Pandemia zmieniła rynek mody
2021-05-16 20:00:19(ost. akt: 2021-05-14 18:31:58)
Zamknięcie sklepów, przeniesienie sprzedaży do internetu i kształtowanie się nowych przyzwyczajeń konsumentów to tylko jedne z wielu zmian w branży mody na skutek pandemii. O to jak teraz wygląda rynek i czego oczekują klienci zapytaliśmy ekspertki: stylistkę i twórczynię internetową, specjalistkę od przewidywania trendów oraz właścicielkę marki z ubraniami.
Wywołane lockdownem bezprecedensowe zmiany, również te na rynku mody, zauważa Aleksandra Trapp, Head of Culture and Trends w infuture.institute. — Właściwie z dnia na dzień mieliśmy do czynienia z początkiem rewolucji w edukacji, sektorze zdrowia, znanych nam systemach pracy. Po roku trwania pandemii wiemy już, że nie wrócimy do rzeczywistości zostawionej za drzwiami w połowie marca 2020 roku. Pojawiły się także obszary czy rozwiązania, które przekonały do siebie konsumentów i mają szansę zmienić trwale ich przyzwyczajenia.
Zakupy online to dziś norma
Jako przykład podaje choćby zakupy w internecie. — COVID-19 ...
Ten artykuł ukazał się w papierowym wydaniu Gazety Olsztyńskiej.
Dlatego na gazetaolsztynska.pl jest dostępny tylko dla prenumeratorów naszego elektronicznego wydania.
Jak je otrzymać? To proste. Na początek kliknij tutaj:
kupgazete.pl
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez