W piątek i sobotę Olsztyn będzie stolicą mediów społecznościowych
2016-07-07 14:00:35(ost. akt: 2016-07-07 15:34:16)
Specjaliści zajmujący się mediami społecznościowymi w końcu doczekali się swojej konferencji. W piątek i sobotę w Hotelu Omega w Olsztynie odbędzie się I edycja Social Media Summer Weekend.
„Social Media Summer Weekend #Olsztyn” to pierwsza tego typu konferencja na Warmii i Mazurach, przeznaczona dla osób zainteresowanych mediami społecznościowymi, marketingiem, nowymi technologiami, public relations i szeroko pojętą komunikacją.
Celem konferencji „Social Media Summer Weekend #Olsztyn” jest nie tylko integracja osób związanych z mediami społecznościowymi, ale także edukacja, budowanie nowych relacji i dzielenie się wiedzą oraz wzajemne inspirowanie, zarówno pracowników i managerów agencji social media, blogerów zajmujących się tematyką mediów i reklamy, freelancerów, specjalistów PR, dziennikarzy, studentów oraz osób reprezentujących małe i średnie przedsiębiorstwa, zainteresowanych tą tematyką.
Wieczorną atrakcją pierwszego dnia konferencji będzie koncert saksofonisty Marcina Nowakowskiego. Początek koncertu o godzinie 21.
Relację z wydarzenia będzie można śledzić na naszej stronie na Facebooku oraz stronach internetowych Gazety Olsztyńskiej.
Agenda „Social Media Summer Weekend #Olsztyn”
PIĄTEK, 8.07.2016.
16:00 - 16:15 - rozpoczęcie spotkania, sprawy organizacyjne
16:15 - 17:00 - "Tu i teraz. Marketing czasu rzeczywistego", Kamila Kiersznowska (Dr Tusz)
17:00 - 17:45 - "Magia pierwszego wrażenia w biznesie", Diana Nowek (Instytut Komunikacji Niewerbalnej)
17:45 - 18:00 - przerwa
18:00 - 18:45 - „Internet NIE kończy się na Facebooku, a promocja na Internecie”, Marta Szadowiak, ProjektPR
18:45 - 19:30 - „Social Media CRM - obsługa klienta w mediach społecznościowych”, Jagoda Prętnicka, SentiOne
19:30 - 20:15 - "Mity i przykazania w Social Media", Artur Roguski, blog „Why so social”, FAKT24.pl
20:15 - 21:00 - przerwa techniczna
21:00 - 22:30 - koncert saksofonisty Marcina Nowakowskiego
PIĄTEK, 8.07.2016.
16:00 - 16:15 - rozpoczęcie spotkania, sprawy organizacyjne
16:15 - 17:00 - "Tu i teraz. Marketing czasu rzeczywistego", Kamila Kiersznowska (Dr Tusz)
17:00 - 17:45 - "Magia pierwszego wrażenia w biznesie", Diana Nowek (Instytut Komunikacji Niewerbalnej)
17:45 - 18:00 - przerwa
18:00 - 18:45 - „Internet NIE kończy się na Facebooku, a promocja na Internecie”, Marta Szadowiak, ProjektPR
18:45 - 19:30 - „Social Media CRM - obsługa klienta w mediach społecznościowych”, Jagoda Prętnicka, SentiOne
19:30 - 20:15 - "Mity i przykazania w Social Media", Artur Roguski, blog „Why so social”, FAKT24.pl
20:15 - 21:00 - przerwa techniczna
21:00 - 22:30 - koncert saksofonisty Marcina Nowakowskiego
SOBOTA, 9.07.2016.
11:00 - 12:30 - Panel dyskusyjny: Jak prowadzić działania w social media? Czy samemu je obsługiwać, czy zlecać obsługę agencji? Czy warto być w każdym medium?
12:30 - 12:45 - przerwa
12:45 - 13:30 - „Twoja firma nie potrzebuje sprzedawcy. Twój klient potrzebuje doradcy. Social selling dla branży B2C”, Grzegorz Miecznikowski, Agencja ELIVO
13:30 - 14:15 - "Rola marketera w budowaniu komunikacji", Magdalena Daniłoś, OFFON Agency
14:15 - 14:45 - przerwa
14:45 - 15:30 - "Jak rozwiązywać problem hejtu w biznesie?", Monika Czaplicka, WOBUZZ
15:30 - 16:15 - "Jak sprzedać i kupić blogera - analizy medialne taryfą przetargową w negocjacjach ze sponsorem.", Marcin Szczupak, PRESS-SERVICE MONITORING MEDIÓW
16:15 - 17:00 - "Tajemna sztuka przyrządzania doświadczenia klienta ze szczyptą automatyzacji marketingu.", Dagmara Plata-Alf, Hotel Media Group
17:00 - 17:15 - Zakończenie konferencji
17:15 - 18:15 - Niespodzianka
11:00 - 12:30 - Panel dyskusyjny: Jak prowadzić działania w social media? Czy samemu je obsługiwać, czy zlecać obsługę agencji? Czy warto być w każdym medium?
12:30 - 12:45 - przerwa
12:45 - 13:30 - „Twoja firma nie potrzebuje sprzedawcy. Twój klient potrzebuje doradcy. Social selling dla branży B2C”, Grzegorz Miecznikowski, Agencja ELIVO
13:30 - 14:15 - "Rola marketera w budowaniu komunikacji", Magdalena Daniłoś, OFFON Agency
14:15 - 14:45 - przerwa
14:45 - 15:30 - "Jak rozwiązywać problem hejtu w biznesie?", Monika Czaplicka, WOBUZZ
15:30 - 16:15 - "Jak sprzedać i kupić blogera - analizy medialne taryfą przetargową w negocjacjach ze sponsorem.", Marcin Szczupak, PRESS-SERVICE MONITORING MEDIÓW
16:15 - 17:00 - "Tajemna sztuka przyrządzania doświadczenia klienta ze szczyptą automatyzacji marketingu.", Dagmara Plata-Alf, Hotel Media Group
17:00 - 17:15 - Zakończenie konferencji
17:15 - 18:15 - Niespodzianka
Źródło: Gazeta Olsztyńska
Komentarze (4) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Olsztyniak z Myszyńca #2023300 | 217.153.*.* 7 lip 2016 20:36
Natomiast po piątku i sobocie Olsztyn również będzie stolicą, ale biedy i bezrobocia, remontowanych murków na grunwaldzkiej za cenę budowy małego domu jednorodzinnego oraz cenionych na świecie systemów ITS poprawiających życie olsztyniaka z marnego na dziadowskie.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Kebiz #2023134 | 95.160.*.* 7 lip 2016 16:42
Kiedy skończycie z tym paranaukowym bełkotem anglosaskim ?
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Bob #2023113 | 195.11.*.* 7 lip 2016 16:14
Michala S. nie bedzie i pozostalej trojki i Malenczuk za drogi. Richter pije.
odpowiedz na ten komentarz
kolec #2023076 | 83.9.*.* 7 lip 2016 15:18
Żeby nie było , że hejt. Tyle wiadomo, że będzie konferencja. Gdzie ? W Olsztynie. Kiedy? W piątek. Koniecznie musi ktoś z GO wybrać się na konferencję o pisaniu tekstów dziennikarskich, bo bez tego ani rusz.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)