Mobilny Asystent Mieszkańca ułatwi życie spółdzielniom i zarządcom nieruchomości
2017-01-19 00:52:15(ost. akt: 2017-01-19 11:28:15)
Koniec z mozolnym pisaniem podań i szukaniem numerów telefonów do specjalistów. Asystent Mieszkańca, ta aplikacja odmieni życie mieszkańców i ułatwi zarządzanie spółdzielniom oraz zarządcom nieruchomości.
Błyskawiczne przekazywanie informacji do mieszkańców, zbieranie opinii, głosowanie nad uchwałami, sprawna publikacja dokumentów, aktualności czy wydarzeń to tylko niektóre funkcje nowej aplikacji mobilnej stworzonej przez Grupę WM. Aplikacja dedykowana jest zarządcom nieruchomości, spółdzielniom i wspólnotom mieszkaniowym.
— Nasza nowa aplikacja nie tylko usprawnia komunikację między zarządcą nieruchomości a mieszkańcem ale wspiera też właściciela czy lokatora nieruchomości — mówi Jakub Selega, Specjalista ds. sprzedaży aplikacji mobilnych Grupy WM — Dzięki Asystentowi Mieszkańca użytkownik już z poziomu swojego smartfona może sprawdzić stan swoich rozliczeń i zobowiązań wobec spółdzielni. Informacje dotyczące sekcji rozliczeń są zabezpieczane kodem PIN i widoczne jedynie dla zainteresowanego. Wykorzystując naszą aplikację każdy członek spółdzielni może też szybko i sprawnie zgłosić propozycję remontu lub awarie (dodając zdjęcie, informację i automatycznie lokalizację awarii) do odpowiedniego działu i będzie na bieżąco informowany o statusie swojego zgłoszenia.
Aplikacja mobilna — Asystent Mieszkańca umożliwia też zarządcy nieruchomości przeprowadzenie ankiety lub sondy wśród mieszkańców czy uruchomienie głosowania nad uchwałami. Jeśli jest ważny komunikat do mieszkańców, np. ograniczenia w dostawie wody czy prądu, awarie, naprawy itp. — wystarczy jeden klik i każdy z zainteresowanych otrzyma informację na swój telefon komórkowy.
Zgłosisz awarię, przeczytasz komunikaty spółdzielni, a nawet zagłosujesz nad uchwałą
Aplikacja mobilna — Asystent Mieszkańca umożliwia też zarządcy nieruchomości przeprowadzenie ankiety lub sondy wśród mieszkańców czy uruchomienie głosowania nad uchwałami. Jeśli jest ważny komunikat do mieszkańców, np. ograniczenia w dostawie wody czy prądu, awarie, naprawy itp. — wystarczy jeden klik i każdy z zainteresowanych otrzyma informację na swój telefon komórkowy.
Asystent Mieszkańca jest rozbudowanym systemem, który pozwoli szybko i sprawnie zebrać opinie od właścicieli mieszkań czy lokatorów i przekazać je zarządcy.
Użyteczną funkcją jest również katalog firm i fachowców polecanych przez spółdzielnię. Dzięki temu właściciel mieszkania lub lokator może szybko skontaktować się z poszukiwanym specjalistą.
Obecnie Grupa WM wdraża Asystenta Mieszkańca u kilku zarządców nieruchomości w naszym regionie i Polsce.
Informacje na temat aplikacji, wraz z możliwością pobrania bezpłatnej wersji demo (na system Android) dostępne są na stronie www.asystentmieszkanca.pl.
O innych aplikacjach mobilnych Grupy WM przeczytasz na stronie http://wmobi.pl/