Blisko 8-milionowy wzrost liczby pasażerów POLREGIO

2020-01-25 14:21:26(ost. akt: 2020-01-25 14:27:04)

Autor zdjęcia: Justyna Grzesik

Liczba pasażerów POLREGIO w 2019 r. osiągnęła poziom 88,9 mln. Oznacza to, że z usług przewoźnika skorzystało o 7,7mln pasażerów więcej, niż w 2018 roku.
To efekt nie tylko lepszej oferty przewozowej zamawianej przez samorządy, ale także rozwoju oferty biletowej, ofert zintegrowanych z komunikacją miejską i połączeń turystycznych.

Zwiększenie liczby pasażerów o blisko 8 mln to między innymi efekt lepszej oferty przewozowej zamawianej i finansowanej przez samorządy poszczególnych województw oraz wciąż podnoszonej jakości świadczonych usług. Pasażerowie coraz chętniej decydują się na regularne korzystanie z POLREGIO w dojazdach do szkół, uczelni i pracy, także dzięki lepszemu dopasowaniu rozkładu jazdy do ich potrzeb oraz krótszym czasom przejazdów na wielu zmodernizowanych liniach kolejowych. Tylko z biletów okresowych skorzystało w 2019 roku o 4,98% więcej pasażerów niż w roku 2018.

Coraz większą popularnością cieszą się oferty zintegrowane z komunikacją miejską w miastach i aglomeracjach, połączenia pomiędzy Łodzią a Warszawą, czy oferty handlowe, jak np. „Połączenie w dobrej cenie” czy „Bilet Turystyczny”. Przewoźnik uruchamiał także połączenia sezonowe do wielu znanych i licznie odwiedzanych miejscowości turystycznych.

W 2019 roku do dyspozycji pasażerów oddano nowy internetowy system sprzedaży biletów oraz aplikację mobilną POLREGIO, a obsługę pociągów wyposażono w nowoczesne terminale do płatności kartą. Z możliwości zakupu biletów przez Internet skorzystało w 2019 roku blisko 10 % pasażerów POLREGIO.

– Liczba przewiezionych pasażerów w 2019 roku pokazała, że obraliśmy słuszny kierunek rozwoju w pierwszym roku po zakończonym sukcesem procesie restrukturyzacji, a także dobrą współpracę z władzami samorządowymi. Z żelazną konsekwencją zmieniamy się dla pasażerów, którzy doceniają nasz wysiłek i zmiany wprowadzane z myślą o nich. Mogę zapewnić, że także 2020 rok upłynie pod znakiem kolejnych udogodnień dla pasażerów – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy POLREGIO.

Bilety POLREGIO dostępne są w najszerszej wśród przewoźników siatce sprzedaży: system sprzedaży internetowej i aplikacja POLREGIO, kasy biletowe, biletomaty, obsługa pociągów, salony KOLPORTER, platformy internetowe i aplikacje mobilne partnerów.


Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. polo #2856970 | 89.229.*.* 26 sty 2020 14:46

    Za PO kolej kasowano i sprzedawano wszystko jak leci. A teraz ludzie korzystają

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz

  2. jedną stację #2856926 | 37.8.*.* 26 sty 2020 12:46

    to możesz rowerem jechać a nie pchać się z nim do pociągu :)

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz

  3. Dezerter #2856799 | 81.190.*.* 26 sty 2020 07:51

    Przewóz roweru pociągiem jedną stację tyle samo kosztuje co całą trasę czasami bilet na rower wiecej kosztuje niż za osobę to zdzierstwo ...

    odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Pat #2856751 | 81.190.*.* 25 sty 2020 23:33

      Wczoraj po godzinie 21 chciałem kupić bilet na dworcu. Kasy zamykają o 20.30...

      odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. Ewa #2856750 | 5.173.*.* 25 sty 2020 23:32

        PO zwijała wszystko. Likwidowala wojsko, zamykala posterunki Policji, placówki Poczty Polskiej, zwijała tory kolejowe, itd. PiS stawia na rozwój wielu sektorów życia publicznego. Żeby Polakom żyło się lepiej. Tyle.

        Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        Pokaż wszystkie komentarze (10)