Stepford jest przy Woronicza?
2021-02-27 18:33:00(ost. akt: 2021-02-26 20:42:28)
Odpowiedzią na róż, który zdominował spot promujący nowy kanał telewizji publicznej, czyli TVP Kobieta, była żółć. Bo to właśnie żółć zalała tych, którzy ca co dzień upominają się o to, by w przestrzeni medialnej kobiety przestały funkcjonować wyłącznie w otoczeniu sprzętów kuchennych i kosmetyków.
Choć nowy kanał TVP ma wystartować dopiero w w Dniu Kobiet, już teraz wzbudza sporo emocji. Internautom wystarczył sam spot reklamowy, by mogli oni wyrobić sobie opinię na temat tego, jaką wizję Polki AD 2021 chce promować nowa stacja. I trudno się dziwić, bo nagromadzenie wizualnych artefaktów związanych ze stereotypowo postrzeganą kobiecością, było naprawdę imponujące. Mamy więc dominującą rolę różowego koloru (przy czym jest to róż kojarzony raczej z lalkami Barbie niż z modnym, nieco subtelniejszym, pudrowym odcieniem), mamy kobiety w kuchni, w wannie, w ogrodzie, przed lustrem i ...
Ten artykuł ukazał się w papierowym wydaniu Gazety Olsztyńskiej.
Dlatego na gazetaolsztynska.pl jest dostępny tylko dla prenumeratorów naszego elektronicznego wydania.
Jak je otrzymać? To proste. Na początek kliknij tutaj:
kupgazete.pl
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez