IŁAWA || Praca w Wydziale Inwestycyjnym

2021-08-13 14:33:51(ost. akt: 2021-08-13 14:39:17)   Artykuł sponsorowany

Autor zdjęcia: materiały UM Iława

Urząd Miasta w Iławie ogłosił nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Planowania, Inwestycji i Monitoringu. Czas składania dokumentów jest do 2 września br.

Jakie wymagania powinien spełniać kandydat?


Wśród wymagań niezbędnych są m.in. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie – wyższe oraz minimum 3-letni staż pracy. Wśród wymagań dodatkowych znajdują się m.in.: znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw: Prawo budowlane, Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także doświadczenie zawodowe.

Jaki jest zakres obowiązków?


Do podstawowych obowiązków służbowych inspektora w Wydziale PIM należeć będą m.in.:
• Udział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych, planistycznych
• Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;
• Pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie możliwości realizacji projektów w formule PPP, inicjowanie działań inwestycyjnych w ramach PPP.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor – Wydział Planowania, Inwestycji i Monitoringu w Urzędzie Miasta Iławy” bezpośrednio w pok. 312 (Sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława do 2 września 2021r. do godziny 14: 30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta!).

Szczegółowe informacje o wymaganiach, niezbędnych dokumentach i zakresie odpowiedzialności pracownika na stanowisko inspektora Wydziału PIM znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Iławy Biuletyn Informacji Publicznej

materiał zlecony przez Urząd Miasta w Iławie