Pandemia zmieniła rynek mody

2021-05-16 20:00:19 (ost. akt: 2021-05-14 18:31:58)

Autor zdjęcia: Adobestock

Zamknięcie sklepów, przeniesienie sprzedaży do internetu i kształtowanie się nowych przyzwyczajeń konsumentów to tylko jedne z wielu zmian w branży mody na skutek pandemii. O to jak teraz wygląda rynek i czego oczekują klienci zapytaliśmy ekspertki: stylistkę i twórczynię internetową, specjalistkę od przewidywania trendów oraz właścicielkę marki z ubraniami.
Wywołane lockdownem bezprecedensowe zmiany, również te na rynku mody, zauważa Aleksandra Trapp, Head of Culture and Trends w infuture.institute. — Właściwie z dnia na dzień mieliśmy do czynienia z początkiem rewolucji w edukacji, sektorze zdrowia, znanych nam systemach pracy. Po roku trwania pandemii wiemy już, że nie wrócimy do rzeczywistości zostawionej za drzwiami w połowie marca 2020 roku. Pojawiły się także obszary czy rozwiązania, które przekonały do siebie konsumentów i mają szansę zmienić trwale ich przyzwyczajenia.

Zakupy online to dziś norma


Jako przykład podaje choćby zakupy w internecie. — COVID-19 ...

Zostało jeszcze 95% treści artykułu.

2001-2021 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, GRUPA WM Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5

GRUPA WM Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Unia Europejska

VISA MASTER CARD