Zmiany w zasadach oceniania wniosków złożonych przez gminy do programu „Granty PPGR”

2021-11-29 16:00:00(ost. akt: 2021-11-29 10:16:20)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa, zmieniła zasady oceniania wniosków złożonych przez Gminy do programu „Granty PPGR”.
W związku z powyższym podstawą do zweryfikowania składanych przez mieszkańców oświadczeń jest między innymi: potwierdzenie faktu zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej oraz jego zamieszkanie na terenie Gminy w której funkcjonował PPGR.

Tym samym mieszkańcy, którzy złożyli oświadczenia bez wyżej wymienionych dokumentów zobowiązani są do dostarczenia:
1. Poświadczenia faktu zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej, np.:
· zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR,
· świadectwo pracy z PPGR,
· legitymacja służbowa,
· dokumenty pochodzące z ZUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych byłych pracowników PPGR,
· dokumenty pochodzące z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa KOWR,
· i inne.

2. Uczniowie szkół ponadpodstawowych: zaświadczenie potwierdzające uczęszczanie do szkoły (imię, nazwisko, klasa, adres zamieszkania)
Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Nidzicy, pokój nr 49 w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2021 r, do godz. 15.00.

W przypadku niedostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenia mogą zostać odrzucone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa jako nie spełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.

W przypadku, gdy oświadczenie zawiera wyżej wymienione dokumenty nie należy ich składać ponownie.
W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 89 625 07 64

2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B