Jakie programy z jesiennej ramówki Polacy oglądają najczęściej? [TOP5]
2023-10-13 16:59:58(ost. akt: 2023-10-13 16:58:41)
Sezon jesienny przyniósł do telewizji wiele nowych programów, które obecnie cieszą się ogromną popularnością. Oczywiście nie mogło zabraknąć również tych, które są już dobrze znane widzom, takich jak "Nasz nowy dom" czy "Top Model", które powróciły w nieco odświeżonej formie. Jak prezentują się wyniki oglądalności poszczególnych programów czy seriali?
Wrzesień to okres, w którym telewizja obfituje w nowe programy, stworzone w celu przyciągnięcia jak największej widowni. Telewizje takie jak TVP, TVN czy Polsat rywalizują między sobą o najlepsze wyniki oglądalności. Oprócz świeżych propozycji nie brakuje również tych, które są nam dobrze znane, takich jak "Nasz nowy dom", "Twoja twarz brzmi znajomo" czy "Top Model".
Portal Wirtualnemedia.pl opublikował analizę wyników oglądalności różnych programów i seriali. Kto odniósł największy sukces, a kto musi stawić czoła wyzwaniom? Oto szczegóły.
Serial "Dewajtis" okazał się wielkim sukcesem na antenie TVP1. W niedzielę, 17 września, średnio 2,25 miliona widzów zgromadziło się przed ekranami telewizorów. Te wyniki przełożyły się na imponujący udział stacji w rynku telewizyjnym, wynoszący 17,18 proc. wśród wszystkich widzów, 7,93 proc. w grupie komercyjnej w wieku 16-49 lat oraz 10,72 proc. w grupie wiekowej 16-59 lat, zgodnie z danymi dostarczonymi przez Nielsen Audience Measurement.
W drugim tygodniu września największą popularnością cieszył się wtorkowy odcinek serialu "M jak miłość", który przyciągnął przed ekrany telewizorów średnio 2,81 miliona widzów. Udział stacji w tym czasie wyniósł imponujące 25,71 proc.
Wśród programów rozrywkowych największą widownię przyciągnęło "The Voice of Poland". Po trzech tygodniach od rozpoczęcia emisji, średnio 1,38 mln osób śledzi ten program. To przełożyło się na znaczące udziały w rynku telewizyjnym: 12,68 proc. wśród wszystkich widzów, 9,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie wiekowej 16-59.
Na pozycji poza podium znajduje się program "Twoja twarz brzmi znajomo" z przeciętną widownią wynoszącą 939 tysięcy osób. To przełożyło się na 8,36 procentowy udział stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat oraz 7,52 proc. w grupie wiekowej 16-59 lat, zgodnie z danymi dostarczonymi przez Nielsen Audience Measurement, dostępnymi na portalu Wirtualnemedia.pl.
Według informacji przedstawionych przez serwis Wirtualnemedia.pl, pierwszy odcinek 21. sezonu programu "Nasz nowy dom" z nową prowadzącą przyciągnął średnio 904 tysiące widzów, co stanowi spadek w oglądalności. W analogicznym okresie roku poprzedniego, widownia była większa o 140 tysięcy osób. Warto również zaznaczyć, że przynajmniej przez jedną minutę odcinek śledziło 2,21 miliona osób w grupie wiekowej 4+.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez