Leapmotor – komfort jazdy dla każdego
2025-09-30 13:53:14(ost. akt: 2025-09-30 16:11:08)
Artykuł
sponsorowany
Rynek samochodów elektrycznych rozwija się dynamicznie oferując coraz większy wybór modeli i konkurencyjne ceny. Na pewno jego gwiazdą jest Leapmotor.
Leapmotor to chiński producent nowoczesnych, inteligentnych samochodów elektrycznych działający od 2015 roku, który w 2025 roku wszedł na polski rynek we współpracy z koncernem Stellantis. Marka stawia na zaawansowane technologie, autonomiczną jazdę, sztuczną inteligencję i przystępne ceny. To cechuje modele oferowane przez Leapmotor: SUV-C10 i T03. Podbijają one właśnie Warmię i Mazury.
SUV Leapmotor C10: kosmiczna technologia
W ofercie SUV -C10 dostępny jest z dwoma rodzajami napędu: elektrycznym (zasięg 424 km) oraz hybrydowym oznaczonym jako REEV (Range-Extended Electric Vehicle). To drugie rozwiązanie pozwala nam skupić się na komforcie jazdy nie martwiąc się o zasilanie. Akumulator o pojemności blisko 30 kWh daje nam gwarancję jazdy w trybie elektrycznym nawet do 145 km. SUV -C10 może być stuprocentowym elektrykiem, ale kiedy nam się kończy prąd, albo chcemy go zachować, bo wiemy, że dojedziemy do jakiegoś miasta z np. strefą zieloną i musimy mieć jego zapas, to możemy przełączyć zasilanie na silnik spalinowy. Ten doładuje akumulator prądem do wymaganego poziomu. Komfort jazdy jest wciąż wysoki. To bardzo prosta ale jednocześnie wydajna technologia.
Na czym dokładnie polega? Do gry wchodzi 1,5-litorwy silnik spalinowy. Ten zaczyna pracować jako generator prądu, ładując akumulator. Co nam daje to w praktyce? Ogromny zasięg. Do przejechania mamy blisko 1 tys. kilometrów. Do wyboru są cztery tryby jazdy, w zależności czy poruszamy się po mieście czy wyruszyliśmy w trasę.
Pierwszy to EV+. Wtedy jedynym źródłem energii jest akumulator, a silnik spalinowy jako ładowarka dla elektryka nie włączy się, do momentu gdy poziom baterii nie spadnie poniżej dziewięciu proc. naładowania. Kolejny tryb to EV, który działa na podobnej zasadzie podobnie, z tą różnicą, że nasz spalinowy agregat włącza się przy spadku naładowania poniżej 25 proc. W przypadku trybu Paliwo, jazda wspomagana jest spalinowym agregatem. Odpowiada on za naładowania baterii między 30, a 80 proc. Decydujemy o tym my. Na koniec tryb Power+, kiedy silnik spalinowy cały czas ładuje akumulator.
SUV -C10 jest także wyjątkowy pod względem designu. To styl, elegancja, prostota, brak niepotrzebnych zakrzywień. To też niemal całkowity brak przycisków. A co najważniejsze wnętrze auta to ogromne przestrzenie. Smaczkiem na pewno jest karta zamiast kluczyka. W centralnym miejscu znajduje się ekran, czyli mózg auta. Jest duży i działa bardzo sprawnie i szybko.
https://www.resma.pl/samochody-nowe/leapmotor/leapmotor-c10
https://www.resma.pl/samochody-nowe/leapmotor/leapmotor-c10
Miejski elektryk dla każdego
Potrzebny jest tani samochód elektryczny do miasta? TO3 idealnie pasuje. Akumulator o pojemności 37,3 kWh powinien wystarczyć na 265 km (w cyklu mieszanym) oraz 395 km w cyklu miejskim i szczególnie ta pierwsza wartość będzie bezproblemowo do uzyskania w mieście. Elastyczność przestrzeni zapewnia pomysłowy system Magic Space – dzięki niemu przestrzeń bagażowa może się powiększyć z 210 litrów aż do 508 litrów. Uwagę przykuwa szklany dach. Dzięki przestronności nad głową, nawet dwie dorosłe osoby o wzroście do 190 cm mogą swobodnie się rozsiąść i zrelaksować.
Leapmotor TO3 może być dostępny praktycznie dla każdego. Leapmotor wprowadził nowe atrakcyjne warunki finansowania na zakup tego modelu. Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mogą teraz skorzystać z abonamentu SimplyDrive już od 99 zł netto miesięcznie*. Klienci indywidualni mają możliwość finansowania już od 189 zł brutto miesięcznie. Należy pamiętać, że przy zakupie „elektryka” jest też ulga z programu rządowego „NaszEauto”: 30 tys. zł dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i osób fizycznych z kartą dużej rodziny lub 18,75 tys. zł dla pozostałych. I uwzględniając taki bonus, okazuje się, że Leapmotor T03 jest jednym z najtańszych samochodów elektrycznych w Polsce.
https://www.resma.pl/samochody-nowe/leapmotor/leapmotor-t03
https://www.resma.pl/samochody-nowe/leapmotor/leapmotor-t03
Leapmotor C10 EV – cena od 147,2 tys. zł w ofercie do wyczerpania zapasów- cena katalogowa od 163,2 tys. zł (minus ulga)
Leapmotor C10 REEV – cena od 133,2 tys. zł w ofercie do wyczerpania zapasów - cena katalogowa od 163,2 tys. zł
Leapmotor T03 EV –74,9 tys. zł dla klientów indywidualnych w ofercie gotówkowej, kredytowej lub leasingu w ofercie do wyczerpania zapasów - cena katalogowa od 84,9 tys. zł (minus ulga)
Leapmotor C10 REEV – cena od 133,2 tys. zł w ofercie do wyczerpania zapasów - cena katalogowa od 163,2 tys. zł
Leapmotor T03 EV –74,9 tys. zł dla klientów indywidualnych w ofercie gotówkowej, kredytowej lub leasingu w ofercie do wyczerpania zapasów - cena katalogowa od 84,9 tys. zł (minus ulga)
Leapmotor Resma
Olsztyn, ul. Jagiellończyka 41 C (salon Opel i Leapmotor Resma)
resma.pl
Olsztyn, ul. Jagiellończyka 41 C (salon Opel i Leapmotor Resma)
resma.pl
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez