Obraz Krasickiego, czy Hohenzollerna?
Portret biskupa Jana Karola Hohenzollerna uzyskany przez proboszcza parafii w Bisztynku dzięki współpracy z muzeum we Fromborku.
Autor: archiwum
Przed konserwacją. Odwrocie obrazu z widocznym wtórnym płótnem dublażowym.
Autor: Filip Dulka
Przed konserwacją. Wtórna łata w centralnej części obrazu.
Autor: Filip Dulka
Przed konserwacją. Fiszka z czasu konserwacji obrazu w XIX wieku.
Autor: Filip Dulka
Obraz przed konserwacją.
Autor: Filip Dulka
Obraz z ramą przed konserwacją.
Autor: Filip Dulka
Lico obrazu po wklejeniu łatek, sklejeniu spękań oraz oczyszczeniu odwrocia.
Autor: Filip Dulka
Odwrocie obrazu w trakcie sklejania spękań płótna, wklejania łatek oraz oczyszczania z zabrudzeń i kleju dublażowego.
Autor: Filip Dulka
Efekt wstępnego oczyszczania, widoczne liczne spękania.
Autor: Filip Dulka
Lico obrazu w trakcie oczyszczania i usuwania wtórnych pożółkłych werniksów.
Autor: Filip Dulka
Zakres zniszczeń w centralnej części obrazu.
Autor: Filip Dulka
Zakres zniszczeń w centralnej części obrazu.
Autor: Filip Dulka
Odwrocie obrazu po knserwacji i restauracji, widoczne nowe płótno dublażowe.
Autor: Filip Dulka
Obraz po konserwacji i restauracji.
Autor: Filip Dulka
Obraz z ramą po konserwacji i restauracji.
Autor: Filip Dulka
Obraz po konsolidacji, prostowaniu i naciągnięciu na nowe krosna, po założeniu werniksów retuszerskich i wstępnym opracowaniu i podmalowaniu kitów.
Autor: Filip Dulka
Po lewej portret biskupa Hohenzollerna ze zbiorów muzeum we Fromborku, po prawej portret uważany do tej pory za podobiznę Ignacego Krasickiego.
Autor: Muzeum we Fromborku/Filip Dulka
Obraz przed (po lewej) i po konserwacji (po prawej).
Autor: Filip Dulka
Galindia Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 1.5 Dotacje na
kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Galindia Spółka z o.o. uzyskała Subwencję Finansową - podmiotem udzielającym wsparcie był PFR.