Miasto szuka sponsora tytularnego dla Hali Uranii. Będą chętni?

2025-03-21 14:20:27(ost. akt: 2025-03-21 14:20:28)

Autor zdjęcia: Andrzej Sprzączak

Wystartował konkurs na sponsora tytularnego olsztyńskiej Urania. To wyjątkowa okazja dla firm, które chcą zyskać szeroką rozpoznawalność i na stałe zapisać swoją markę w przestrzeni jednego z najnowocześniejszych obiektów sportowo-widowiskowych w Polsce.
Dzięki sponsoringowi tytularnemu marka zwycięzcy konkursu pojawi się w oficjalnej nazwie hali, a jego logo i materiały promocyjne będą eksponowane zarówno na fasadzie budynku, jak i wewnątrz obiektu. Ponadto sponsor zyska możliwość promocji podczas wydarzeń sportowych, koncertów i imprez kulturalnych, które co miesiąc przyciągają do Uranii ponad 30 tysięcy osób.

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym firmy zainteresowane współpracą muszą złożyć zgłoszenie do sekretariatu spółki Hala Olsztyn. do 24 kwietnia 2025 roku do godziny 16:00. Następnie zakwalifikowane podmioty przedstawią swoje oferty cenowe, które posłużą jako podstawa do dalszych negocjacji.

— Szukamy partnera, który dzieli nasze wartości oraz wizję nowoczesnego i przyjaznego obiektu, integrującego lokalną społeczność. Sponsoring tytularny to nie tylko doskonała forma promocji, ale przede wszystkim wyjątkowa szansa, by aktywnie wpłynąć na rozwój hali, czyniąc ją jeszcze bardziej rozpoznawalnym miejscem na mapie Polski — podkreślił Zbigniew Trzoska prezes zarządu spółki Hala Olsztyn.

Nowoczesna i odnowiona Hala Urania, ponownie otwarta w grudniu 2023 roku, pełni kluczową rolę na sportowej i kulturalnej mapie Olsztyna. W jej skład wchodzą m.in. Arena Główna, Mała Arena, lodowisko/rolkowisko, ścianka wspinaczkowa, kompleks nowoczesnych sal sportowych oraz przestrzeń biurowo-konferencyjna. Dzięki bogatej ofercie i atrakcyjnej lokalizacji Urania stała się miejscem integrującym lokalną społeczność.