Wszystko, co dobre szybko się kończy
2018-11-05 18:00:00(ost. akt: 2018-11-05 14:02:46)
Takimi słowami dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nidzicy Dorota Dorozińska podsumowała wizytę zagranicznych gości współpracujących ze szkołą polską.
Strona polska przygotowała wiele ciekawych zajęć. Zarówno goście jak i uczniowie wraz z nauczycielami z SP 2 podziwiając piękno nidzickiej ziemi szukali przykładów matematycznego ciągu Fibonacci’ego w puszczy Ramucko-Napiwodzkiej, co zaowocowało ciekawymi prezentacjami multimedialnymi wykonanymi przez międzynarodowe grupy uczniów.
W takich samych mieszanych drużynach uczniowie rozwiązywali różnymi metodami zadania matematyczne i logiczne o różnym stopniu trudności porozumiewając się językiem projektu tj. językiem angielskim. Dużym zainteresowaniem cieszyło się też dekorowanie tortów.
Pysznymi i pięknymi wyrobami młodych cukierników poczęstowana została cała społeczność uczniowska. Podczas pobytu szkół partnerskich w SP 2 nie zabrakło też zajęć poświęconych naszej ojczyźnie.
Z papieru czerpanego samodzielnie wykonanego na warsztatach w szkole uczniowie wykonywali polskie emblematy narodowe (flagi, godła czy też biało-czerwone kotyliony).
Po intensywnej całotygodniowej pracy goście wrócili do domów a nam – nauczycielom, uczniom i ich rodzicom – zostały przyjemne wspomnienia, dalsze działania do realizacji i…. oczekiwanie na spotkanie w Portugalii.
Iwona Nasiadka
Czytaj e-wydanie
">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Źródło: Artykuł internauty
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez