Aldi planuje budowę Centrum Dystrybucyjnego i rekordowy rozwój sieci sklepów w Polsce

2024-12-24 11:32:31(ost. akt: 2024-12-24 12:14:22)
Zdjęcie jest ilustracją do tekstu

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu

Autor zdjęcia: kk

Aldi przyspiesza swoją ekspansję w Polsce, wprowadzając śmiałe plany na przyszłość. Niemiecka sieć dyskontów nie tylko otwiera nowe sklepy w zawrotnym tempie, ale także zapowiada inwestycje w infrastrukturę, takie jak budowa nowego centrum dystrybucyjnego w województwie mazowieckim. Te działania potwierdzają determinację firmy w osiągnięciu ambitnego celu: 650 sklepów do 2028 roku.
Aldi, jedna z czołowych sieci dyskontów w Europie, wyznacza sobie coraz ambitniejsze cele w Polsce. Firma, która rozpoczęła działalność w naszym kraju w 2006 roku, konsekwentnie rozwija swoją obecność, otwierając nowe sklepy i inwestując w infrastrukturę. Najnowszym elementem tej strategii jest plan budowy centrum dystrybucyjnego w województwie mazowieckim. Szczegóły dotyczące tej inwestycji pozostają na razie nieujawnione, jednak samo przedsięwzięcie potwierdza długoterminowe zaangażowanie firmy w rozwój na polskim rynku.

W grudniu Aldi znacząco przyspieszył z otwieraniem nowych placówek. W ciągu jednego tygodnia uruchomił osiem sklepów, między innymi w Bochni, Międzyrzeczu, Warszawie, Olsztynie i Mysłowicach. Tym samym liczba sklepów Aldi w Polsce wzrosła do 362. Intensywność działań sieci podkreśliła Kinga Abramik, kierownik sprzedaży Aldi w Polsce, wskazując, że rozwój sieci to dowód na zaangażowanie w dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach na terenie całego kraju.

Firma ma jasno sprecyzowany cel – osiągnąć liczbę 650 sklepów do 2028 roku. Miniony rok był kluczowy na drodze do tego kamienia milowego. Dariusz Kujaczyński, również kierownik sprzedaży sieci, w rozmowie z mediami podkreślał, że 2024 rok będzie czasem dalszej intensywnej ekspansji. Sieć planuje zarówno wkraczanie do nowych miast, jak i rozwijanie obecności w tych regionach, gdzie Aldi już działa. W mijającym roku firma otworzyła rekordową liczbę 60 nowych placówek, co jeszcze bardziej zbliża ją do realizacji długoterminowych planów.

Źródło: Gazeta.pl