Gazeta Olsztyńska liderem Facebooka i nie tylko w regionie!

2017-03-20 06:00:00(ost. akt: 2017-04-30 08:03:28)
59 115 – to aktualna liczba Fanów Gazety Olsztyńskiej na Facebooku. Olsztyńska wyprzedziła właśnie inne popularne strony w tym serwisie społecznościowym, m.in Galerię Warmińską (55 tys. Fanów). Profil Gazety notuje też bardzo dobre statystyki zaangażowanych użytkowników. Tygodniowo jest ich ponad 10 tys.!

- Każdego dnia staramy się, aby na fanpage Gazety Olsztyńskiej pojawiło się do kilkunastu nowych postów. – mówi Marcin Osiak, Head of Social Media Grupy WM, wydawcy Gazety Olsztyńskiej - Choć to może wydawać się dużo, to specyfika newsów tego wymaga. Na naszym fanpage duże zaangażowanie budzą informacje, które są albo bardzo ważne dla czytelników (lotnisko w Szymanach, tramwaje, ostatnio nowa inwestycja w park rozrywki w Purdzie), albo wzbudzają emocje (na przykład historia psa Reksa, który trafił do schroniska, ponieważ jego właściciel jest w hospicjum lub narodziny trojaczków w Elblągu). Staramy się też być tam, gdzie są nasi czytelnicy i wykorzystywać wszystkie dostępne formy komunikacji - z transmisjami live włącznie.

Nie tylko na Facebooku Gazeta Olsztyńska jest liderem. Podobnie jest w zakresie statystyk oglądalności jej serwisów i portali internetowych. W styczniu 2017 roku odnotowaliśmy 1,43 mln Unikalnych Użytkowników i ponad 12,58 mln odsłon (dane wg Gemius)

Rośnie tez liczba pobrań aplikacji mobilnej Gazety. - Ponad 11 tys. osób ściągnęło już nasza aplikację na swój smartfon. – mówi Agnieszka Czupryn, odpowiedzialna za rozwój i sprzedaż aplikacji mobilnych Grupy WM – Aplikacja dostępna jest za darmo na platformy Android i iOs i codziennie aktywnie korzysta z niej kilka tysięcy osób. Nasza aplikacja mobilna to obok serwisu internetowego, doskonałe źródło informacji o tym, co dzieje się w regionie. Wygodne w obsłudze i dostępne w każdym miejscu i czasie – gdyż dostęp mamy poprzez nasz smartfon, z którym już się praktycznie nie rozstajemy (Ponad 60% Polaków używa smartfona, ponad 50% aktywnie używa internet przez komórkę – Badanie Digital 2016).

Grupa WM specjalizuje się także w tworzeniu dedykowanych aplikacji mobilnych dla klientów. Jedna z ostatnich aplikacji: Szlaki Zamków Gotyckich – Gra turystyczna na szlakach kulturowych Pomorza, Warmii i Mazur, która przygotowana została na zlecenie Stowarzyszenie gmin „Polskie Zamki Gotyckie” otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards.

- Jesteśmy liderem w zakresie dotarcia z informacją do mieszkańców Warmii i Mazur – mówi Jarosław Tokarczyk, Prezes Zarządu Grupy WM – Dzięki naszej pozycji w regionie odnośnie internetu, social mediów, telewizji internetowej, aplikacji mobilnych i gazet drukowanych, możemy przygotować naszym klientom zdecydowanie bardziej skuteczne kampanie reklamowe. I możemy jednocześnie zagwarantować dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej: o każdej porze, każdego dnia.

Portfolio wybranych projektów Grupy WM dostępne jest pod adresem www.wmobi.pl