Głuchy telefon w Enerdze w Olsztynie [INTERWENCJA]
2021-06-15 14:46:45(ost. akt: 2021-06-17 13:12:27)
Zadzwonił do nas czytelnik, który nie może dodzwonić się do Olsztyńskiego oddziału Energi. — Po drugiej stronie słuchawki cisza. I tak już od miesiąca. Sprawdziliśmy. I rzeczywiście: nikt nie odbiera.
Telefon w olsztyńskim oddziale Energi od jakiegoś czasu milczy — relacjonuje nasz czytelnik.
— Rozumiem, że jest pandemia i ludzie mogą być na kwarantannie lub izolacji, ale taka sytuacja trwa już prawie miesiąc. Nie tylko ja tak mam. Moi znajomi też chcieli omówić podłączenie prądu do domków jednorodzinnych i polegli. Na maila też nie odpowiedzieli. Na ich stronie internetowej nie ma żaden informacji, dlaczego tak jest — mówi nasz czytelnik.
Postanowiliśmy sprawdzić, czy telefon w olsztyńskim oddziale Energi rzeczywiście zamilkł. Po wybraniu numeru podanego na stronie w zakładce oddziały, słyszymy informację wygłaszaną przez automat. Najpierw automatyczna sekretarka podaje, gdzie informować o awarii zasilania. Dowiadujemy się, że można zgłaszać całodobowo pod bezpłatnym numerem alarmowym 991. Kolejny etap połączenia to możliwość wyboru problemu i zgłoszenia go poprzez ogólną infolinię. Na końcu przekierowywani jesteśmy do sekretariatu.
I tu następuje cisza. Dzwonimy kilkadziesiąt razy. Za każdym razem ta sama sytuacja. Na naszego maila wysłanego ostatniego dnia maja również nie dostaliśmy odpowiedzi.
— Połączenie z infolinią nie załatwia mojego problemu, chciałbym móc porozmawiać z człowiekiem z oddziału — relacjonuje czytelnik.
Co w takiej sytuacji mają zrobić osoby, które nie mogą wychodzić z domu? I które nie lubią rozmawiać z automatyczną sekretarką? Nie każdą sprawę można omówić z ogólnopolską infolinią.
Niestety olsztyński oddział Energi nie odpowiada na te pytania.
ak
Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez![FB](/i/icons/fb.png)
dis #3068814 16 cze 2021 08:34
Komunistyczne podejście klienta - "chcę rozmawiać z kimś z oddziału w moim rejonie". Tylko że większość dużych firm ma teraz jedną infolinię i wszystkie sprawy można tam załatwić. Chcesz zamówić podłączenie do domu - dzwonisz na infolinię, podajesz adres i po sprawie. Nie jestem pracownikiem Energi, po prostu wkurzają mnie tacy bezsensownie uparci ludzie.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Teddy #3068791 15 cze 2021 20:17
Ta cała firma to jedna wielka porażka
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz