Disney+ wyprzedził Netflixa, teraz czas na podwyżki
2022-08-17 09:45:25(ost. akt: 2022-08-17 10:20:16)
Jeszcze w lutym tego roku prognozowano, że w 2028 roku Disney+ wyprzedzi pod względem liczby subskrybentów Netfliksa-raport Digital TV Research. W maju ta sama firma skorygowała swoje przewidywania i wyznaczyła nowa datę-rok 2025. dzisiaj okazuje się, że prognozy specjalistów są funta kłaków warte-obecnie spółka Walt Disney Company ma już 221 mln subskrybentów na wszystkich swoich płatnych platformach. Netflix – największy konkurent Disneya – ma 220,7 mln subskrybentów, czyli o ok. 969 tys. mniej.
Disney+ niedawno podało wyniki za ostatnie 3 miesiące. Okazuje się, że serwis ma więcej klientów niż Netflix!
W ciągu ostatniego kwartału Walt Disney Company wydał na rozwój i promocję platformy Disney+ 3 mld dolarów. Pieniądze poszły na wielkie inwestycje, oraz szeroko zakrojone kampanie, które miały przyciągnąć widzów do serwisu. Jak sie wydaje cele kampanii zostały zrealizowane-obecnie spółka Walt Disney Company ma już 221 mln subskrybentów na wszystkich swoich płatnych platformach. Netflix – największy konkurent Disneya – ma 220,7 mln subskrybentów, czyli o ok. 969 tys. mniej.
W ciągu ostatniego kwartału Walt Disney Company wydał na rozwój i promocję platformy Disney+ 3 mld dolarów. Pieniądze poszły na wielkie inwestycje, oraz szeroko zakrojone kampanie, które miały przyciągnąć widzów do serwisu. Jak sie wydaje cele kampanii zostały zrealizowane-obecnie spółka Walt Disney Company ma już 221 mln subskrybentów na wszystkich swoich płatnych platformach. Netflix – największy konkurent Disneya – ma 220,7 mln subskrybentów, czyli o ok. 969 tys. mniej.
Mimo tego sukcesu serwisy streamingowe wciąż przynoszą koncernowi straty.- tylko w trzecim kwartale ubiegłego roku strata wyniosła ok. 1,1 mld dolarów i była większa niż w poprzednim roku. Na utrzymanie Disneya pracują parki rozrywki, które, w tym samym czasie zarobiły 1,4 mld dol. W tej sytuacji nie może dziwić fakt, iż Disney postanowił podnieść ceny abonamentów, i zróżnicować ofertę- od 8 grudnia tego roku pojawi się nowa, tańsza(czyli w obecnej cenie) wersja serwisu z reklamami, a abonament za wersje bez reklam wzrośnie o ponad 30%
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez