Polski Bus wraca na Warmię i Mazury, ale...

2016-06-30 18:01:35(ost. akt: 2016-06-30 14:11:00)
Zdjęcie jest illustracją do treści

Zdjęcie jest illustracją do treści

Autor zdjęcia: mateuszgdynia.wikipedia.org

Dzięki nawiązanej w ostatnim czasie współpracy Polskiego Busa z inną firmą transportową działająca w Polsce - Arriva, tani przewoźnik wraca z kursami na Warmię i Mazury.
Polski Bus otwiera trzy nowe połączenia dla mieszkańców Warmii i Mazur:

06.50 i 10.25 Kętrzyn - Mrągowo - Piecki - Ostrołęka - Pułtusk - Warszawa
(powrót 14.10 i 16.50 z Dworca Zachodniego w Warszawie)

04.40, 06.40 i (pt-niedziela)16.00 Węgorzewo - Giżycko - Pisz - Warszawa
(Powrót 07.00 (pt-niedziela) i 10.40, 16.00 z Dworca Zachodniego w Warszawie)

08.40 Węgorzewo - Kętrzyn - Bartoszyce - Frombork - Elbląg - Gdańsk
(powrót z Gdańska 16.35)

Jak można zauważyć każdy nowy kurs Polskiego Busa omija... Olsztyn.





Komentarze (24) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. ss #2021545 | 81.190.*.* 5 lip 2016 14:04

    Fajnie, że przewoźnicy powoli dostrzegają w końcu wyraźną lukę komunikacyjną całego północnego pasa naszego województwa wzdłuż rosyjskiej granicy. Traswal już od roku wozi ludzi z Bartoszyc do Gdańska. Ja czekam, że Polski Bus uruchomi w końcu połączenia z Ełku/Olsztyna do Berlina, bo dla PKP jakoś nieśpieszno wzowić to połączenie :)

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. KaeR #2019606 | 46.112.*.* 1 lip 2016 15:07

    Omija, bo PKP zabrało im niemal wszystkie argumenty. Dworzec Zachodni w Warszawie? Niby nieco lepsza opcja, niż metro Młociny, ale nadal lipa. Tylko dojazd do centrum jest atrakcyjny dla pasażera. Chyba, że ktoś mieszka gdzieś tam na Woli, ale ogół jednak nie. ;)

    odpowiedz na ten komentarz

  3. mm #2019494 | 81.190.*.* 1 lip 2016 11:39

    Taki z niego Polski Bus z naciskiem na Polski jak ze mnie niemiec

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

  4. Fra #2019470 | 213.73.*.* 1 lip 2016 10:50

    Nie ma w tym nic dziwnego, że omija Olsztyn. Od czasu gdy PKP powróciło do gry z nowoczesnymi i szybkimi składami można być w Warszawie komfortowo w 2,5h za niecałe 40 PLN. Poniżej tej ceny są jeszcze oferty Radexu i Transwalu, dla Polskiego Busa było tu po prostu za ciasno i nie był w stanie zaoferować niczego ponad to, co oferowała konkurencja. Natomiast wybór tras z pln-wschodniej części województwa do stolicy i nad morze jest logiczny, bo to biała plama na mapie połączeń dalekobieżnych. Gdyby któryś z tych busów miał jechać przez Olsztyn, musiałby zmierzyć się z konkurencją, a tak omijają konkurencję szerokim łukiem i moga podyktować lepsze (dla siebie) ceny.

    Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz

  5. enthe #2019423 | 1 lip 2016 09:22

    Województwo, to nie tylko złodziejski Olsztyn. Mieszkam we wschodniej części województwa, i taki stan rzeczy mi odpowiada. Teraz jest tu komunikacyjna czarna dziura.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz

Pokaż wszystkie komentarze (24)