Koronawirus nie podgryzł galerii. Spadki są, ale jest... dobrze
2020-08-04 18:10:23(ost. akt: 2020-08-04 13:46:20)
Koronawirus uderzył w gospodarkę, w tym w galerie handlowe. Dwumiesięczne zamknięcie mogło dla nich oznaczać bardzo poważne problemy. Mówi się, że w wielu miejscach są 30-procentowe spadki, ale... nie w Olsztynie.
Wiele nagłówków w popularnych mediach wieszczy ostre spadki liczby klientów w galeriach handlowych. Co prawda w wielu miejscach faktycznie są duże spadki, a z tyłu głowy trzeba też mieć wzrastającą wciąż liczbę zakażeń i możliwe związane z tym restrykcje. Wiemy jednak, że galeriom udało się — co dla nich ważne — utrzymać znaczną część najemców.
Wszystko wiąże się z nowymi porozumieniami między galeriami handlowymi a najemcami. Niektórzy najemcy korzystali bowiem ze zwolnień z czynszu na czas zamknięcia galerii handlowych. Na wypracowanie porozumień galerie i najemcy mieli trzy miesiące. Termin upływa, bo galerie otwarto 4 maja.
W galeriach trwały – i niekiedy wciąż trwają – negocjacje. Stąd np. w wielu miejscach nie wróciły sklepy Reserved czy Cropp. LPP, właściciel tych marek, nie ujawnia informacji co do poszczególnych lokalizacji właśnie ze względu na trwające do końca lipca rozmowy z właścicielami powierzchni handlowych.
— To indywidualne spotkania i z każdym najemcą prowadzimy rozmowy. Wszystko dzieje się na zasadzie analizy i współpracy. To przede wszystkim. Nie istniejemy bez najemców, a oni bez nas — podkreśla Natalia Tur, Regional Marketing Manager Galerii Warmińskiej i Aury Centrum Olsztyna...
[...]
Czytaj e-wydanie
To tylko fragment artykułu. Cały przeczytasz we wtorkowym (4 sierpnia) wydaniu Gazety Olsztyńskiej
Aby go przeczytać kliknij w załączony PDF lub wejdź na stronę >>>kupgazete.pl
Komentarze (9) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Darq #2958607 | 212.96.*.* 11 sie 2020 13:41
Nie dziwie się, że najemcy walczą o swoje i negocjują ceny. Zmieniły się warunki, galerie są mniej atrakcyjne.
odpowiedz na ten komentarz
efds #2956817 | 51.75.*.* 6 sie 2020 11:40
Jakby wszystkie firmy tak walczyły o swoje jak LPP to każda firma miałaby lepsze wyniki. To jest biznes.
odpowiedz na ten komentarz
witold #2956552 | 51.75.*.* 5 sie 2020 11:27
Strategia LPP okazała się skuteczna, firma pomimo strat trzyma się dobrze, a utrzymanie dobrej kondycji spółki to był priorytet.
odpowiedz na ten komentarz
Kufel #2956525 | 188.147.*.* 5 sie 2020 10:24
Nie ma jak przepłacać w olsztyńskiej galeri wiejskiej zamiast jechać do innego miasta i kupić polowe taniej .Już nie wspomne że lepiej kupować u Niemca.ale buraków nie brakuje
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Lol #2956446 | 5.173.*.* 5 sie 2020 06:47
Proponuję niektórym założyć własną działalność a dopiero potem komentować.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz