MISTRZOWIE URODY Ważne informacje dla uczestników akcji

Gratulujemy nominacji do nagrody w MISTRZOWIE URODY. Już na wstępie życzymy wielu głosów i zwycięstwa. Oto kilka ważnych informacji dla uczestników akcji.
Sposobów na uzyskanie jak największej liczby głosów jest bardzo dużo. Przede wszystkim warto poinformować klientów o udziale w plebiscycie. W tym celu można wykorzystać materiały promocyjne, które bezpłatnie przygotowujemy dla uczestników akcji.

Koniecznie należy powiadomić także rodzinę i znajomych. Z pewnością chętnie oddadzą głos. Wystarczy wysłać im link do artykułu z wynikami głosowania. Można to zrobić SMS-em, za pomocą komunikatora (np. Messengera na Facebooku lub Skype'a) albo e-mailem.

PRZEŚLIJ ZDJĘCIE LUB LOGO I ZADBAJ O SWOJĄ PREZENTACJĘ!


Na liście wyników głosowania, przy imieniu i nazwisku uczestnika plebiscytu albo przy nazwie salonu fryzjerskiego lub studia urody może być umieszczone zdjęcie lub logo. To bardzo ważne! Dzięki temu osoby chcące oddać głos łatwiej rozpoznają i wyszukują swoich faworytów.

Klikając na kandydata na liście wyników głosowania można przejść do prezentacji kandydata. Ta prezentacja zależy od Ciebie! Możesz w niej umieścić linki do strony internetowej lub profilu na Facebooku, podać kontaktowy numer telefonu dla klientów, możesz też dodać więcej zdjęć i rozszerzony opis. Dzięki temu można się pełniej zaprezentować głosującym i ułatwić im kontakt. To znakomita, bezpłatna promocja! W czasie trwania plebiscytu prezentacje kandydatów oglądają tysiące internautów.


JAK ZDOBYWAĆ GŁOSY?


Najlepsza i najskuteczniejsza jest aktywność w serwisie Facebook. Dzięki niej można zdobyć bardzo dużo głosów w krótkim czasie.

Na Facebooku koniecznie:

- Opublikuj na swoim profilu lub na fanpage'u salonu lub studia urody post ze zdjęciem i instrukcją głosowania. Podziękuj za nominację do nagrody. Twoi znajomi z Facebooka lub osoby, które polubiły Twój fanpage zobaczą ten post i zagłosują.
- Niezależnie od publikacji zdjęcia, warto opublikować także osobny post z grafiką zachęcającą do głosowania, którą przygotowujemy specjalnie dla uczestników akcji.

Oto przykładowa grafika:

Grafiki do publikacji na Facebooku przesłaliśmy do kandydatów w pierwszym dniu głosowania. Osoby, które ich nie otrzymały mogą je zamówić poniżej.
- Opublikowane posty szybko zyskają wiele lajków i komentarzy. Warto za nie dziękować i lajkować komentarze. Dzięki temu post wyświetli się u większej liczby osób.
- Publikuj posty związane z przebiegiem plebiscytu np. dziękując za oddane głosy.
- Udostępniaj posty o plebiscycie, które będą publikowane na naszym fanpage'u.
- Warto także na czas trwania głosowania zmienić zdjęcie w tle na swoim profilu na grafikę informującą o udziale w plebiscycie. Dzięki temu nie przeoczy jej żadna osoba, która odwiedzi profil w tym czasie. Projekt tła możesz zamówić poniżej.

NIE ZAPOMNIJ O PLAKATACH


Doskonale sprawdzają się także tradycyjne metody informowania o udziale w plebiscycie. W salonie fryzjerskim lub studiu urody warto rozwiesić plakaty. Dla uczestników plebiscytu przygotowujemy ich projekty (do samodzielnego wydruku).
KLIKNIJ i zamów
grafiki na Facebook'a
i projekt plakatu

PUBLIKACJE W GAZECIE I W INTERNECIE


Liderów rankingów będziemy prezentować w internecie w naszym serwisie oraz w serwisach www.naszemiasto.pl, na naszych fanpage'ach na Facebooku oraz w drukowanym wydaniu gazety.

MOŻESZ PRZESŁAĆ WIADOMOŚĆ DO GŁOSUJĄCYCH


W czasie trwania głosowania do osób, które oddają głosy, trafiają SMS-y informujące o przebiegu plebiscytu. Przypominają one np. o tym, kiedy kończy się głosowanie, informują, na którym miejscu jest kandydat, na którego oddano głos, a także o publikacjach związanych z plebiscytem.

Za naszym pośrednictwem każdy uczestnik plebiscytu może bezpłatnie przesłać wiadomość do wszystkich, którzy oddali na niego głosy. Jeśli chcesz zaproponować treść takiej wiadomości:
KLIKNIJ i wypełnij formularz

Życzymy wielu głosów i zwycięstwa w plebiscycie! :-)
KLIKNIJ i przejdź
do głosowania w akcji
MISTRZOWIE URODY