Czy Olsztyn jest dobre promowanym miastem? Rozmawiamy z dr Wojciechem Szalkiewiczem, specjalistą ds. marketingu [WYWIAD]
2023-02-03 17:00:17(ost. akt: 2023-02-03 15:01:54)
Bez pomysłu i wiary w jego realizację możemy się rozejść do domów. Na początku lat 90., w ramach jednej z akcji promocyjnych, przejechałem w godzinach szczytu wierzchem na słoniu przez całą ulicę Piłsudskiego – mówi dr Wojciech Krzysztof Szalkiewicz, specjalista ds. marketingu, z którym rozmawiamy o promocji Olsztyna.
– Olsztyn nie ma swojej przysłowiowej ciupagi, ale czy rzeczywiście jej potrzebujemy?
– Złota zasada marketingu mówi: „Wyróżnij się lub zgiń” – więc potrzebujemy. Ale to nie wszystko, bo równie ważna jest tzw. Big Idea. Mówimy o kanonie wszelkich działań marketingowych. Bez zbudowania wyrazistej marki jako miasto nie rozwiniemy skrzydeł.
– Złota zasada marketingu mówi: „Wyróżnij się lub zgiń” – więc potrzebujemy. Ale to nie wszystko, bo równie ważna jest tzw. Big Idea. Mówimy o kanonie wszelkich działań marketingowych. Bez zbudowania wyrazistej marki jako miasto nie rozwiniemy skrzydeł.
[b]– Jako że przywołał pan tytuł książki Jacka Trouta „Wyróżnij się lub zgiń”, to idąc tym tropem, ...
Ten artykuł ukazał się w papierowym wydaniu Gazety Olsztyńskiej.
Dlatego na gazetaolsztynska.pl jest dostępny tylko dla prenumeratorów naszego elektronicznego wydania.
Jak je otrzymać? To proste. Na początek kliknij tutaj:
kupgazete.pl
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez