Biznes w Olsztynie: rozwijaj się, jeśli chcesz sprzedawać

2018-03-05 20:14:55(ost. akt: 2018-03-05 16:08:09)

Autor zdjęcia: fot. pixabay.com

Zaistnieć dziś w sieci – to marzenie wielu, także handlowców. Ponieważ już co drugi Polak chętniej kupuje on-line i te wskaźniki wciąż rosną, każdy sprzedawca powinien znać zasady skutecznej sprzedaży internetowej.
12 kwietnia w Olsztynie odbędzie się szkolenie „Skuteczna sprzedaż w Internecie – jak przejść od marki do konwersji”. Branding 2018, trendy marketingowe, e-mail marketing, narzędzia skutecznego marketera, marketing w mediach społecznościowych – to tylko kilka z punktów agendy 8-godzinnego seminarium. Uczestnicy dowiedzą się także jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej, a jak emocje w komunikacji marketingowej; poznają techniki wzbudzania zaangażowania w publikacjach i najskuteczniejsze rodzaje postów reklamowych; nauczą się jak skutecznie sprzedawać swoje towary w mediach społecznościowych i jak unikać błędów w kampaniach reklamowych.

Jeśli zatem prowadzisz firmę, zajmujesz się sprzedażą i chcesz, by Twoje słupki drastycznie poszybowały w górę – ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Tylko z nami dowiesz się, jak zapraszać internautów do swojego sklepu, jak wywołać w nich nieodpartą chęć zakupu Twoich towarów i jak sprawić, by jeszcze do Ciebie wrócili.

W każdym skutecznym szkoleniu bardzo ważna jest osoba wykładowcy. Mariusz Łodyga od 15 lat jest strategiem, trenerem i konsultantem. Jako założyciel i właściciel marki Premium Consulting poprowadził dotychczas ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Doradza micro-przedsiębiorstwom i wielkim korporacjom, firmom prywatnym i instytucjom państwowym. Wśród swoich kluczowych sukcesów wymienia m.in. ROI (ang. return on investment, zwrot z inwestycji) zrealizowany we współpracy z klientem, który wyniósł 5 100%, oraz maksymalny wzrost sprzedaży na poziomie 400%, uzyskany po opracowaniu i wdrożeniu strategii marketingowej pod jego kierownictwem. Mariusz Łodyga został wyróżniony jako prelegent podczas konferencji „I LOVE Marketing” – największej konferencji e-marketingowej w Polsce. Stale publikuje artykuły w prasie specjalistycznej i na blogach.


- właściciel lub pracownik micro-firmy – zwrot 80%, koszt po rozliczeniu 300zł
- właściciel lub pracownik małej firmy – zwrot 80%, koszt po rozliczeniu 300zł
- właściciel lub pracownik średniej firmy – zwrot 50%, koszt po rozliczeniu 750zł
- cena regularna dla uczestników bez dofinansowania – 1 500 zł netto + 23% VAT

Szkolenie jest organizowane w ramach Bazy Usług Rozwojowych, dlatego cenę szkolenia można obniżyć nawet do 300 zł za osobę.
Cena szkolenia w zależności od wielkości przedsiębiorstwa::

Liczba miejsc w szkoleniu jest ograniczona – zapisz się już dziś i skorzystaj z szansy!


Chcesz wziąć udział w szkoleniu "Skuteczna sprzedaż w internecie - jak przejść od marki do konwersji" z Mariuszem Łodygą? Podaj nam swój adres e-mail lub numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą. Skorzystaj z szansy!
           _     
          | |    
__  _____ | |__  
\ \/ / _ \| '_ \ 
 >  < (_) | | | |
/_/\_\___/|_| |_|
                 
                 
 

Obrazek w tresci

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. userka #2455239 | 217.252.*.* 6 mar 2018 11:41

    Teraz to nawet i przy sraniu idzie sobie papier toaletowy zamówić

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz