W Dwójce dzieci myją ręce, bo wiedzą więcej
2018-09-17 13:42:05(ost. akt: 2018-09-17 13:43:22)
„Myję ręce, bo wiem więcej” to społeczna kampania edukacyjna zorganizowana przez Wojewódzką i Powiatową Stację Sanitarno–Epidemiologiczną w Olsztynie.
W ślad za nimi nidzicka Dwójka postanowiła nawyk mycia rąk wpajać już najmłodszym. Dzięki temu dzieci oraz ich rodzice wiedzą, że tej prostej czynności nie można bagatelizować. Dlatego przedszkolaki z Szkoły Podstawowej Nr 2 myjąc ręce recytują wierszyk, którym ma im pomóc w zapamiętaniu, jak powinno się to poprawnie wykonywać:
„Umyj rączkom brzuszki, później plecki i paluszki
Potem palce złap na wędkę, pokręć kciuki śrubokrętem
I na koniec swe paluszki potrzyj szybko o dwa brzuszki.”
Wszystkich, którym zależy na zdrowiu własnym i swoich dzieci zachęcamy do włączenia się w rozpowszechnianie kampanii.
Potem palce złap na wędkę, pokręć kciuki śrubokrętem
I na koniec swe paluszki potrzyj szybko o dwa brzuszki.”
Wszystkich, którym zależy na zdrowiu własnym i swoich dzieci zachęcamy do włączenia się w rozpowszechnianie kampanii.
Piotr Kościjańczuk
Czytaj e-wydanie
">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: Piotr2014
Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Ja #2582394 | 31.0.*.* 17 wrz 2018 17:44
Informacja do gazety!!!dzieci myja rece!!!!!zenada
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)