Wojciechy. Wycieczka szkolna do Warszawy

2018-06-12 06:56:16(ost. akt: 2018-06-12 07:01:39)

Autor zdjęcia: Teresa Bryła

Uczniowie z Wojciech odwiedzili stolicę i zwiedzili najważniejsze miejsca. Byli na starówce i na 30. piętrze Pałacu Kultury i Nauki. nie zabrakło wizyty na Stadionie Narodowym.
20 maja 2018 r. wczesnym rankiem wyjechaliśmy na dwudniową wycieczkę do Warszawy. Uczestniczyli w niej uczniowie klas V-VII z wychowawcami: p. Danutą Fijoł, p. Jolantą Wójcik i p. Bogdanem Kuźmiczem.

Wyjazd obfitował w liczne atrakcje. Nasz pobyt w stolicy rozpoczął się od zwiedzania Zamku Królewskiego i Starego Miasta. Po kolacji wybraliśmy się na wędrówkę Krakowskim Przedmieściem. Dotarliśmy do Pałacu Prezydenckiego, pomnika Adama Mickiewicza i Mikołaja Kopernika. Wieczorem najwytrwalsi wyruszyli na spacer nad Wisłę.

Następnego dnia zwiedziliśmy: Park Miniatur, kościół św. Krzyża, w którym spoczywa serce Fryderyka Chopina. Obejrzeliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza i Pomnik Ofiar Katastrofy Smoleńskiej na Placu Piłsudskiego.

Po krótkim odpoczynku w pięknym Ogrodzie Saskim wyruszyliśmy do kolejnego punktu naszej wycieczki. Czekał na nas wjazd na 30. piętro Pałacu Kultury i Nauki. Panorama Warszawy w pełnym słońcu wywarła na wszystkich ogromne wrażenie.

Nie mogło również zabraknąć zwiedzania Stadionu Narodowego. Zwieńczeniem wycieczki były pyszne lody i spacer w Łazienkach Królewskich.

Wycieczka okazała się dużym sukcesem. Zmęczeni, ale zadowoleni z wyjazdu pełnego wrażeń wróciliśmy do domu.

Jolanta Wójcik

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: teresa

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5