Boom na rynku mieszkaniowym czy wyjątkowa inwestycja?
2017-12-15 14:25:29(ost. akt: 2018-01-24 21:38:23)
Do naszej redakcji dotarli mieszkańcy Olsztyna, informując o zaskakującym starcie nowej inwestycji mieszkaniowej — osiedla Aurora. Z informacji wynikało, że godzinę przed otwarciem biura sprzedaży już było widać kilkuosobową kolejkę ludzi. Sytuacja ta powtarzała się przez kilka pierwszych dni. Postanowiliśmy przeanalizować sytuację.
Czy na rynki nieruchomości jest aż taki boom, czy to wyjątkowość tej konkretnej inwestycji? Dotarliśmy do biura sprzedaży zlokalizowanego na ulicy Barcza, by u źródła wyjaśnić fenomen.
— Jestem mieszkanką osiedla Nagórki i codziennie chodząc na spacer z psem obserwuję co dzieje się w biurze sprzedaży osiedla Aurora. Myślałam, że po mieszkania to się stało w poprzednim ustroju — żartuje nasza czytelniczka — Ale zaczepiając klientów ustawionych grzecznie w kolejkę okazało się, że każdy już ma wybrany numer mieszkania i czeka, by nikt go przed nim nie zarezerwował.
— Wyjątkowa lokalizacja — przerywa pani Maria wychodząca z biura sprzedaży osiedla Aurora. — Obok park więc jest zieleń, blisko szkoły, przychodnie, sklepy. Nagórki to świetna lokalizacja do zamieszkania, ale od kilku lat nic nowego tu nie budowano. Dylemat: czy kupić coś w starszym bloku, czy chcąc nowe — wyprowadzać się poza miasto? Teraz jest rozwiązanie idealne!
— Wyjątkowa lokalizacja — przerywa pani Maria wychodząca z biura sprzedaży osiedla Aurora. — Obok park więc jest zieleń, blisko szkoły, przychodnie, sklepy. Nagórki to świetna lokalizacja do zamieszkania, ale od kilku lat nic nowego tu nie budowano. Dylemat: czy kupić coś w starszym bloku, czy chcąc nowe — wyprowadzać się poza miasto? Teraz jest rozwiązanie idealne!
W biurze sprzedaży gwar, ale udało nam się porozmawiać z Anna Wolff, wiceprezes Zarządu Ippon Group i szefową inwestycji osiedla Aurora. — Pani Anno, chcielibyśmy poznać relację z pierwszej ręki, co się wydarzyło w dniu otwarcia biura sprzedaży Osiedla AURORA? Skąd tylu klientów?— zapytaliśmy.
Na początek z radością mogę potwierdzić, że zaistniała sytuacja miała miejsce. Nasze biuro jest czynne w godzinach od 9 do 17. Kiedy w dniu otwarcia pojawiliśmy się po godzinie 8, aby dopiąć ostatnie szczegóły przed rozpoczęciem sprzedaży, nie mogłyśmy uwierzyć w to, co widzimy. Przed biurem ustawiona była kolejka składająca się z kilkunastu potencjalnych kupców. Co więcej, kolejka przez cały dzień nie malała. Obsługiwałyśmy do ostatniego klienta, do późnych godzin wieczornych. Sytuacja powtarzała się przez kilka kolejnych dni, a do tej pory praktycznie nie ma odstępów czasowych pomiędzy klientami.
Na początek z radością mogę potwierdzić, że zaistniała sytuacja miała miejsce. Nasze biuro jest czynne w godzinach od 9 do 17. Kiedy w dniu otwarcia pojawiliśmy się po godzinie 8, aby dopiąć ostatnie szczegóły przed rozpoczęciem sprzedaży, nie mogłyśmy uwierzyć w to, co widzimy. Przed biurem ustawiona była kolejka składająca się z kilkunastu potencjalnych kupców. Co więcej, kolejka przez cały dzień nie malała. Obsługiwałyśmy do ostatniego klienta, do późnych godzin wieczornych. Sytuacja powtarzała się przez kilka kolejnych dni, a do tej pory praktycznie nie ma odstępów czasowych pomiędzy klientami.
Co spowodowało tak duże zainteresowanie wśród Klientów?
— Na pewno działania marketingowo-reklamowe, w które włożyliśmy dużo pracy w ciągu ostatnich miesięcy — odpowiada Anna Wolf. — Nasi klienci w większości przychodzą do biura z konkretnymi numerami mieszkań, które wybrali na podstawie dokładnych rozkładów i wizualizacji umieszczonych na stronie internetowej www.aurora.olsztyn.pl. Jednak żadna reklama nie ma racji bytu bez bardzo dobrego produktu i rzetelnego wykonawcy. Naszym generalnym wykonawcą jest sprawdzona olsztyńska firma Przemysłówka P.B.P. Holding sp. z o.o., która gwarantuje nam bardzo dobrą jakość wykonania osiedla. W kwestiach projektowych wybiegamy w przyszłość, zaczynając od procesu tworzenia brył budynków, przez rozkłady funkcjonalne i podwyższenie standardu mieszkań. Od samego początku przygotowania inwestycji myśleliśmy o naszych mieszkańcach.
— Na pewno działania marketingowo-reklamowe, w które włożyliśmy dużo pracy w ciągu ostatnich miesięcy — odpowiada Anna Wolf. — Nasi klienci w większości przychodzą do biura z konkretnymi numerami mieszkań, które wybrali na podstawie dokładnych rozkładów i wizualizacji umieszczonych na stronie internetowej www.aurora.olsztyn.pl. Jednak żadna reklama nie ma racji bytu bez bardzo dobrego produktu i rzetelnego wykonawcy. Naszym generalnym wykonawcą jest sprawdzona olsztyńska firma Przemysłówka P.B.P. Holding sp. z o.o., która gwarantuje nam bardzo dobrą jakość wykonania osiedla. W kwestiach projektowych wybiegamy w przyszłość, zaczynając od procesu tworzenia brył budynków, przez rozkłady funkcjonalne i podwyższenie standardu mieszkań. Od samego początku przygotowania inwestycji myśleliśmy o naszych mieszkańcach.
Dzięki znajomości tematu zarządzania nieruchomościami już na etapie projektowym wyeliminowaliśmy szereg rozwiązań, które mogłyby sprawiać problemy w przyszłej eksploatacji lub generować dodatkowe koszty dla mieszkańców. Chcieliśmy dać Klientom produkt, który będzie najlepiej dopasowany do ich oczekiwań, a jednocześnie zmieści się w konkurencyjnej cenie.
Dzięki chwilowej przerwie udało nam się również zamienić kilka zdań z panią Mileną Łebkowską, managerem biura sprzedaży osiedla Aurora. Zapytaliśmy o olsztyński rynek nieruchomości, który proponuje szereg różnych inwestycji mieszkaniowych. Co jednak wyróżnia nowe osiedle?
— Przede wszystkim to, co najważniejsze dla klienta czyli standard mieszkań — opowiada Milena Łebkowska. — Rozkłady naszych mieszkań są funkcjonalne, dostosowane do potencjalnej liczby osób, bez wprowadzania zbędnych metrów. Mieszkania są wyższe od standardu, ponieważ mają minimum 273 cm. W projekcie zastosowaliśmy większe okna, dzięki którym mieszkania są bardziej doświetlone, a zastosowanie rozwiązania trzyszybowego zabezpiecza przed stratami ciepła i ewentualnym hałasem. Sytuując mieszkania w budynku dbaliśmy o to, aby każdy klient znalazł interesujące go rozwiązanie. Proponujemy mieszkania z jedno, dwu i trzystronną ekspozycją względem stron świata, dzięki czemu klient może wybrać sobie dostosowane do potrzeb naświetlenie wnętrza.
Oprócz tego każde mieszkanie posiada ogródek lub balkon, a apartamenty przestronne tarasy. W budynku umieściliśmy 5 klatek z windą, dzięki czemu zapewniamy mieszkańcom dużą przepustowość poruszania się. Oprócz komórek lokatorskich wliczonych w cenę lokalu, nasi mieszkańcy będą mogli korzystać ze zlokalizowanych na poziomie hali garażowej pomieszczeń ze stojakami na rowery.
Cały kompleks będzie mieszkalny, postanowiliśmy zrezygnować z lokali usługowych, co zapewni mieszkańcom większy komfort i spokój, a zaraz po oddaniu budynku na osiedlu założony zostanie monitoring — wylicza pani Milena
Ważnym aspektem jest również lokalizacja.Nowa inwestycja wydaje się być wręcz idealna dla rodzin z dziećmi?
Ważnym aspektem jest również lokalizacja.Nowa inwestycja wydaje się być wręcz idealna dla rodzin z dziećmi?
— Ofertę kierujemy przede wszystkim do rodzin, ale przygotowaliśmy również mniejsze mieszkania dla singli lub par — mówi Milena Jak można wyczytać z rankingów dzielnic (między innymi ranking Otodom), Nagórki to najlepsza do zamieszkania dzielnica Olsztyna. Sąsiadujemy z pełną bazą handlowo-usługową, placówkami oświaty, punktami medycznymi, bankami. Jest tu wszystko, czego potrzebuje rodzina do codziennego życia. Oprócz tego nasze Osiedle AURORA położone będzie na pięknie nasłonecznionej działce, z widokiem na największy park w Olsztynie. Ponadto miejsce jest dobrze skomunikowane z innymi częściami miasta, a jednocześnie zaciszne, oddalone od ruchliwych dróg, z sąsiadującym terenem zielonym.
Rzeczywiście inwestycja wyróżnia się na tle innych nowopowstających olsztyńskich osiedli. Mamy już odpowiedź, skąd tak duże zainteresowanie mieszkaniami. Czy jest szansa, że nowi klienci znajdą jeszcze u państwa swoje wymarzone mieszkanie?
— Oczywiście, nasza inwestycja to 138 mieszkań, wiec jest w czym wybierać. Na tą chwilę posiadamy już szereg podpisanych umów oraz rezerwacji, ale większość rozkładów powtarza się na kilku kondygnacjach, więc warto pojawić się u nas w możliwie najszybszym czasie. Serdecznie zapraszamy do biura sprzedaży oraz do kontaktu telefonicznego: 724-22-23-23, chętnie doradzimy w wyborze mieszkania najlepiej dopasowanego do potrzeb klienta – mówi Milena Łebkowska.