Zaprojektuj swoją przyszłość - projekt w LO w Lidzbarku
2016-12-03 08:47:57(ost. akt: 2016-12-03 09:08:53)
W Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku rozpoczęły się dla uczniów dodatkowe, bezpłatne, zajęciach z informatyki.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE:
VIII Powiatowy Konkurs Astronomiczny „Copernicus”
Zajęcia są realizowane w ramach projektu „Zaprojektuj swoją przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Uczniowie uczestniczą w dodatkowych, bezpłatnych, zajęciach z informatyki. Uwieńczeniem popołudniowych kursów będzie egzamin, którego pozytywny wynik poświadczy europejski certyfikat. Uczestnicy projektu mają zapewniony catering, bezpieczny transport do domów i darmowe podręczniki. Do podniesienia swoich kompetencji cyfrowych wykorzystują nowy sprzęt komputerowy zakupiony przez szkołę na potrzeby tegoż właśnie projektu.
nadesłała Paulina Sekita
Czytaj e-wydanie ">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz TUTAJ ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
L-k #2126859 | 82.160.*.* 4 gru 2016 10:08
Jak się świata zmienia, a jak Lidzbark się zmienił tego nikt nie docenia, a tu proszę pracownia komputerowa, uczniowie przed kompami, co za moich czasów było nie do pomyślenia, trzymajcie się i uczcie się pilnie, Jak Mickiewicz w Wilnie.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz