Słowo dało początek
2017-10-02 21:56:00(ost. akt: 2017-10-02 21:55:01)
Polacy najchętniej klikają w internetowe reklamy produktów żywnościowych i kosmetyków. Nie lubią za to reklam aktywności sportowej i wypoczynku.
Takie są wyniki badań Gemiusa, międzynarodowej firmy badawczo-technologicznej działająca na rynkach Europy, Afryki i Azji. Badanie przeprowadzono w sumie w 13 krajach środkowej i wschodniej Europy, od Estonii po Turcję.
Czy w naszym, polskim przypadku należy wyciągać z tego jakieś dalej idące wnioski? Aktywność sportowa cieszy się przecież u nas coraz większą popularnością. Więc na zdrowy rozum, klikalność w tego typu reklamy powinna być topowa. Może jednak wolimy w tej dziedzinie po prostu robić zakupy w tradycyjnych sklepach? A może bardziej zawierzamy w tym przypadku rekomendacjom znajomych?
W badaniu wśród 11 pozycji pojawia się też kategoria "Media i książki". I zajmuje w polskim rankingu godne, trzecie miejsce. To na pewno cieszy, bo może ciągle będziemy pamiętać i rozumieć, że: Na początku było Słowo...
Igor Hrywna
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez