• daro #840610 | 83.24.*.* 8 paź 2012 13:08

    kto ja wybrał na radną ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • haha #840621 | 82.160.*.* 8 paź 2012 13:16

    ta Pani jest członkiem komisji Rady Miasta do spraw Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa....

    Ocena komentarza: warty uwagi (10) ! - +

  • kol #840623 | 83.24.*.* 8 paź 2012 13:22

    Nieźle się ludziom w głowach przewraca, nie wiedzą na czym im d.... jeździ. Lepiej być jednak "szarym" człowieczkiem, nie-radnym, nie-biznesmanem bo potem od tego wszystkiego na uszach stają zamiast żyć jak ludzie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • wyborca #840702 | 83.24.*.* 8 paź 2012 14:32

    kto ją k... wybrał

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • vote #840720 | 88.156.*.* 8 paź 2012 14:41

    Bandyci w polityce,to w Polsce nic nowego!

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • Gmbh #840730 | 81.190.*.* 8 paź 2012 14:45

    Radny kradnie, a całe miasto na dnie!

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • antyleming #840766 | 83.19.*.* 8 paź 2012 15:08

    Myślała, że chroni ją immunitet jak kolegów posłów - a tu kicha i do kicia

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • stara baba #840777 | 88.156.*.* 8 paź 2012 15:18

    No i na kogo to chodzić głosować ? Utwierdzam się w przekonaniu, ze szkoda fatygi. I nie piszcie mi, że powinnam pójść i wybrać uczciwych, bo ja nie wiem, kto z nich jest uczciwy, a nie wierzę w obietnice i gadki przedwyborcze.

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • OBSERWATOR #840787 | 83.24.*.* 8 paź 2012 15:25

    Jakie społeczeństwo, tacy radni!!!!!!!!!!!!!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • Pytanie #840798 | 164.126.*.* 8 paź 2012 15:31

    A z czyjej listy startowała?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • obama #840806 | 178.56.*.* 8 paź 2012 15:36

    z mojej hehe ja ja popieram

    ! - +

  • obama #840835 | 178.56.*.* 8 paź 2012 16:00

    zakryli zeby sasiedzi nie poznali hehehehehe

    ! - +

  • obama #840837 | 178.56.*.* 8 paź 2012 16:02

    ej xxl z dzialdowa umowisz sie na ranke tez jestem radnym hehehe

    ! - +

  • haha #840861 | 83.13.*.* 8 paź 2012 16:21

    PO rządzi...

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • kuc-muc; #840943 | 88.156.*.* 8 paź 2012 17:10

    To takich mamy bezradnych-a to dobre.A to ze bezradni-radni to polowa nieudacznikow sa aby zalatwiac swoje sprawy i interesy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • jojo #840956 | 79.185.*.* 8 paź 2012 17:22

    Prokuratorski bełkot i żadnych konkretnych informacji. To ci dziennikarstwo rodem z Pisza. Koniec świata!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • xy #841001 | 62.152.*.* 8 paź 2012 17:58

    Ale afera!! Sprawa rodzinna i tyle!! Pogodzą się i po sprawie!! Napisano; jest członkiem Komisji d/s bezpieczeństwa..... I za to została aresztowana ? Czy ukradła gminne mienie ? NIE !! A taki radny Mirosław B. działał na szkodę wszystkich piszan!! I co !! Chodzi po mieście, był na sesji radnych i nawet się odezwał jak pisała Gazeta Piska ' zgłaszam wniosek o zamknięcie dyskusji ". Sprawiedliwość !! On jest radnym od Alickiego, ona oczywiście pewnie z.... opozycji. Mylę się ????

    Ocena komentarza: warty uwagi (28) ! - +

  • ......... #841003 | 83.24.*.* 8 paź 2012 17:59

    czy ona też w PO jak szwagier bo może nie a ja tak na wyrost, ale tak albo nie to smród dla piskiej platformy bo to jednak gminna radna szwagierka powiatowego radnego szwagra z PO

    ! - +

  • ziom z innego powiatu #841008 | 83.9.*.* 8 paź 2012 18:03

    Współczuję na zimę trafić do aresztu. Z tego co widzę to skoro są mocne dowody winy i jest już areszt to prawie na 100% zapadnie wyrok bezwzględnego pozbawienia wolności. Więzienna cela to nie hotel. Oskarżona powinna prosić sąd o odbywanie kary w oddziale otwartym, ale sąd może mieć obawy co do bezpieczeństwa ofiary i raczej umieści w ZK zamkniętym lub półotwartym. W sumie głupia sytuacja - na adwokatów wyda więcej niż to co zabrała. A przez kilka lat czeka ją resocjalizacja ale niestety z drugiej strony muru więziennego. Przykra jest też sytuacja że mąż jest ofiarą - w takich sytuacjach aresztowani mogą zazwyczaj liczyć tylko na najbliższą rodzinę. Ale też trzeba mieć nadzieję że po wyroku wszystko się jeszcze ułoży.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - +

  • Sąsiad #841055 | 77.252.*.* 8 paź 2012 18:38

    Rodzinna afera-kobieta się rozwodzi z mężem i kłócą się o majątek... Jednak pieniądze szczęścia nie dają.

    Ocena komentarza: warty uwagi (16) ! - +

  • nurek #841062 | 83.24.*.* 8 paź 2012 18:43

    Powod mnie interesuje, tego zamieszania, jeden przychodzi mi do gowy. Glupota tej Pani, bo jesli choruje na wladze na tym szczeblu, to juz choroba, choc na upartego mozna te dwie rzeczy ze soba laczyc...

    ! - +

  • Z dwojga złego ... #841074 | 188.147.*.* 8 paź 2012 18:51

    wolę złodzieja niż bandytę ..

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - +

  • Do z dwojga złego #841095 | 77.252.*.* 8 paź 2012 19:12

    A ja z dwojga złego wolę uczciwego i nie chcę ani złodzieja ani bandyty...

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • do 46 77 #841102 | 83.24.*.* 8 paź 2012 19:20

    no nie można se pokomentować bo cie zaraz wyzwo. Toć to polityczny skandal no i jaka bulwersacja w Piszu. A ty co od szwagra peło.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • spam #841140 | 83.24.*.* 8 paź 2012 19:37

    platforma spamuje, wrzuca znow ludziom ciemnote heheheh. Cos WOjtka, tfuu wroc Jacka nie widac

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • nurek #841180 | 83.24.*.* 8 paź 2012 20:06

    Ty masz za to platformice pospolita

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • kasia #841189 | 62.152.*.* 8 paź 2012 20:13

    Wychodzi na to, że była to zwykła kłotnia małżeńska po wpływem emocji. I zaraz areszt ? Po co, gdy sprawa praktycznie została wyjaśniona i brak jest przesłanek umożliwiających mataczenie. Dziwne to wszystko, być może sprawa polityczna, gdyż jak ktoś pisze- jest ona radną opozycyjną. natomiast w tej drugiej sprawie czyli radnego Mirosława B. jak pisały media, to sprawa jeszcze nie została zakończona i trwa nadal zbieranie dowodów. W tym to właśnie przypadku powinien być zastosowany środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztu. Pewnie są równi i równiejsi. Pan Gowin Minister Sprawiedliwości w związku z reformą małych sądów jako jedną z przyczyn podał - widoczna powiązanie środowisk samorządowych z sądami.

    Ocena komentarza: warty uwagi (19) ! - +

  • klotnia #841195 | 83.24.*.* 8 paź 2012 20:18

    jak ja sie kloce z wife to jestesmy sami, tak sie zastanawiam po co tych 4 ludkow - przyzwoitkw???

    ! - +

  • co ty wygadujesz #841212 | 83.24.*.* 8 paź 2012 20:28

    to co teraz to kłótnia małżeńska? Toć w artykóle nic nie piszo że to była kłótnia. To tak wygląda kłótnia w rodzinie ...... kajdanki, spluwa do głowy i bicie po całym ciele. Niezłe emocje. To niby ten obity to mąż?

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • Bogusław Linda #841299 | 89.228.*.* 8 paź 2012 21:10

    Bo ona złą kobietą była... ( a tak poważnie to ta sprawa śmierdzi nie aferą ,a lipą- to sprawa rodzinna- rozwodowa )

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • K... #841312 | 77.237.*.* 8 paź 2012 21:17

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/ols ztyn/radna-pisza-podejrzana-o-rozboj-na- mezu-aresztowan,1,5271494,region-wiadomo sc.html komentujmy tam, może nikt nie usunie komentarzy :)

    ! - +

  • piszo na onecie #841322 | 83.24.*.* 8 paź 2012 21:24

    no kuźwa wszystko wiadomo. Na ONET napisali, że ta kobita to radna PO co napuściła tych 4 oprychów na własnego męża. Skuli go, obili i okradli no i straszyli pistoletem. A jak ładnie zatytułowali "Kłopoty polityk platformy....". O to jest dziennikarstwo się przeczyta i sie wie, a w tej naszej gazecie tylko jakieś pułsłowka i nic nie wiadomo, dopiero w onecie napisali prawde, że baba wynajeła oprychów żeby męża obić. I znów reklama na cało Polskie.

    ! - +

  • kucharz #841335 | 83.19.*.* 8 paź 2012 21:37

    prawdopodobnie zupa była za słona i mu może się dostało,ot i wszystko.

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • K... #841337 | 77.237.*.* 8 paź 2012 21:38

    no jo, ONiET prawde ci powie, nie ma to jak niezalezne media ogólnopolskie :)

    ! - +

  • xtx #841341 | 178.183.*.* 8 paź 2012 21:41

    Zgadzam się z internautką " Kasia " Kobitka być może trochę przekroczyła pewną granicę, ale żeby tak zaraz ... areszt ? I ten pistolet... STRASZAK. A kajdanki chociaż były prawdziwe, czy takie plastikowe ? Nie ustalono ? Dlaczego prokuratura wystąpiła o areszt ? A w przypadku osławionego na cały kraj radnego Mirosława B. - NIE ? Faktycznie bardzo ciekawe spostrzeżenie !!! Piszą, że to tylko sprzeczka małżeńska z zabarwieniem sprawy rozwodowej. Jeżeli Prokurator Generalny zrobi reformę prokuratur to zdziwko mnie nie chwyci.

    Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - +

  • xyz #841357 | 83.19.*.* 8 paź 2012 21:50

    ta kobieta jest niepoczytalna, jest zdolna do wszystkiego. juz dawno powinno spotkac to tą manipulantkę .

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • do k... #841375 | 83.24.*.* 8 paź 2012 22:04

    no akurat o tym napisali chyba prawde bo pozostałe, masz racje, różnie. Kuźwa ale to wydarzenie na cało Polskie. Ogólnopolski njus, piska radna PO obiła własnego własnego chłopa. A co na to śwagier chyba jakieś oświadczenie wygłosi, no nie?

    ! - +

  • no,właśnie #841399 | 83.9.*.* 8 paź 2012 22:34

    prosimy o komentarz wojtka, jacka zarzeckiego szefa PO i tego od sądu koleżeńskiego w PO zacharzewskiego. a może senator konopka cos doda? no i z kim będzie "współpracował radny borak leszek? co na to władek kobus?

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • kobieta #841402 | 46.170.*.* 8 paź 2012 22:35

    A jednak są kobiety,które potrafią walczyc o swoje. Tu nie ważne z jakiej partii jest tylko ile jest takich odważnych Pań. Dobry adwokat ją wybroni bo jej mąż na pewno bez winy nie był.Widocznie inaczej się nie dało. Ciekawe czy było by tak głośno jakby to mąż pobił żonę.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • do lindy #841406 | 83.9.*.* 8 paź 2012 22:36

    sprawa rozwodowa? chłopie , z pistoletem z gangsterami ? sprawa rozwodowa? szkoda mi państwa. dali jej wszystko a ta jak gangster bbbbbrrrrrr!

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • Jacy wyborcy tacy "radni"...bo jeżeli tak nie #841421 | 79.184.*.* 8 paź 2012 22:55

    Z.U."Kosa"

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • ? #841474 | 89.228.*.* 8 paź 2012 23:58

    Klasyczny przedstawiciel PO. Ciekawe czy będzie dzielić celę z Sawicą. Jak widać towarzystwo z PO zaczyna nabierać rozpędu.

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • he #841477 | 89.228.*.* 8 paź 2012 23:59

    W końcu mają swoich sędziów i prokuratorów. Na meczyku POlityczny guru ustali umorzenie albo wyrok w zawiasach dla swoich partyjnych POlitycznych kolesi.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • ? #841479 | 89.228.*.* 9 paź 2012 00:03

    A czemu wprost nie napisane że to aresztowana radna to z komitetu wyborczego PLATFORMY OBYWATELSKIEJ czyżby tajemnica czy też jakieś POlityczne propagandowe uzgodnienia. Żenada

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • Anna Leszczyńska #841518 | 95.49.*.* 9 paź 2012 04:16

    Właśnie sprawdziłem strony gminy i jej prawdziwe imię i nazwisko to Anna Leszczyńska.

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • sąsiad #841539 | 195.116.*.* 9 paź 2012 06:49

    myśle,że radna PO Anna L. swoim postępowaniem zasmuciła nie tylko kolegów ze swojej parti,ale i opozycję.Co na to radny PIS pan Adam.C

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • ups #841540 | 79.185.*.* 9 paź 2012 06:49

    jeden wart drugiego on dobry a ona jeszcze lepsza pisz to małe miasto

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • kk #841544 | 79.185.*.* 9 paź 2012 07:01

    malżęstwo dla kasy to jednak nic dobrego przestroga dla młodych

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • yyy #841550 | 195.116.*.* 9 paź 2012 07:12

    Pani radna Anna L.przywódca bandy oprychów.Nie takich chcemy mieć radnych!!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • Cyklista #841567 | 77.237.*.* 9 paź 2012 07:40

    a na snopczanin.pl cisza jak po śmierci organisty

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • //////// #841576 | 83.24.*.* 9 paź 2012 07:56

    OJ,OJ PO JAKICH MASZ CZŁONKÓW I TO DWÓCH Z TEJ SAMEJ RODZIN

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • radna z PO #841602 | 178.36.*.* 9 paź 2012 08:26

    a dlaczego ani słowa jaką partię radna reprezentuje?? Jakże by inaczej: Platformę Obywatelską, moi drodzy, i to już wszystko tłumaczy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • zenek #841609 | 178.36.*.* 9 paź 2012 08:30

    a mnie nie obchodzą jej sprawy domowe, jak zdobyła mandat to ma go dobrze reprezentować, jak jest zwykłym przestępcą to niech siedzi a partia platfusów ponosi konsekwencje

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • kazik #841614 | 178.183.*.* 9 paź 2012 08:33

    PO jest w opozycji wobec aktualnie rządzącego burmistrza i popierających go ludowców z.. PSL. Wobec tego wszystko jest jasne!!!!! Opozycja z braku ilości radnych opozycyjnych nie może składać żadnych projektów uchwał .... itp. np: o odwołanie władzy.... A może o to chodziło ?????? Brudna polityka.......

    Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - +

  • Xyz #841742 | 95.160.*.* 9 paź 2012 10:15

    moze kobieta nie miala wyjuscia, bylabita czy maltretowana, a jak wiadomo, nasz Piska policja nic sobie z tekich spraw nie robi. uklady i ukladziki... niech sie tylko cos stanie, to poleca jak cala komenda z Ostrody

    ! - +

  • wiem #841811 | 178.56.*.* 9 paź 2012 11:19

    Ja tylko w końcu wiem na pewno, że wojtek z kreską to jest jacek. To mi wystarczy, bo dlaczego nie komentuje, to do niego nie podobne. Nawet na postach niepolitycznych uprawiał politykę, wiec gdzie jest teraz???

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • Andy #841834 | 83.11.*.* 9 paź 2012 11:46

    Zawsze zastanawiają mnie piszący o aresztowanych, czy podejrzanych (mówię o komentarzach, a nie autorze tekstu) w taki sposób jakby ten czy ów już był skazany i to prawomocnie. Tymczasowe aresztowanie - warto to przypominać - jest jedynie środkiem zapobiegawczym w postępowaniu przygotowawczym. To nie jest skazanie. A sam środek często jest nadużywany. Nie znam kobiety i ani mnie ziębi, ani grzeje to czy będzie winna, czy nie. Pisze jedynie o zjawisku osądzania kogoś przez komentujących. Jakżesz często mamy do czynienia z sytuacją, gdy w znacznie mniej poważnych sprawach przed oblicza prokuratorów trafiają osoby z własnej rodziny lub dobrzy nasi znajomi i co wtedy. Wtedy nagle zmieniamy ogląd sytuacji i nagle prokuratura, policja i sądy są "be", nadużywają władzy, pochopnie sięgają po zarzuty i środki. Spotykam się wielokrotnie z sytuacjami (nawet na tym portalu ale i w życiu zawodowym), gdy nader chętnie pozbawiani są czci i wiary kierowcy uczestniczący w wypadkach (NOL-e, kobiety, BMW, tiko na gaz itd.), ale zawsze dopóki w opisanym wypadku nie uczestniczy ktoś bliski temu kto wcześniej komentował inny wypadek. Ten sam mechanizm występuje przy znacznie cięższych zarzutach. Przypomnijcie sobie o komentujący takie sytuacje. Poszukajcie podejrzanych wśród własnych znajomych i zastanówcie się, czy chcielibyście takie komentarze widzieć pd materiałami ich dotyczącymi. A później komentujcie albo zamilknijcie. Prawo polskie w Konstytucji mówi o tym, że nie jest winnym ten, kto nie jest prawomocnie skazany. Zapamiętajcie to do czasu gdy sami staniecie się podejrzanymi o jakiś drobny nawet występek. Zobaczycie, że będziecie pragnęli traktowania Was jako niewinnych. Wiem, że to rzucanie grochem o ścianę, ale może dotrze to choć do jednej osoby. Będę wówczas zadowolony. Nie wiem czy Anna z literką L. jest winna. Wiem natomiast na pewno, że na razie, do czasu uprawomocnienia się wyroku JEST NIEWINNA.

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • do Xyz #841957 | 89.228.*.* 9 paź 2012 13:12

    Tak sobie tłumacz , a świstak siedzi i zawija w sreberka. I z tego maltretowania takie się zwarcie pod kopułką zrobiło że ponoć z bronią w ręku groziła świadkom śmiercią :) To pewnie przez to że do szkoły miała pod górkę albo nie doceniona została przez swoich POlitycznych idoli z PO. Przecież taki "talent" marnuje się na w prowincjonalnej gangsterce. W Sejmie z Sawicką czy też na ministerialnym stołku razem z Mirkami, Zbysiami, Rysiami to dopiero mogłaby się wznieść na wyżyny swoich możliwości i zadziwić nawet swoich POlitycznych partyjnych wodzusiów z PO :)

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • do Andy #841967 | 89.228.*.* 9 paź 2012 13:16

    Jasne lepiej poczekać w spokoju i ciszy na hurtowe umorzenia, aż POlityczny wódz na meczyku z sędziami i prokuratorami ustali plan działania :) A potem już tylko sami niewinni i wszystko zgrabnie ładnie zamiecione pod dywan w ciszy i spokoju oto twoje motto. Tylko SMRÓD jakoś coraz większy :) od tych wszystkich nietykalnych świętych POlitycznych krów :)

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • :) #841970 | 89.228.*.* 9 paź 2012 13:18

    Radna PLATFORMY OBYWATELSKIEJ słowem cała partia w pigułce. Samemu złupić , obrobić i jeszcze na koniec obciążyć napadniętego winą. Dosłownie klasyka.

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • Iza #842221 | 77.252.*.* 9 paź 2012 16:40

    Nie można pisać jak się nie zna sprawy, a tym bardziej piszą tu ludzie od burmistrza i pewnie i on sam? Wcześniej jak jej mąż groził to było ok.? Jak teraz kobieta nie wytrzymała nerwowo i odgryzła się mężowi to wielkie halo? Sprawa jest związana z rozwodem i podziałem majątku i tyle. Ludzie nie wypisujcie głupot politycznych, bo sami się kompromitujecie. Poczekajcie na wyrok sądu.

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • niunia1111 #842285 | 80.50.*.* 9 paź 2012 17:49

    JAKA RADA TAKI POWIAT!!!!!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • obiektywnie #842287 | 178.183.*.* 9 paź 2012 17:50

    Żle zrobiła, ale żeby zaraz areszt ? Jak teraz się pogodzą. Czy prokurator składający wniosek o areszt a następnie sąd pomyśleli o tym !!!!! Pewnie przyczynili się do tego, że raz na zawsze skazali na rozpad małżenstwa. A gdzie dobro dziecka ? O ! a taki radny Miroslaw B. Ten to uczynił wiele zła p Piszanom ! I co !!! Chodzi sobie po ulicach, nawet na sesje chadza i bierze kasę. Gdzie był prokurator i sąd ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (16) ! - +

  • do Iza #842389 | 89.228.*.* 9 paź 2012 19:04

    Nie rozśmieszaj a co ma wspólnego podział majątku czy co tam jeszcze ze straszeniem świadków bronią przez twoją idolkę radną PO i grożenie śmiercią aby zastraszyć przed składaniem zeznań ? To już podział majątku w iście gangsterskim stylu i areszt to właściwe miejsce dla takich jednostek. PO pewnie dumne z takich przedstawicieli

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • Stefan #842664 | 77.237.*.* 9 paź 2012 22:03

    Miro, Rychu i Zbychu, a u nas Jacor, Daro i Anka he, he ,he.

    ! - +

  • gdzie jesteś wojtku z kreską #842665 | 83.31.*.* 9 paź 2012 22:04

    Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. poprosze o komentarz jacka zarzeckiego szefa PO i zacharzewskiego od sądu koleżeńskiego PO. i nie cieszcie sie że sąd w piszu gowin atakuje- wszystkich sądów filozof nie zamknie. nawet koleś sędzia z gdańska /ten od wspólnego kibicowania z premierem/ będzie nadal sędzią . jednak on nie będzie sądził przestępców z pisza

  • mgr Bartoszeffsky #843027 | 178.73.*.* 10 paź 2012 10:51

    A czemu nie napiszecie jasno, że to radna PO..? Boicie się narazić Tuskowi?? Uważam, że trzeba jasno pisać z kim powiązani są politycy, zwłaszcza radni !!

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • Wojtek_ #843305 | 94.42.*.* 10 paź 2012 14:33

    Czytam komentarze i okazuje się, że są tacy co za mną tęsknią. I jak to było już wielokrotnie uważają, ze wiedzą kim jestem. A ja zaczynam rozumieć dlaczego alicki robi to co robi. Być może jemu też się wydaje co innego niż jest w rzeczywistości. To byłby kolejny argument za pozbyciem się alickiego z funkcji burmistrza. Co do wybryku radnej leszczyńskiej to napiszę,że radny z koalicji czyli banach nie siedzi a radna opozycyjna siedzi. I jak tu nie przyznać racji Gowinowi?

    Ocena komentarza: warty uwagi (15) ! - +

  • Zdziwiony #843401 | 79.185.*.* 10 paź 2012 15:46

    Dziwni mi tu jedna rzecz, kobieta podejrzana jest o popełnienie określonego czynu i siedzi. OK to logiczne i nie budzi zdziwienia. Ale nie logiczne dla mnie jest to że "inni" dokonują pewnych czynów lub też jest uzasadnienie ich popełniania i włos z głowy im nie spada, umorzenie za umorzeniem. Zastanawiające jest że krąg osób jest bardzo określony. W jednym przypadku staje się na głowie żeby winę udowodnić a w drugim żeby udowodnić że jej nie ma. O co w tych chodzi może ktoś wie ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • Z Pisza do Zdziwionego #843416 | 164.127.*.* 10 paź 2012 16:10

    Tak, są różne rodzaje przewinień. Straszenie bronia powoduje wsadzenie do aresztu.

    ! - +

  • Wojtek_ #843460 | 94.42.*.* 10 paź 2012 16:37

    Oczywiście, że są różne rodzaje przewinień. A także różni przewiniający_______Tytuł artykułu: „Sędzia Sądu Rejonowego oskarżony o przestępstwa seksualne”. W treści napisano: „O sześć przestępstw o charakterze seksualnym oskarżyła lubelska prokuratura błego prezesa Sądu Rejonowego w Zwoleniu (Mazowieckie) Cezarego K. Sędzia nie przyznał się do winy. Grozi mu do 12 lat więzienia.”_____Dalej: „Wiosną ub. roku media podawały, że Cezary K. miał się dopuścić przestępstw seksualnych wobec stażystki w zwoleńskim sądzie. Według mediów kobieta opowiedziała w Centrum Praw Kobiet w Warszawie, że prezes siłą zaciągnął ją do samochodu, wywiózł za miasto i zgwałcił. Wcześniej miało być molestowana w budynku sądu.”._____Dalej: „Sąd dyscyplinarny nie uwzględnił natomiast wniosku prokuratury o wyrażenie zgody na zatrzymanie i tymczasowe aresztowanie Cezarego K. Sąd dyscyplinarny uznał, że na tym etapie postępowania nie zachodzą przesłanki - w postaci obawy matactwa czy utrudniania postępowania karnego - aby było zasadne stosowanie aresztowania.”_________No proszę, można być podejrzanym o molestowanie, zgwałcenie i jest się na wolności. ___Pisałem, że w sprawie leszczyńskiej to polityka. I jak tu nie wierzyć Gowinowi?

    Ocena komentarza: warty uwagi (16) ! - +

  • Zadziwiony do Wojtka #843585 | 79.185.*.* 10 paź 2012 18:39

    No nie przesadzajmy z ta polityką. Powiem tak: przesłanki do aresztu były min czyny zagrożone wysoka karą, możliwość mataczenia (groziła świadkom) itd 258 kpk i nie w tym rzecz chodzi o to by jednej grupie osób solić do bólu a inni byli bezkarni. Nie wiele to ma wspólnego z wymiarem sprawiedliwości więc poco nam taka piska sprawiedliwość. Ręce czasami opadają jak trzeba do niektórych mówić Wysoki Sądzie

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • obiektywnie #843611 | 178.183.*.* 10 paź 2012 18:59

    Przesłanki, przesłankami. Tylko dlaczego w jednym przypadku są stosowane, zaś w innym nie. Przecież w przypadku radnego M. B. prokurator mógł wystąpić z wnioskiem o zastosowanie środka zapobiegawczego. Z przecieków słychać, że tam to dopiero mataczenie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (10) ! - +

  • hehe #843745 | 89.228.*.* 10 paź 2012 20:31

    PO zostawi tylko te najbardziej sobie wierne rozgrzane sądy z którymi łatwiej będzie wszystko ustalić na meczyku na stadionie. Już tam Gowin mozolnie wybierał

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • Eryka #844209 | 77.252.*.* 11 paź 2012 10:14

    Wśród wybranych do jakichkolwiek władz, nawet do najniższych panuje przekonanie, że im można na więcej niż innym. Dlatego tak się pchają do byle korytka.Wielu zostało posłami i senatorami tylko dlatego, że to im zapenia immunitet, takiego przestępcę się tak łatwo nie da aresztować. Dzieje się to tak dlatego, że nasze społeczeństwo jest na niskim poziomie etycznym. Jaki naród taka władza. Przykre to, ale tak jest.

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • Bawół #844314 | 79.185.*.* 11 paź 2012 11:54

    Za kilka kieliszków pomówiłem kiedyś obecnego Pana Burmistrza. Teraz rozumiem swój błąd i proszę w przyszłych wyborach o głosy dla niego. Już dzisiaj w ramach przeprosin rozpoczynam pozytywną kampanię wyborczą dla pana Burmistrza

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - +

  • polecam #844340 | 83.12.*.* 11 paź 2012 12:18

    http://daa.pl/4hpd

    ! - +

  • Znajoma #844395 | 79.185.*.* 11 paź 2012 13:16

    Nieprawdą jest , że Ania siedzi . Rozmawiałam z Ani rodziną i rodzina twierdzi, że Ania chodzi od okna do drzwi bo nie może znaleźć sobie miejsca w nowej rzeczywistości.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • wątpliwość #844713 | 188.146.*.* 11 paź 2012 18:24

    Nie wierzę piskiej policji. Nie wierzę w żadne posunięcia, w śledztwa przeprowadzane przez nich w sprawach politycznych. Policja powiatowa Podlega staroście.

    Ocena komentarza: warty uwagi (80) ! - +

  • ktoś...znajomy #844779 | 83.19.*.* 11 paź 2012 19:36

    Ania to wspaniała kobieta po niewesolym dzieciństwie i jak widać po epilogu traumatycznym małżeństwie , z każdedo człowieka pewne okoliczności mogą zrobić desperata ,pomimo całej krytyki JEJ osoby wymaga jednak refleksji cała ta nagonka

    Ocena komentarza: warty uwagi (45) ! - +

  • ? #844837 | 188.147.*.* 11 paź 2012 20:20

    Dalej starostą jest nowicki?

    ! - +

  • do wojtka #844845 | 83.24.*.* 11 paź 2012 20:23

    co wojtusiu -jacusiu się stało. Po akcji szwagierki pazurki ci pokręciło czy klawisze parzą.... oczywiście mam na myśli klawisze od klawiatury. Nic nie piszesz. Przydałoby się jakieś oświadczenie szefa PO przecież to twoja sprawka, że mamy takich radnych i wstyd na całą Polskę.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • Wojtek_ #844907 | 94.42.*.* 11 paź 2012 20:54

    Kolejny raz pudło. Ile można próbować zgadywać....... ba, pisać, że się wie kim jestem? Ale ostatnio doszedłem do wniosku, że chyba wiem dlaczego alicki działa tak jak działa. Jemu pewnie też wydaje się, że wie co robi a rzeczywistość jest inna...Dlatego alicki MUSI odejść.

    Ocena komentarza: warty uwagi (16) ! - +

  • Rafaaello #844948 | 46.170.*.* 11 paź 2012 21:28

    Ta kobieta jest chora ... Kto ją wybrał na radną on się nie nadaje..Takie rzeczy ja nie mogę .Dobrze jej tak ...

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • do wojtka #845149 | 83.9.*.* 12 paź 2012 08:14

    to nie jest pudło chłopaczku, a puki co to odszedł: 1. Andrzej Janusz Szymborski za przestępstwo ukarany wyrokiem sądu i pozbawiony mandatu radnego , ponieważ przestępcy nie mogą pełnić funkcji publicznych. 2. Jacek Zarzecki młody, obiecujący polityk platformy, niestety za przestępstwa ukarany w sądzie i równiez pozbawiony mandatu z tych samych powodów j/w. przez radę powiatu a następnie po apelacji walcząc do końca odwołując się do sądu- sąd administracyjny w Olsztynie odebrał mu nadzieję. 3. radna rady miejskiej w piszu Anna L. / jak ie to wymowne te inicjały/ za mknięta w areszcie za bandytzm którego podobno sie dopuściła. z za krat nie można sprawować władzy radnego. Trzeba przyznać że wynik jest porażająco skandaliczny 3 w jednym Platformo Obywatelska, obudz się! Czy pan Zacharzewski skłamał mówiąc że anna l nigdy nie była w PO? a to wstyd jest dla nie czy dla niego?

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • :) #845523 | 89.228.*.* 12 paź 2012 13:14

    Wypisz wymaluj całe PO w całej swej okazałości. Słowem jedna wielka ŻENADA i POśmiewisko.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • do znajomy #845529 | 89.228.*.* 12 paź 2012 13:17

    "Wspaniała" kobieta strasząca świadków bronią i grożąca śmiercią. To tylko pokazuje co tam u was w tym PO uważa się za wspaniałe. ŻENADA. Prowincjonalne gangstery. Dorwało się to do KORYTKA i od razu palma odbiła i uroili sobie że wszystko można.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) ! - +

  • Wojtek_ #845634 | 94.42.*.* 12 paź 2012 14:36

    Kolejny raz pudło. Ile można próbować zgadywać....... ba, pisać, że się wie kim jestem? Ale ostatnio doszedłem do wniosku, że chyba wiem dlaczego alicki działa tak jak działa. Jemu pewnie też wydaje się, że wie co robi a rzeczywistość jest inna...Dlatego alicki MUSI odejść.

    ! - +

  • do wojtka #845942 | 83.9.*.* 12 paź 2012 19:08

    wojtusiu - jacusiu my czekamy na twoje oświadczenie w sprawie radnej PO. Czekamy ponieważ jesteś to winny mieszkańcom Pisza. Ktoś tą osobę zgłosił na listę PO, ktoś ją popierał i przekonywał wyborców aby na nią głosowali. Przecież szefem PO jest Jacuś szwagier. Ten człowiek jest autorem tego skandalu, że ta osoba znalazła się na liście i on za ten wstyd odpowiada. Dlaczego wojtusiu-jacusiu nie powiesz mieszkańcom Pisza - przepraszam was?

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • kasa #845959 | 62.152.*.* 12 paź 2012 19:18

    A co ma wspólnego życie prywatne tej kobitki z polityką ??? Nic !!! Koniec, kropka. Z tego co się orientuję to nie jest ona członkiem żadnej partii.

    Ocena komentarza: warty uwagi (14) ! - +

  • Wojtek_ #845999 | 94.42.*.* 12 paź 2012 19:51

    Kolejny raz pudło. Ile można próbować zgadywać....... ba, pisać, że się wie kim jestem? Ale ostatnio doszedłem do wniosku, że chyba wiem dlaczego alicki działa tak jak działa. Jemu pewnie też wydaje się, że wie co robi a rzeczywistość jest inna...Dlatego alicki MUSI odejść.

    ! - +

  • do kasa #846027 | 83.9.*.* 12 paź 2012 20:11

    jak piszesz, kobitkę ktoś do polityki wprowadził i ten ktoś za nią odpowiada. Ten ktoś to Jacek Z. i właśnie on za ten skandal odpowiada. Tutaj nie ma przypadku, polityka jest przemieszana z życiem prywatnym, przecież ta "kobitka" jest szwagierką szefa PO. Jedno i drugie ma mandat radnego i również oboje mają przeszłość... szukam właściwego słowa... ale niestety nie znajduje - KRYMINALNĄ!!! W ich przypadku już nie ma prywatności. Dlaczego o tej pory nikt z władz wojewódzkich PO nie zajął w sprawie Jacka Z. stanowiska. Co on jeszcze robi w życiu publicznym naszego miasta.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • kasa #846074 | 62.152.*.* 12 paź 2012 20:42

    Piszesz politycznie. Dlaczego jakiś tam Jacek Z. odpowiada za ten skandal. Został on zatrzymany, namawiał ją do zła ? Niewątpliwie żle postąpiła. Nie pisz głupot, jesteś niedobrą osobą. Ktoś z góry na ciebie patrzy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (13) ! - +

  • do poniżej #846105 | 83.9.*.* 12 paź 2012 21:09

    napisałem wyraźnie , Jacek Z. wprowadził tą osobę na listę radnych PO, on ją popierał i dzięki niemu została radną z jego listy. Politycznie on za nią odpowiada i za ten polityczny skandal. Tak samo jak za Jacka Z. i za to co on robi na konto PO odpowiadają władze wojewódzkie PO i dziwię się, że pozwalają mu jeszcze funkcjonować w polityce i ich kompromitować. Chcę cię zapewnić, że jestem dobrym człowiekiem i nie mogę patrzeć na takich radnych którzy są skazywani i zamykani w więzieniu. Jestem po prostu oburzony, że takich mamy reprezentantów i że taki wstyd przynoszą całemu miastu.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • w Piszu bez zmiany STOMIL PANY !! #846253 | 89.68.*.* 12 paź 2012 22:33

    http://kibice.stomil.olsztyn.pl/news_fot o/wyjazd/jesien12_cracovia.jpg ZAPRASZAMY http://kibice.stomil.olsztyn.pl/news_fot o/dom/jesien12_zawisza02.jpg

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • Wojtek_ #846416 | 79.162.*.* 13 paź 2012 07:19

    O tym, że to polityczne aresztowanie nie trzeba nikogo przekonywać. Ale jeśli ktoś (jakiś leming) ma wątpliwości to proszę przeczytać, jak sąd potraktował zabójczynie dwóch dzieci. Nie aresztował jej.... Oto tekst z artykułu: "Bielski sąd okręgowy odrzucił w piątek wieczorem wniosek prokuratury o aresztowanie kobiety, która w środę po południu śmiertelnie potrąciła na przejściu dla pieszych dwóch chłopców. Jak poinformowała prokuratura, 20-latka była pod wpływem amfetaminy......20-latce postawiono zarzuty umyślnego naruszenia zasad bezpieczeństwa i doprowadzenia do wypadku. Grozi jej kara do 12 lat więzienia."___________No i jak lemingi? Czujecie po co sąd w Piszu zebrał sie w Niedzielę? ____Wyszło na to, że radny koalicyjny banach nie siedzi a radna opozycyjna siedzi....

    ! - +

  • Wojtek_ #847004 | 94.42.*.* 13 paź 2012 20:43

    No i co lemingi? Gdzie jesteście?Gdzie wasze komentarze? Nie bronicie już orzeczenia o aresztowaniu? No tak. Jak pisze w Tygodniku Propagandowym "tłuk" och przepraszam "tuk" "Walka o małe sądy rejonowe trwa". Ale to przecież ten sam propagandzista, który z okazji gotowania zupy na wybrukowanym decyzją alickiego placu Daszyńskiego napisał, że w kotle było dwa razy więcej mięsa niż przyznawał nowicki. I jak tu wierzyć "tłukowi" och przepraszam "tukowi"? Ale komu tu dziś wierzyć. Na stronie internetowej mozna przeczytać: "Urodzony 9.08.1957 roku w Piszu. Absolwent kierunku nauczycielskiego na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Od 1982 roku nauczyciel w Szkole Podstawowej nr 3 w Piszu i Gimnazjum nr 1 w Piszu.". No właśnie. Ale jeśli przyjąć, że alicki ogólniak skończył (IVB) w 1976 roku to w 1977 powinien być po pierwszym roku studiów. W 1978 po drugim roku. W 1979 po trzecim roku w 1980 po czwartym roku w 1981 po piątym roku studiów w 1982 roku po szóstym roku studiów. Ale przecież nie studiował medycyny, prawda? Jak to wytłumaczyć lemingi?

    ! - +

  • ? #847023 | 83.24.*.* 13 paź 2012 21:04

    no tak, były znikające wiaty widma, coś ze zwolnieniami, napad z bronią w ręku ciekawe co teraz wymyślą nam radni z ferajny PO aż strach pomyśleć

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) ! - +

  • Wojtek_ #847026 | 94.42.*.* 13 paź 2012 21:07

    Powtórzę pytanie: Na stronie internetowej mozna przeczytać: "Urodzony 9.08.1957 roku w Piszu. Absolwent kierunku nauczycielskiego na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Od 1982 roku nauczyciel w Szkole Podstawowej nr 3 w Piszu i Gimnazjum nr 1 w Piszu.". No właśnie. Ale jeśli przyjąć, że alicki ogólniak skończył (IVB) w 1976 roku to w 1977 powinien być po pierwszym roku studiów. W 1978 po drugim roku. W 1979 po trzecim roku w 1980 po czwartym roku w 1981 po piątym roku studiów w 1982 roku po szóstym roku studiów. Ale przecież nie studiował medycyny, prawda? Jak to wytłumaczyć lemingi?

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • Wojtek_ #847199 | 94.42.*.* 14 paź 2012 08:22

    Nikt z lemingów nie chce odpowiedzieć na pytanie o czas studiowania alickiego. Trudno. To może pytanie o nowickim? Czy nowicki jest członkiem PSL? Nie jest to banalne, bo w zarządzie powiatu są: nowicki, wysocki, brenda, kizling no i irena "ja piłam nieświadomie" jatkowska. wysocki, kizling, jatkowska należa do PSL. Gdyby należał także nowicki to mielibyśmy rządy PSL w powiecie...

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • Do Wojtka #847427 | 79.191.*.* 14 paź 2012 12:45

    Tak jest członkiem PSL,długo o to zabiegał i w końcu dostąpił ,,zaszczytu''.

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • Wojtek_ #847439 | 94.42.*.* 14 paź 2012 12:59

    No właśnie. Widziałem go na zdjęciach z zebrań PSL, był tam tytułowany "kolegą" więc coś musiało być na rzeczy... No to w powiecie mamy rządy PSL, bo zapomniałem dopisać, że były burmistrz Białej-Piskiej kurzatkowski jest przewodniczącym rady powiatu i też należy do PSL. No i jak rządzi PSL? Czy mamy Szpitalny Oddział Ratunkowy?

    ! - +

  • Swiadomy #848048 | 83.24.*.* 15 paź 2012 07:11

    Wojtuś jak sprytnie zmienił temat z kolezenki partyjnej na PSL. Haha erudyckie sztuczki. Pawda i tak się obroni a podejrzany będzie skazany

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) ! - +

  • do wojtka #849221 | 79.191.*.* 15 paź 2012 20:52

    ale za to mamy wykopanego z hukiem szymborskiego za wyroki a za chwil,e ciebie pogonią . do tego szwagierka ąnna le w areszcie za brutalny napad bandycki. to mamy. PO górą

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-10) ! - +

  • Nizej #849723 | 95.40.*.* 16 paź 2012 10:45

    Nie ośmieszaj się idioto. Andrzej Szymborski jest radnym Powiatu Piskiego. Żródło, witryna Bip starostwa i witryna PKw.

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • Widz #850579 | 83.31.*.* 16 paź 2012 21:36

    Proponuje obejrzeć kolejny materiał TVP Olsztyn o piskim radnym Mirosławie B. Och co za Rada http://www.tvp.pl/olsztyn/informacj a/informacje/wideo/151012-godz-1830/8811 175

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • monika #851004 | 178.36.*.* 17 paź 2012 10:09

    Radna L. jest koleżanką sympatyczną radego Boraka,obok siebie siedzą wspólnie głosują,wspierają się Lechu ślij herbatkę dla Ani do aresztu,jedź na odwiedziny nie wiem rób coś chociaż pod tym względem,bo do tej pory jesteś jako radny bezskuteczny i nic dobrego dla ludzi nie dokonałeś

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - +

  • Ania #851010 | 178.36.*.* 17 paź 2012 10:15

    Teoretycznie nie popieram bicia, ale widać należało mu się.Zdarzają się różni psychopaci, pobiła jakieś g...no, a pójdzie siedzieć jak za dobrego człowieka.Ja tylko mogę jej współczuć, jak mąż jest dobry i kochany to się go nie bije.

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • :) #851013 | 178.36.*.* 17 paź 2012 10:18

    dajcie dziewczynie spokój:)

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • do Moniki #851698 | 77.254.*.* 17 paź 2012 20:58

    a co Ci Monisiu Radny Borak złego uczynił, że wsiadłaś na niego. siedzi obok Anny L. na Sesjach RM to siedzi, i pewnie jeszcze posiedzi ale nie tam, gdzie byś chciała. pozdrawiam

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • zizik #854940 | 83.11.*.* 20 paź 2012 20:20

    narozrabiała radna,jak rozumiem???,a kto ufunduje nowe wybory na czyj koszt???

    ! - +

  • Lechu #857870 | 178.36.*.* 23 paź 2012 13:42

    nie kompromituj się ludzie dużo wiedzą o Tobie,zasiedziałeś się w tej radzie już 14 lat i nic dobrego nie udało Ci się zrobić dla swoich mieszkańców i w dodatku niczym się nie różnisz od Anki,pozdrawiam koleżanka

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - +

  • ania #859276 | 77.253.*.* 24 paź 2012 12:11

    zastanawiam się czemu Ktoś ma takie samo ID jak ja??

    ! - +

  • Radio M. #874296 | 79.191.*.* 7 lis 2012 15:53

    Miesięcznica niedługo, pomódlmy sie za szczesliwy koniec.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • dobrze #874765 | 83.9.*.* 7 lis 2012 21:49

    dzisiaj przed sądem w Piszu stawał szwagier Jacuś ten bez mandatu. jaki wyrok zapadł? nie długo się okaże. a swoją drogą , czy to możliwe aby wielokrotnie karany piastował funkcje kierownicze? jeśli z platformy to tak!

    ! - +

  • repo man #899009 | 83.9.*.* 27 lis 2012 15:08

    któregoś razu rozmawiałem z radną przez telefon, nigdy bym nie pomyślał, że jest do tego zdolna, jak nie wiadomo o co chodzi to... itd. Powinni przy okazji przesłuchać jeszcze Dariusza M., współpracowali ze sobą w ramach pewnej firmy...Dzisiaj ta firma nie spłaca długów, a Dariusz M. unika kontaktu...

    ! - +

  • oj czarus czarus #1016044 | 31.63.*.* 8 mar 2013 21:54

    znam twój IP, nie ładnie tak na żone pisać

    ! - +

  • 2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B