Współpraca z Żabką oczami franczyzobiorców

2025-07-08 13:20:17(ost. akt: 2025-07-08 13:20:37)   Artykuł sponsorowany
Zastanawiasz się nad biznesem, ale nie chcesz zaczynać od zera? Franczyza Żabki to rozwiązanie, które rozważa wiele osób. Z roku na rok rośnie liczba sklepów, ale też liczba franczyzobiorców, którzy chętnie dzielą się swoimi historiami w serii podcastów Żabki prowadzonych przez Katarzynę Dowbor. Nie są to suche dane i fakty. To głosy ludzi, którzy faktycznie prowadzą swój sklep, zmagają się z różnymi wyzwaniami i mówią, co daje im współpraca z Żabką.

Dlaczego warto zostać franczyzobiorcą Żabki?

Na początek polecamy wysłuchanie opowieści Gracjana Zborowskiego – bohatera odcinka zatytułowanego #DobrzeMieć ambasadora, który inspiruje i ma wiarę w siebie | #DobrzeMieć wiele pasji i marzeń. Gracjan mówi wprost – kluczem do sukcesu w Żabce jest odpowiednie nastawienie. Nie trzeba być rekinem biznesu – wystarczy chcieć się rozwijać i być otwartym na wsparcie.

W jego historii mocno wybrzmiewa ocena franczyzobiorcy na temat Żabki jako firmy, która nie zostawia partnera samego sobie. Zanim otworzył sklep, przeszedł pełne szkolenie, dostał pomoc od mentora i poczuł, że jest prawdziwym partnerem w tym biznesie. Osobom, które obawiają się, że „franczyza to tylko zysk dla centrali” – powinno to dać do myślenia.

Auto na Start – jak wsparcie Żabki ułatwia rozruch biznesu?

Karolina Handzel – mieszkanka Bukowiny Tatrzańskiej i bohaterka jednego z odcinków podcastu #DobrzeMieć Auto na start własnego biznesu i #DobrzeMieć pasję do hiphopu wspomina, że gdy zaczynała, nie miała własnego samochodu dostawczego ani dużego zaplecza finansowego. Żabka udostępniła jej auto, a ona mogła skupić się na rozwijaniu biznesu. To rozwiązanie ułatwiło jej logistykę i sprawne zarządzanie sklepem w turystycznej miejscowości. Zaznacza również, że współpraca z Żabką daje jej stabilność i pozwala harmonijnie łączyć życie zawodowe z osobistym, co wpływa na satysfakcję w byciu przedsiębiorcą.

Work life balance, a franczyza Żabki

Prowadzenie sklepu nie musi oznaczać pracy od świtu do nocy. Przykład Natalii i Łukasza Lizików, małżeństwa prowadzącego sklep w modelu franczyzowym Żabki, pokazuje, że możliwe jest połączenie działalności zawodowej z życiem prywatnym.

W odcinku podcastu #DobrzeMieć partnera w życiu i biznesie i #DobrzeMieć marzenia opowiadają o tym, jak dzielą się obowiązkami i wspólnie dbają o codzienne funkcjonowanie punktu, zachowując jednocześnie przestrzeń na sprawy rodzinne.

Zwracają uwagę nie tylko na efektywną organizację pracy, ale także na wsparcie technologiczne ze strony Żabki. Narzędzia oferowane franczyzobiorcom pozwalają zautomatyzować część procesów i ułatwiają zarządzanie, co przekłada się na większą elastyczność. Posłuchaj o ich doświadczeniach, jak łączyć franczyzę z realizacją własnych planów i potrzeb!

Darmowe szkolenia – jak edukacja pomaga w rozwoju franczyzobiorcy?

Nie każdy, kto zostaje franczyzobiorcą, ma doświadczenie w handlu. Maria Gmyrek – jedna z bohaterek podcastu #DobrzeMieć darmowe szkolenia i #DobrzeMieć poczucie spełnienia jako matka opowiada o tym, jak weszła w świat biznesu, nie mając w tej dziedzinie praktycznie żadnych podstaw.

Szkolenia, które oferuje Żabka, okazały się dla niej trampoliną zawodową i osobistą. Mówi o ogromnej satysfakcji, poczuciu pewności siebie i dumie z tego, że jako mama trójki dzieci prowadzi dobrze prosperujący sklep.

Odpowiednia lokalizacja – najważniejszy element sukcesu franczyzy?
Wybór odpowiedniej lokalizacji na założenie sklepu to coś, co jest kluczowe, aby odnieść sukces. W odcinku podcastu #DobrzeMieć lokalizację dobraną przez ekspertów i #DobrzeMieć zamiłowanie do TikToka Aleksandra Puławska opowiada o tym, jak specjaliści Żabki dzięki analizom rynkowym pomogli jej znaleźć miejsce do prowadzenia działalności, aby ta była dochodowa i miała realną szansę na powodzenie.
Historia Aleksandry potwierdza, że kandydaci na franczyzobiorców Żabki nie muszą samodzielnie oceniać potencjału danego lokalu – otrzymują gotową propozycję, opartą na danych i doświadczeniu.

Jak widać, o franczyzie Żabki opinie franczyzobiorców są podobne – otwarcie sklepu pod zielonym szyldem nie wymaga dużej wiedzy i wcześniej praktyki. Edukacja i realne wsparcie ekspertów znacząco ułatwiają wejście do tego biznesu. Jeżeli jesteś ciekawy innych ocen franczyzobiorców na temat sieci, odwiedź stronę Żabki i posłuchaj ich historii.