#135lat: Media patrzą w przyszłość
2021-04-16 12:41:54(ost. akt: 2021-04-23 20:35:57)
Gdyby wierzyć przewidywaniom, już od dekady nie popijalibyśmy „kawy nad gazety plamą”. Kilkanaście lat temu symboliczny nagrobek prasie drukowanej wystawiła w swojej reklamie jedna z agencji interaktywnych. Jako datę śmierci podano na nim rok 2012.
Gdyby ziściły się te przewidywania, życie po życiu prasie miało zapewnić tworzenie portali. A firma, która wymyśliła tę niecodzienną reklamę, chciała w tym, rzecz jasna, dopomóc.
Mniej więcej w tym samym czasie, kiedy wspomniana agencja narażała się na skargi ze strony Izby Wydawców Prasy, medialny gigant, czyli Rupert Murdoch, przewidywał, że z papierowymi ...
Ten artykuł ukazał się w papierowym wydaniu Gazety Olsztyńskiej.
Dlatego na gazetaolsztynska.pl jest dostępny tylko dla prenumeratorów naszego elektronicznego wydania.
Jak je otrzymać? To proste. Na początek kliknij tutaj:
kupgazete.pl
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez