Od 8 listopada w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie nie będzie możliwości załatwienia spraw paszportowych
2022-11-05 18:30:00(ost. akt: 2022-11-04 15:27:56)
Od 8 do 14 listopada w urzędach w całej Polsce nie będzie możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbioru gotowego paszportu. Jest to spowodowane nową ustawą.
W związku z wejściem w życie nowej ustawy o dokumentach paszportowych i uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych nastąpią zmiany w obsłudze klienta:
OLSZTYN - od 8 listopada 2022 r. od godz. 13:00 do 13 listopada 2022 r. – nie będzie możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbioru gotowego paszportu.
ELBLĄG, EŁK, GIŻYCKO, KĘTRZYN, BARTOSZYCE:
- 7 listopada 2022 r. możliwy tylko odbiór gotowego dokumentu;
- 8 listopada 2022 r. do godz. 13:00 możliwy tylko odbiór gotowego dokumentu;
- od 9 listopada 2022 r. do 13 listopada 2022 r. brak możliwości odbioru gotowego dokumentu paszportowego;
OLSZTYN - od 8 listopada 2022 r. od godz. 13:00 do 13 listopada 2022 r. – nie będzie możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbioru gotowego paszportu.
ELBLĄG, EŁK, GIŻYCKO, KĘTRZYN, BARTOSZYCE:
- 7 listopada 2022 r. możliwy tylko odbiór gotowego dokumentu;
- 8 listopada 2022 r. do godz. 13:00 możliwy tylko odbiór gotowego dokumentu;
- od 9 listopada 2022 r. do 13 listopada 2022 r. brak możliwości odbioru gotowego dokumentu paszportowego;
- od 7 listopada 2022 r. do 13 listopada 2022 r. – brak możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego;
Wznowienie działalności nastąpi 14 listopada 2022 r.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez