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Centrum był nieczynny z powodu prac związanych z budową linii tramwajowej w Olsztynie, ale Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie uspokaja — został przeniesiony do wnętrza centrum handlowego przy al. Piłsudskiego. Bilety będzie można kupować w punkcie w holu, tuż przy wejściu głównym od strony Dukata.

W środę (15 kwietnia) punkt będzie otwarty od godz. 10. Od czwartku (16 kwietnia) punkt będzie czynny w godzinach: 9.30-16.30. Jak informuje ZDZiT, ze względu na ograniczenia techniczne w POK Centrum możliwe będzie kupienie tylko biletów w podstawowym zakresie, tzn. biletów jedno- i wieloprzejazdowych oraz niektórych biletów sieciowych.

Najbliższy POK znajduje się w siedzibie ZDZiT przy ul. Knosały 3/5 B w Olsztynie. Lista pozostałych punktów:

>>> Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Dworzec
budynek dworca PKS, plac Konstytucji 3 Maja, Olsztyn

>>> Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Kortowo
przystanek Uniwersytet/Rektorat, Olsztyn

>>>Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Jaroty/Pieczewo
ul. Wilczyńskiego (tuż za skrzyżowaniem ul. Krasickiego i ul. Wilczyńskiego), Jaroty, Olsztyn

>>> Punkt Obsługi Klienta ZDZiT Nagórki
pętla autobusowa przy ul. Barcza, Nagórki, Olsztyn


Źródło: ZDZiT Olsztyn

Komentarze (3) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. A ja się pytam #1713161 | 94.254.*.* 15 kwi 2015 11:26

    A na hooj ten kiosk? Jak on czynny od 10, czy od 9.30? Kończy się miesiąc trzeba kupić miesięczny, a tu godziny otwarcia gorsze niż w ratuszu. Nie dość, że miasto rozkopane, to by kupić sieciówkę łaskawcy pracują od 9.30? Ciężko zrobić dwie zmiany, albo zmianę od 6? Aaa i bym zapomniał, stać ich na wynajęcie powierzchni w centrum handlowym to niech opłacą pracownikom godziny pracy tak, by wieczorem, bądź wcześnie rano można było kupić sieciówkę, bilet dobowy...

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

  2. lex #1713051 | 37.248.*.* 15 kwi 2015 09:06

    Niektóre bilety sieciowe to jakie? Mam stać w kolejce do punktu, żeby w okienku się dowiedzieć, że sieciówki, którą chcę kupić akurat nie ma? Nie można by tego jakoś sprecyzować, żeby ludzie nie stali na darmo? To takie trudne?

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz

  3. zuz #1713046 | 80.53.*.* 15 kwi 2015 08:59

    Na stronach ZDZiT informowali, że 10 i 11 kwietnia w zastępstwie za zamknięty kiosk "centrum" będzie dyżurował punkt na Knosały. Niestety 11 kwietnia punkt na Knosały był NIECZYNNY! bez jakiejkolwiek informacji na drzwiach!!! Nie dość, że połowa Olsztyna jest rozryta przez nikomu nie potrzebne tramwaje, to jeszcze dodatkowo utrudnia się mieszkańcom życie przez wprowadzanie ich w błąd!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5