#135lat: Media patrzą w przyszłość

2021-04-16 12:41:54(ost. akt: 2021-04-23 20:35:57)

Autor zdjęcia: camilo jimenez/ Unsplash

Gdyby wierzyć przewidywaniom, już od dekady nie popijalibyśmy „kawy nad gazety plamą”. Kilkanaście lat temu symboliczny nagrobek prasie drukowanej wystawiła w swojej reklamie jedna z agencji interaktywnych. Jako datę śmierci podano na nim rok 2012.
Gdyby ziściły się te przewidywania, życie po życiu prasie miało zapewnić tworzenie portali. A firma, która wymyśliła tę niecodzienną reklamę, chciała w tym, rzecz jasna, dopomóc.

Mniej więcej w tym samym czasie, kiedy wspomniana agencja narażała się na skargi ze strony Izby Wydawców Prasy, medialny gigant, czyli Rupert Murdoch, przewidywał, że z papierowymi ...

Zostało jeszcze 95% treści artykułu.