Zimno w budynku na ul. Hubalczyków. Ludzie zareagowali szybko, a firma wcale

2021-10-20 10:30:00(ost. akt: 2021-10-21 18:21:33)

Autor zdjęcia: Dariusz Dopierała

Po ukazaniu się artykułu o problemach pani Anny prezes Spółki Lokum wyjaśnia sprawę, a COWIK zrobi wszystko, by budynek przyłączyć jak najszybciej. Ludzie oferują pani Annie pomoc. Jednak lokatorka nadal czeka na hydraulika, który miał przyjść w poniedziałek.
Po ukazaniu się artykułu o problemach z remontem, jakie ma pani Anna otrzymaliśmy wiadomość, którą publikujemy.

„Bardzo dziękuję za pomoc. Nie spodziewałam się, że odzew ludzi na FB będzie tak duży. Życzliwi ludzie proponują mi nocleg u siebie, gwarantując wolne ciepłe pokoje, obca kobieta zapytała, czy przynieść mi ciepły obiad, bo mieszka niedaleko. Kolejna osoba pisze, czy potrzebuje leków, albo czy zrobić mi zakupy gdy jestem chora. Ludzi dobrej woli nie brak w mieście. Szkoda tylko, że już zawsze będę patrzeć na te rury biegnące po całym mieszkaniu."

Niestety, nie odezwał się tylko właściciel firmy, który wykonał instalację, a w niedzielę zakręcił wodę w łazience. Miał pojawić się w poniedziałek 18. października. Do dziś (środa, 20. października) deklaracja fachowca to tylko słowa.

AKTUALIZACJA 21.10.2021, godz. 10:40
Sprawa ogrzewania przy ul. Hubalczyków została zakończona. Dziś pani Anna poinformowała mnie, że w budynku zostało podłączone ogrzewanie i w mieszkaniu ma 23 stopnie.

Spółka COWIK przyspieszyła pracę (prezes deklarował, że podłączenie zgodnie z umową nastąpi najpóźniej 31 października). Również i Lokum stanęło w tej sprawie na wysokości zadania.