Idź człowieku na Starówkę !!! Toż tam nie ma na czym nawet tyłka posadzić (ławeczki ) ,ze o braku możliwości załatwienia pewnych potrzeb nie wspomnę . Ceny też wprost z kosmosu - piwo lichej jakości - markę już pominę - to wydatek 8 - 10 zł/butelka . O innych atrakcjach już pisał nie będę . I po jaką cholerę tam łazić . Czy nie lepiej gdzieś za miasto pojechać na spacerek ,żeby przynajmniej tych grzymglizd nie oglądać
Starówka nie jest atrakcyjna, gdyż po pierwsze nie ma porządnego placu na którym mogłyby się odbywać cykliczne imprezy. Mieszkańcom starówki wiecznie wszystko przeszkadza, więc właściciele lokali nic w plenerze nie organizują. Błędem ogromnym było wpuszczenie na starówkę baków i ubezpieczeń. Wtedy zaczęło się umieranie starówki. Jedna impreza z zupą to za mało. Moja firma kiedyś chciała zrobić wspólnie imprezę z darmowym jedzeniem (moja firma za wszystko płaciła, tyko potrzebowaliśmy miejsca), to Miasto się nie zgodziło. Wracamy tu to punktu wyjścia - brak porządnego miejsca np na kino letnie (może amfiteatr, ale tam ceny odstraszają).
Rzeczywiście, chyba podstawowa sprawa to to, że nie ma gdzie zaparkować (parkingi zawsze są załadowane po brzegi) a poza tym, naprawdę nie ma co oglądać na tej Starówce i jest niezbyt przyjemnie. Brakuje zieleni (chyba że te betonowe gazony...) a także np. ławeczki żeby usiąść. Usiąść można tylko w lokalu.
"Adam Jachwak, przedsiębiorca ze starówki, obrazuje: — Ostatnio mój znajomy chciał przyjechać na Stare Miasto coś zjeść, ale uznał, że skoro nie ma gdzie zaparkować, to nie będzie się pchał do centrum i zje na Pieczewie." POPIERAM!!! Sam omijam centrum z tego powodu, zwłaszcza po ostatnich inwestycjach komunikacyjnych.
A może porządny lokal z szantami? Dlaczego w krainie 1000 jezior nie ma żadnego festiwalu szant ani lokalu gdzie można by zrobić koncert W wakacje co czwartek zbiera się silna grupa przy Łunie żeby posłuchać i pośpiewać
Posprzątać,śmietniki dla knajp przy knajpach,a nie cała knajpiarna ELITA
celowo tak piszę,śmieci nie segregowane w worach wyrzucają do paru stojących
przy zejściu do parku.Zamontować/postawić/szalety bo robią gdzie popadnie,a potem myśleć jak ozywić tą niby Starówkę,gdzie w dzień i w nocy tylko pijackie wrzaski.
Mało kto chce udać się na starówkę ze względu na to, że aby się tam dostać trzeba odstać sporo czasu w korkach, a jak się dojedzie to jest problem ze znalezieniem wolnego miejsca do zaparkowania (i mówię tu o płatnym parkingu). Jak ktoś ma możliwość przyjechania samochodem to nie ma ochoty pchać się do komunikacji miejskiej, ale prezydent Olsztyna tego nie chce zrozumieć i na siłę chce zmusić do korzystania z komunikacji miejskiej, zwłaszcza z tramwajów. A jesli chodzi o właścicieli lokali - niestety nie we wszystkich lokalach na starówce pottrafią zapewnić sprawną i miłą obsługę. Z jednej strony narzekają na brak klientów, a gdy tylko pojawi się ich więcej niż zwykle, to w niektórych miejscach nie są w stanie sprostać obsłudze i na sałatkę trzeba czekać godzinę - to nie zachęca do ponownego dowiedzenia takiego lokalu, niestety. Lokale, w których obsługa jest na dobrym poziomie i które mają coś ciekawego do zaoferowania, wyróżniają się czymś i są atrakcyjne, myślę że nie mają powodów do narzekania bo funkcjonują od dłuższego czasu i wygląda na to, że maja się dobrze.
Daleko nie trzeba szukać nasz prezydent chwali się jak zagospodarował jezioro Ukiel hahahaha niech zobaczy jak zagospodarowane jest jezioro w Mrągowie lub w Ostródzie jakie tam są atrakcje.... To co dzieje się w Olsztynie to tragedia tragediaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. .............. aż wstyd ze te miasto jest miastem wojewódzkim WSTYD !!!!
Kolejny raz pytam : naprawdę problemem jest parking? Pojedzcie do innych krajów i zobaczycie tamtejsze Starówki, centra - nie ma samochodów! Są miejsca gdzie można zaparkować,ale często oddalone od dobre pareset metrów . I co ? Nikt nie narzeka, tylko parkuje,placi i 5Euro i idzie na spacer. Można zaparkować na Mochnackiego, na Warszawskiej ,Dąbrowszczaków a nawet w Aurze ostatecznie. U nas jeden tłuścioszek z drugim chciałby zaparkować pod ogródkiem piwnym żeby za bardzo się nie zmęczyć.
Niech urzędnicy pojadą do takich miast jak Gdańsk,Toruń, Poznań i niech zobaczą co się dzieje i jak wyglądają tamtejsze starówki. Inne miasta wiedzą jak przyciągać turystów. Dużo toalet, czystość, imprezy, warsztaty - to wszystko żyje. Poza tym w Poznaniu jest coś takiego jak Poznańska Karta Turystyczna - w cenie komunikacja, bezpłatny wstęp do muzeum itp. Tak się zachęca turystów a u nas? Już dworzec główny odstrasza...
Kiedyś na starówce było naprawdę przyjemniej. Teraz wolę wziąć rodzinę w auto i skoczyć do Gdańska czy chociażby Elbląga. Nawet tu jest czyściej i przyjaźniej. Łatwy dojazd z trasy, dużo parkingów, czyste bezpłatne toalety. Zróbcie sobie wycieczkę (przecież i tak pojedziecie tam "w delegację" za nasze pieniądze) i zobaczcie, jak powinno wyglądać miasto. Nie trzeba głowić się na łamach gazety i rżąć głupa.
Ci krwiopijcy ciągle tylko jęczą, żeby wszystko za nich robiło miasto. A co do tej pory dali z siebie żeby ożywić starówkę? Zrobili "Kołłątowiadę". Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać z tych baloników. Postawili dmuchankę do skakania, a dzieci poryczały się bo kazali przynieść 5 złotych!! Wieczory chłodne a w żadnym z ogródków nie ma parasoli gazowych. Może to też miasto ma im kupić?
Zlikwidować lokalne typu pijalnia wódki. Coś takiego wita turystów ? Coś takiego wita rodziny z dziećmi ? Ja wiem, że ten lokal ma fanów. Ale 99,9999% tego miasta nimi nie jest. Ja nie życzę sobie tych czerwonych przekrwionych gęb gapiących się na przechodów i tylko szukających zaczepki. Nie życzę sobie słyszeć wulgaryzmów i obelg padających pod adresem osób, które nie dorzuciły się do następnego kieliszka.
Panie Jachwak
Jak to gdzie zaparkuje? Na Warszawskiej, na Mochnackiego. Czy przejście tych paru metròw to aż taki wysilek? Nie dziwne,ze spoleczenstwo nam tyje na potege skoro nie mozna ruszyc tylka.
Jak to co zrobić? To co robicie do tej pory czyli polikwidować istniejące parkingi (jeśli takie jeszcze są ) na starówce, nie budować nowych parkingów koło starówki a szczególnie bezpłatnych, zamknąć wszystkie ulice do starówki tak aby nikt tam nie mógł wjechać, ogólnie powycinać resztę drzew i nie sadzić nowych i wszystko zabetonować i ogrodzić drutem kolczastym. Wtedy zobaczycie efekt waszych decyzji czyli starówka stanie się więzieniem...
byłem dziś na starówce o 16 o jest ok mnóstwo ludzi ,jedyny problem to parkingi i wysokie czynsze dla ajentów ,no i wieczorami starówka umiera ale to grubszy temat .
Eh czy to tak trudno pomyśleć ? W Olsztynie działają miłośnicy miasta znają cała historie i kulturę tego co tu jest tak trudno nawiązać współprace? restauracje które by gotowały dania regionalne powinny mieć ulgi podatkowe po roku by nie było pustych lokali. Dodatkowo zamek Olsztyński nie ma żadnej promocji jaki turysta się nim zainteresuję jak już od bramy zamku wieje nudą? A jak miasto tak nie ma pomysłów to niech da znać za odpowiednią kasę pomogę :)
A po co mam iść na starówkę jak tam 1) nic się nie dzieje 2) nie wypiję niczego innego, niż koncernowe piwo, które dostanę taniej w sklepie i wypiję w domu albo na podwórku 3) nie zjem nic specjalnego, bo nawet jedzenie regionalne to totalna ściema: dodają do jakichś przywleczonych ze wschodu pierogów, klusków czy barszczów "mazurski" albo "po warmińsku" i wciskają kit ludziom, że to regionalne. A turystom z kolei ładowali przez lata w szkole: "tutaj zawsze była Polska, Kopernik bronił Polski" i oni wierząc w to ten kit kupują. Nie ma w Olsztynie i okolicy żadnej knajpy, która wyróżniałaby się jedzeniem i napojami. A dlaczego? Bo 95% ludzi nie ma pojęcia o regionie, w którym mieszkają. Więc silcie się dalej czym przyciągnąć turystów skoro to samo mają w innych miastach. POWODZENIA!
Od wielu lat obserwuję prezydenta Olsztyna i widzę jedno: sztywny gość, nie lubi się bawić, Otwiera różne imprezy miejskie i jedyne szaleństwo to takie, że nie za każdym razem wyskakuje w sztywnym garniturku. Za chwile po otwarciu imprezy znika. Gdyby gość kochał życie, zabawę, czasami wypił drinka- inaczej popatrzyłby na mieszkańców Olsztyna. Ludzie po pracy chcą fajnej zabawy, fajnych miejsc, ciekawego otoczenia. Odrapane kamienice, pijalnia wódki z brudnym chodnikiem, niedomyte chodniki i bruk, pety pomiędzy kostkami bruku, zaniedbane podwórka- to jest główna oferta starówki. Nas to nie bawi.
Jakie oni płacą opłaty Prezydentowi? Grosze płacą. Natomiast z tego co wiem na pewno płacą grubą kasę właścicielom lokali za najem typu Szwejk, typu Kilanowski. Chilii płaciło miesiąc w miesiąc Kilanowskiemu 40 tys. Szwejk tak samo zarżnął najemcę Karczmy Jana. Także tutaj jest problem, a nie ratusz. Ratusz co mógł zrobił - ulice, park, amfiteatr. A co ma jeszcze robić? Może kamienice i lokale prywaciarzom remontować? Puknij się w główkę !!!!
Niech kupcy staromiejscy nie liczą tylko zysków tylko zainwestują w swoje miejsce pracy - proponuję wziąć przykład z Krakowa. Kareta z końmi, clowni, arlekini i inni przebierańcy. Coś musi się dziać na starówce. Na pewno Prezydent nie powinien pomagać w tych sprawach z podatków mieszkańców, bo niby czemu? zaraz pojawią się głosy z innych części Olsztyna, aby miasto pomogło. Także wyciągać kasę na promocję i sukces murowany. Dziś starówka w Olsztynie to lody lody i jeszcze raz lody. Nic się nie dzieje, fontanna jak gejzer tryska, kupa gołębi i nic poza tym. Co innego plaża miejska :-)
Hmm, teraz o tym pomyśleli? A kiedy budowali koszmarek Inkę, nowe blichtr kamienice zamiast odtworzyć po staremu gdzie myślenie było? Spało? Ktoś przecież wydawał pozwolenia na te badziewia. Sami zaorali, a teraz płacz...?!
Co zrobić - odpowiedź "prosta jak parasol" i oczywista - wystarczy zapytać się Olsztyniaków czy wpadną tam na piechotę albo tramwajem..? Na mój test 90% odpowiedziało, że NIE. Wolą udać się tam gdzie można dojechać i zaparkować samochód. Jest to głupie ale taka jest realna prawda i tego nie zmienimy...
Mówicie Starówka a na zdjęciu bloki z lat 90 całkiem jeszcze niestare .Taka Starówke mozna było wybudowac wszędzie .
Proponuje festiwal kiczu na KICZówce.
Problem starówki to wyłączny problem miejscowych prywaciarzy. Niech nie liczą tylko zysków tylko pomyślą o promocji tego miejsca. Nie wiem czemu liczą ciągle tylko na Piotra I Wielkiego?
Serio przydalby sie swiezy powiew w ratuszu,bo juz duszno.Mi osobiscie nie zalezy zeby na starowce bylo jeszcze wiecej lokali i biegi mikolajow i lawki takie czy siakie.Prawda , ze ciezko sie patrzy na amfiteatr i dziure w ziemi,ale to nie tu jest pies pogrzebany(no chyba,ze w tej dziurze,hihi).Problem jest szerszy problem tkwi w pomysle miasta na siebie, a wlasciwie jego braku.Warto zauwazyc,ze kazdy ma cos tzn morze ma swoje smazone rybki,gory maja oscypki my jako tak charakterystyczna kraina warmia i mazury a w szczegolnosci Olsztyn serce Warmi,nie posiadamy swojego "produktu"nie posiadamy nawet prawdziwej smazalni ryb(kraina tysiaca jezior).Nie posiadamy takze cyklicznych imprez sportowych.Raz w roku pilka plazowa nie daje poczucia dosytu,Sorry ale ratusz strasznie zamula i ludzie tam odpowiedzialni za Pr sa malo skuteczni,
wystarczy poczyta ten art i zadna #2282232 | 178.235.*.*9 lip 2017 10:28
grupa nie jest potrzebna. Ktos dobrze wspomnial ze nie ma gdzie zaparkowac ktos inny ze jest w pyte zakazow nakazow i oplat na kiermaszach ogromna przebitka cenowa ale nie dziwota jak wystawca ma polaty to probuje je sobie odbic i ten z LSDi dobrze sie wypowiada zeby brac przyklad z kortowiady
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Bardzo fajne pomysły - i ten z zupą grzybową i z biegiem Mikołajów. To się na pewno przyjmie. A wy jesteście ciągle na Nie. Sami siedzicie w swoich grotach i tylko krytykujecie. Baby koniecznie niech zostaną i ławki też. Bardzo mi się te wszystkie pomysły podobają. Jak się wprowadzi to zobaczycie ilu ludzi będzie przychodziło. FAJNE POMYSŁY!!!
Festiwal Piw rzemieślniczych na starówkę#2282209 | 83.24.*.*9 lip 2017 10:03
W tym roku, 28 lipca w Hotelu Omega startuje Olsztyńskie Festiwal Piw Rezmieślniczych. To jest piękna inicjatywa i to wydarzenie ma gwarantowany sukces, widać to choćby po frekwencji w innych miastach. Ale taka impreza powinna odbywać się nie w hotelu ale właśnie na starówce. Miasto powinno wyciągnąć pomocną rękę do organizatorów i prznieść to wydarzenie właśnie na rynek główny a nawet organizować to 2 razy w roku
Baby pruskie i ławki z rusztem metalowym powinny zniknąć ze Starego Miasta. Na Targu Rybnym jest lepiej. I jeszcze ten ogrodzony amfiteatr - koszmar, pamiętam tylko plandekę powiewającą przy okazji jakiegoś koncertu. Widok na zamek powinien być objęty ochroną.
Pytanie do prezydenta#2282189 | 83.6.*.*9 lip 2017 09:44
Dlaczego wydział ochrony środowiska z ratusza jest najmniej widocznym wydziałem? Brak jakiejkolwiek aktywności, pomysłów. Ludzie od zieleni, czystego powietrza itd powinni w pierwszym rzędzie brać udział w imprezach promujących aktywny Olsztyn. Powinni być widoczni. A co mamy? Znudzonych panów w garniturach zamkniętych w nudnych gabinetach. Tak było w czasach PRL. Pora wymienić kadry prezydencie.
Jeszcze jeden przypadek: kiedyś oglądamy jakieś wykopaliska przy jednym z budynków - i nagle z kamienicy obok wypada jakiś "gość" i do nas "to teren prywatny" nie oglądać, nie stać tu, czy coś w tym sensie. Jak jakikolwiek turysta lub mieszkaniec z innej dzielnicy może się czuć dobrze w takiej przestrzeni. Wszystko zależy od ludzi. Czy wyobrażacie sobie Państwo takie zachowanie np. na innej np. w Krakowie. A poza tym te ławki..... brzydkie, dziwnie ustawione
Nowe władze dla Olsztyna#2282170 | 5.172.*.*9 lip 2017 09:24
Upada Starówka, upada Sport niedługo będzie jak za "rządów" Kononowicza - ...nie będzie niczego... Niebawem wybory pokażmy co potrafimy i zmieńmy Olsztyn na lepszy
To raczej nie choroba starówki a całego miasta i dzisiejszych czasów. Dużo spaceruję (niestety sama), a dookoła GŁUCHA CISZA!! Gdzie są ludzie??? w marketach bo ledwo wejdę do biedronki, lidla , widać tłumy i tylko "pyk, pyk, zbilżeniowo, dziękuję, dowidzenia". Takie czasy i forma spędzania czasu...
Miasto potrzebuje profesjonalnego menedżera od spraw kultury. Urzędnicy z ratusza to leśne dziadki dla których liczy się tylko pensyjka z etaciku i praca do 15.00 Olsztyn to aktualnie kulturalna pustynia
Dwa przypadki....#2282121 | 83.24.*.*9 lip 2017 08:34
1) Upalna niedziela, cały dzień na plaży, wieczorem idziemy na starówkę na lody, i co...godz.21:00 i prawie wszystko pozamykane! 2) Ciepły kwietniowy wieczór , zachodzę do popularnej ciastkarni na kawę, ico... pani pyta czy zdożę wypić do 20:00 bo zamykamy! W TEN SPOSÓB STARÓWKI NIE OŻYWICIE!
przyczyna tej choroby panie radny głażewski to według mnie prezydent, radni którzy go popierają i gazeta zatrudniająca cenzora dbającego o to aby nikt nie napisał prawdy o żle zarządzanym mieście, mieście które nie ma stadionu, hali sportowej, lodowiska, amfiteatru itd wszystkie te obiekty jak i ludzie zarządzający tym miastem pochodzą z epoki gierka z dziennikarzami włącznie
Stowarzyszenie "Wizja Lokalna"#2282085 | 69.113.*.*9 lip 2017 06:54
Jako stowarzyszenie "Wizja Lokalna" oficjalnie zgłosiliśmy chęć włączenia naszego przedstawiciela w prace opisanego miejskiego zespołu ds. "ożywienia" Starego Miasta. Zespołu jak się okazało dla wybranych, bo otrzymaliśmy z ratusza odpowiedź, że oferta społecznej pracy jednego z naszych członków nie jest zespołowi potrzebna.
Pomysł z zupą grzybową to słaba reklama. Przede wszystkim dlatego, że grzybów nie podaje się dzieciom. Zatem rodzice sami nie będą opychać się zupką , a dziecko nie będzie tylko głodnym gapiem. Zaś bardzo dobrym pomysłem jest festiwal kuchni staro warmińskiej - Dzyndzałki warmińskie to regionalna nazwa dla potrawy przypominającej pierogi. Dzyndzałki to popularna potrawa na Warmii, smaczna i łatwa w przygotowaniu, dzięki czemu zdobyła zwolenników już w całej Polsce. Poniżej prezentujemy przepis na dzyndzałki warmińskie, których warto spróbować. Myślę, że taka promocja miasta i regionu byłaby w dechę :) i przyciągnie turystów oraz zadowoli każde podniebienie :)
WŁODARZE i BANKSTERZY SĄ TEMU WINNI#2282049 | 81.190.*.*9 lip 2017 01:43
Nic nie ożywi, jeśli OLSZTYNIANIE nie dostaną solidnego zastrzyku gotówki ( pensje i emerytury ) 4 krotnie mniejsze niż w UE tu tkwi problem a łatanie budżetu PATOLOGI i wciskanie im w portfel 500+ za dziecko to głównie reprodukcja pokoleniowej patologii. 500+ nie przyniesie rozkwitu i tętniacego życia starówce Olsztyna. Tu chodzi o portfel każdego obywatela a ten jest pusty i głównie obciążony długoterminowym ( 20-30 lat) solidnym nie raz kredytem ( młodzi i emeryci w Olsztynie siedzą po uszy w długoterminowych kredytach - starówką jest wizytówką pogłębiającej się biedy w Olsztynie. Niech włodarze miejscy w końcu przejrzą na oczy że Olsztyn ubożeje i się zadłuża.!!!!!!! Tu więc tkwi problem Panie Prezydencie Grzymowicz!!!!!!!!!!!!
Leon Pegerowiec#2282032 | 147.147.*.*9 lip 2017 00:39
Niestety niewiele da się tu zrobić. Ponure wejście od strony bramy. Ponura dzielnica patoli na wylocie przy Grunwaldzkiej. Po drodze doikąd. Ten czarny kleszczowy park nad wąwozem pseudo rzeczki Łyny. Ciasnota wokół. Daleko do parkingów. Trzeba by wyburzyć te budy przy bramie. Wrócić do dawnego placu. Parking od Pieniężnego przy murze.
Nie czarujmy się, czesław oderżznął starówkę galerią handlową, grzymek dorżnął 'transportem zrónoważonym'...Kamienicznicy doili swoimi czynszami, więc nie mają co płakać. Władze dawno temu powinni uruchomić projekt stare miasto zaczynając od olsztyna zachodniego, jeziora długiego, terenu dawnych koszar połączonych rzeką ze starówką. Wystarczy spojrzeć jak Ostróda wita turystę. A tak pod stołem pokrojono torcik między deweloperów i ostało się dla rowerzystów jeno wycieczkowanie...
Stolicą Warmii i tak zawsze będzie Lidzbark Warmiński , a ci którym On się nie podoba , albo którzy twierdzą , że to wiocha , to tak naprawdę mogą mieszkańcom prawdziwego , warmińskiego grodu narobić na czubek buta . I tyle w temacie.
A nam się podoba,przynajmniej stonka nie przeszkadza w piciu winka.Dziękujemy Panie Prezydencie i pozdrawiamy mieszkańców bratniego Lidzbarka Warmińskiego.
Zapomniałem dodać: wy młodzi nawet nie #2281971 | 83.6.*.*8 lip 2017 22:44
potraficie zdać egzaminu na prawo jazdy, chociaż obecne testy są dla debili. Dno, jak cała obecna oświata. Jak ktoś nie jest w stanie zdać obecnych testów, tzn., że nie rozumie tego, co widzi / jest skończonym idiotą i debilem / nigdy nie powinien mieć możliwości prowadzenia czegokolwiek. A wg statystyk to 52 % was młodych. Czas na młodych? Kpina, to będzie już koniec
Do tego "tu potrzeba młodych":#2281963 | 83.6.*.*8 lip 2017 22:33
A do czego wy się młodzi nadajecie? No do czego? Patrz debil Arczak, tzw. "oficer rowerowy". On nawet nie rozumie znaczenia słowa "oficer", zresztą tak jak i wy. On nie wie nic, a nawet nie wie tego, że nic nie wie, Do czego się nadajecie? W tych spodenkach rurkach, i skarpetkach "stopkach"? Dla was rysunek techniczny to magia i gusła. Co wy potraficie i do czego się nadajecie? Wy tylko fejsa i usteczka wypomadowane. Obecni 20 latkowie? Te zniewieściałe istoty? Do czego wy się nadajecie???? Jak odejdzie pokolenie obecnych 60 i 50 latków, to zdechniecie, bo was wszystko, ale to wszystko zniewieściałe cioty przerasta... potrzeba młodych... a chroń nas Panie póki żyjemy....
Niech Arbuz dalej podnosi podatki od nieruchomości , to zniszczy wszystko w Olsztynie od lotniska na Dajtkach-Aeroklub Warminsko - Mazurski , do Starówki olsztyńskiej włącznie ! Arbuza i jego wafli z ratusza wywalić na śnieg !
Arbuz jest na poziomie Nowegp Miasta Lubawskiego- tam powinien zostać prezydentem, Olsztyn go przerasta - nigdy nie powinien zostać prezydentem Olsztyna ! On z Olsztynem sobie nie radzi ! ps. Jak mam zostawić samochód np. 300 m od np. Staromiejskiej , czy ,,Klimatów" ,to ja pyerd..e Starówkę w Olsztynie .
Starówka w Olsztynie straciła klimat bo mamy takiego prezydenta. Olsztyn tak piękne miasto a tu: zero sportu,zero imprez. Zakorkowane miasto,zero jakichkolwiek rozwiązań.Dobrze ze głosowałem na Małkowskiego.
Ja proponuję na początek#2281851 | 178.235.*.*8 lip 2017 20:23
wykopanie jeszcze paru dziur przy wejściu na stare miasto. Jedną przy moście Jana, jedną przy wodospadzie i jeszcze jedną koło Poczty i jedną tam gdzie ma być przejście z parku centralnego... Acha i jeszcze jedną w centrum starego miasta
kila osób wlaścicieli nieruchomości dyktuje ceny najmu lokali na starym mieście i to prowadzi do tego że nikt z najemcow nie jest w stanie dlugo wytrzymać,starówka razem ale wlaściecieli którzy trzymają stawki,proste
dokładnie z wami się zgadzam. Oczywiście dużo wpisów jest przesmiewczych ale i one mają jakiś sens. Problem jest w ratuszu i w tych specjalistach od "promocji "którzy chyba zwyczajnie się na tym nie znają. Program OLA to jakiś żart kpina dramat! słusznie ktoś napisał miasto emerytów działek i aptek. A dlaczego pytam jest tak nudno bo brak dobrego gospodarza i dobrych młodych mądrych prężnych myślących przebojowych radnych.
Tu potrzeba mlodych#2281809 | 2.102.*.*8 lip 2017 19:43
Arbuz i emeryci z rausza zafunduja wam jako rozrywke Kurpii i Ukraincow podskakujacych w ludowych strojach i wymachujacych wstazkami a niejaki pan Cipciak "od promocji miasta"zatrudniony kilka lat temu przrz arbuza Kopernika-sodomite w berecie Che Geuvary.Olsztyn to wiocha przez duze "W"
Droga redakcjo. Opcji na promocję starówki jest naprawdę wiele. Po pierwsze informowanie Olsztyniaków o planowanych imprezach. Zrobić to można wszelakimi sposobami, od fanpage na fejsie do plakatów. Po drugie ludzi nie stać by często wychodzić do miasta, wychodząc z żoną w weekend wydaję ponad 150 zł. Właściciele pubów powinni obniżyć ceny ale i podwyższyć jakość usług. Najlepszym przykładem jest Czeska Gospoda, tam ludzi jest full bo jedzenie tanie, piwo dobra,a obsługa miła i uśmiechnięta. Na starówce jest tez za mała konkurencja i wg mnie zmowa cenowa co do np. piwa. Brakuje też wydarzeń. Kiedyś fajną imprezą były spotkania z szantą, gdyby nie pewien restaurator to do dziś by się to kręciło. GO trąbi o braku życia na starówce i nie mając sama pomysłu wypytuje czytelników, dlaczego jednak nie zapyta ludzi odpowiedzialnych za promocję pracujących w urzędzie miasta?
Tylko Starówka zagubiła klimat?. A czasami nie Olsztyn zagubił klimat?. Tu się nic nie dzieje, jedynie Poezja( od 44 lat) i Noce Bluesowe jako tako trzymają poziom, ale to trochę chyba za mało.Green Festiwal może się wyrobi. Okazuje się,że inne o wiele mniejsze miasta: Ostróda,Węgorzewo, Lidzbark i kilka innych, potrafią zorganizować różnego rodzaju koncerty, festiwale, a Olsztyn nic.Ile razy można zapraszać te same kabarety? Po drugie wpierw powinno się posprzątać trochę te miasto, bo wszędzie widać papiery,pety,butelki,puszki.W weekendy na Starówce tabuny pijanej młodzieży też nie zachęcają do wyjścia na miasto.I tyle w temacie .
To nie jest problem starówki a całego miasta, nieprzyjaznego młodym ludziom. Nie bez powodu olsztyn nazywany jest zagłębiem bezrobocia, młodzi uciekają za normalnym życiem do innych miast. Co lokalny rynek pracy ma do zaoferowania?, przedstawiciel handlowy, kasjer, indykpol czy michelin? Zrobiliście z miasta skansen dla starszych osób, a im do szczescia wystarczy bliskość lasów/działek i apteki co kilka metrów.
Co robić - patrz Kołłątowiada i tłumy zadowolonych gości, Dorosłych " pizzernych piwoszy" i dzieciaków zadowolonych z zabawy i konsumpcji lodów ... koncerty i animacje...
wpadnijcie w niedzielę...
Komentarze (171) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Wyborca #2303161 | 37.47.*.* 7 sie 2017 18:13
A gdzie są parkingi? Jak tam dojechać?zod
odpowiedz na ten komentarz
sadferf #2303100 | 46.112.*.* 7 sie 2017 16:40
...żeby zniechęcić ludzi do kupowania dopalaczy to wykopali im dziure przed sklepem z dopalaczami
odpowiedz na ten komentarz
sfffs #2303097 | 46.112.*.* 7 sie 2017 16:39
na początek można dziure zasypać.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
otco #2301255 | 88.156.*.* 4 sie 2017 14:42
Idź człowieku na Starówkę !!! Toż tam nie ma na czym nawet tyłka posadzić (ławeczki ) ,ze o braku możliwości załatwienia pewnych potrzeb nie wspomnę . Ceny też wprost z kosmosu - piwo lichej jakości - markę już pominę - to wydatek 8 - 10 zł/butelka . O innych atrakcjach już pisał nie będę . I po jaką cholerę tam łazić . Czy nie lepiej gdzieś za miasto pojechać na spacerek ,żeby przynajmniej tych grzymglizd nie oglądać
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
aneczka #2301067 | 80.55.*.* 4 sie 2017 10:10
Starówka nie jest atrakcyjna, gdyż po pierwsze nie ma porządnego placu na którym mogłyby się odbywać cykliczne imprezy. Mieszkańcom starówki wiecznie wszystko przeszkadza, więc właściciele lokali nic w plenerze nie organizują. Błędem ogromnym było wpuszczenie na starówkę baków i ubezpieczeń. Wtedy zaczęło się umieranie starówki. Jedna impreza z zupą to za mało. Moja firma kiedyś chciała zrobić wspólnie imprezę z darmowym jedzeniem (moja firma za wszystko płaciła, tyko potrzebowaliśmy miejsca), to Miasto się nie zgodziło. Wracamy tu to punktu wyjścia - brak porządnego miejsca np na kino letnie (może amfiteatr, ale tam ceny odstraszają).
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
XYZ #2299784 | 81.190.*.* 2 sie 2017 12:46
omijam centrum bo nie ma gdzie zaparkować o ławeczkach nie wspomnę .
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
Real #2299368 | 79.184.*.* 1 sie 2017 18:57
Rzeczywiście, chyba podstawowa sprawa to to, że nie ma gdzie zaparkować (parkingi zawsze są załadowane po brzegi) a poza tym, naprawdę nie ma co oglądać na tej Starówce i jest niezbyt przyjemnie. Brakuje zieleni (chyba że te betonowe gazony...) a także np. ławeczki żeby usiąść. Usiąść można tylko w lokalu.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Sylwester #2299011 | 213.184.*.* 1 sie 2017 10:32
"Adam Jachwak, przedsiębiorca ze starówki, obrazuje: — Ostatnio mój znajomy chciał przyjechać na Stare Miasto coś zjeść, ale uznał, że skoro nie ma gdzie zaparkować, to nie będzie się pchał do centrum i zje na Pieczewie." POPIERAM!!! Sam omijam centrum z tego powodu, zwłaszcza po ostatnich inwestycjach komunikacyjnych.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Ja #2297207 | 217.250.*.* 28 lip 2017 22:07
Całoroczny Aquapark z prawdziwego zdarzenia i przyjedzie cała Polska.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmm
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
MałaMi #2296943 | 83.3.*.* 28 lip 2017 14:03
A może porządny lokal z szantami? Dlaczego w krainie 1000 jezior nie ma żadnego festiwalu szant ani lokalu gdzie można by zrobić koncert W wakacje co czwartek zbiera się silna grupa przy Łunie żeby posłuchać i pośpiewać
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
mimi #2295083 | 83.9.*.* 25 lip 2017 19:08
Posprzątać,śmietniki dla knajp przy knajpach,a nie cała knajpiarna ELITA celowo tak piszę,śmieci nie segregowane w worach wyrzucają do paru stojących przy zejściu do parku.Zamontować/postawić/szalety bo robią gdzie popadnie,a potem myśleć jak ozywić tą niby Starówkę,gdzie w dzień i w nocy tylko pijackie wrzaski.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
me #2293571 | 88.220.*.* 23 lip 2017 21:01
Mało kto chce udać się na starówkę ze względu na to, że aby się tam dostać trzeba odstać sporo czasu w korkach, a jak się dojedzie to jest problem ze znalezieniem wolnego miejsca do zaparkowania (i mówię tu o płatnym parkingu). Jak ktoś ma możliwość przyjechania samochodem to nie ma ochoty pchać się do komunikacji miejskiej, ale prezydent Olsztyna tego nie chce zrozumieć i na siłę chce zmusić do korzystania z komunikacji miejskiej, zwłaszcza z tramwajów. A jesli chodzi o właścicieli lokali - niestety nie we wszystkich lokalach na starówce pottrafią zapewnić sprawną i miłą obsługę. Z jednej strony narzekają na brak klientów, a gdy tylko pojawi się ich więcej niż zwykle, to w niektórych miejscach nie są w stanie sprostać obsłudze i na sałatkę trzeba czekać godzinę - to nie zachęca do ponownego dowiedzenia takiego lokalu, niestety. Lokale, w których obsługa jest na dobrym poziomie i które mają coś ciekawego do zaoferowania, wyróżniają się czymś i są atrakcyjne, myślę że nie mają powodów do narzekania bo funkcjonują od dłuższego czasu i wygląda na to, że maja się dobrze.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
fizyczny #2291920 | 83.15.*.* 21 lip 2017 14:33
Zwolnić 45 % urzędników .
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
misia #2291917 | 83.15.*.* 21 lip 2017 14:31
Goscie z Ełku cyt. w waszym mieście brak gospodarza przyjedzcie do nas zobaczycie jakie mamy drogi ich oznakowanie i porządek .
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
syn ORMOWCA #2290201 | 89.228.*.* 19 lip 2017 21:54
SORY TAKI MAMY KLIMAT
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz
adams #2288000 | 82.12.*.* 17 lip 2017 08:51
zmieńcie prezydenta wtedy miasto ożyje kulturalnie bo jak na razie to pan prezydent ma w nosie rozwój kulturalny Olsztyna
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
Taras #2286636 | 83.9.*.* 14 lip 2017 20:50
Aby na starówkę w Olsztynie wróciło życie konieczne jest przywrócenie ruchu granicznego z Rosją.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Cichy #2283403 | 83.9.*.* 10 lip 2017 20:19
Jak wszystko w tym zaścianko za czasu betoniarki!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Andrzej #2282927 | 83.28.*.* 10 lip 2017 09:50
Daleko nie trzeba szukać nasz prezydent chwali się jak zagospodarował jezioro Ukiel hahahaha niech zobaczy jak zagospodarowane jest jezioro w Mrągowie lub w Ostródzie jakie tam są atrakcje.... To co dzieje się w Olsztynie to tragedia tragediaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. .............. aż wstyd ze te miasto jest miastem wojewódzkim WSTYD !!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
magda #2282886 | 188.146.*.* 10 lip 2017 09:06
Kolejny raz pytam : naprawdę problemem jest parking? Pojedzcie do innych krajów i zobaczycie tamtejsze Starówki, centra - nie ma samochodów! Są miejsca gdzie można zaparkować,ale często oddalone od dobre pareset metrów . I co ? Nikt nie narzeka, tylko parkuje,placi i 5Euro i idzie na spacer. Można zaparkować na Mochnackiego, na Warszawskiej ,Dąbrowszczaków a nawet w Aurze ostatecznie. U nas jeden tłuścioszek z drugim chciałby zaparkować pod ogródkiem piwnym żeby za bardzo się nie zmęczyć.
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
góraw #2282871 | 83.3.*.* 10 lip 2017 08:50
Niech urzędnicy pojadą do takich miast jak Gdańsk,Toruń, Poznań i niech zobaczą co się dzieje i jak wyglądają tamtejsze starówki. Inne miasta wiedzą jak przyciągać turystów. Dużo toalet, czystość, imprezy, warsztaty - to wszystko żyje. Poza tym w Poznaniu jest coś takiego jak Poznańska Karta Turystyczna - w cenie komunikacja, bezpłatny wstęp do muzeum itp. Tak się zachęca turystów a u nas? Już dworzec główny odstrasza...
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Edi #2282849 | 188.125.*.* 10 lip 2017 08:14
Kiedyś na starówce było naprawdę przyjemniej. Teraz wolę wziąć rodzinę w auto i skoczyć do Gdańska czy chociażby Elbląga. Nawet tu jest czyściej i przyjaźniej. Łatwy dojazd z trasy, dużo parkingów, czyste bezpłatne toalety. Zróbcie sobie wycieczkę (przecież i tak pojedziecie tam "w delegację" za nasze pieniądze) i zobaczcie, jak powinno wyglądać miasto. Nie trzeba głowić się na łamach gazety i rżąć głupa.
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
marzena #2282848 | 89.231.*.* 10 lip 2017 08:14
Ci krwiopijcy ciągle tylko jęczą, żeby wszystko za nich robiło miasto. A co do tej pory dali z siebie żeby ożywić starówkę? Zrobili "Kołłątowiadę". Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać z tych baloników. Postawili dmuchankę do skakania, a dzieci poryczały się bo kazali przynieść 5 złotych!! Wieczory chłodne a w żadnym z ogródków nie ma parasoli gazowych. Może to też miasto ma im kupić?
Ocena komentarza: warty uwagi (19) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Edi #2282845 | 188.125.*.* 10 lip 2017 08:11
Zlikwidować lokalne typu pijalnia wódki. Coś takiego wita turystów ? Coś takiego wita rodziny z dziećmi ? Ja wiem, że ten lokal ma fanów. Ale 99,9999% tego miasta nimi nie jest. Ja nie życzę sobie tych czerwonych przekrwionych gęb gapiących się na przechodów i tylko szukających zaczepki. Nie życzę sobie słyszeć wulgaryzmów i obelg padających pod adresem osób, które nie dorzuciły się do następnego kieliszka.
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
aleks #2282844 | 83.23.*.* 10 lip 2017 08:11
serio to ona miała jakiś klimat w PRL-u
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
olsztynianin #2282829 | 88.156.*.* 10 lip 2017 07:42
Małkowski wracaj do nas!!!!! Grzymowicz kiepski prezydent.Dobrze,że na niego nie głosowałem.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Magda #2282808 | 188.146.*.* 10 lip 2017 06:45
Panie Jachwak Jak to gdzie zaparkuje? Na Warszawskiej, na Mochnackiego. Czy przejście tych paru metròw to aż taki wysilek? Nie dziwne,ze spoleczenstwo nam tyje na potege skoro nie mozna ruszyc tylka.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Dlaczego #2282757 | 188.146.*.* 9 lip 2017 23:08
każdy artykuł opisujący kłopoty Olszyna jest komentowany - wypieprzyć Grzymowicza???
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Brawo Ja #2282717 | 109.241.*.* 9 lip 2017 22:13
Postawić jeszcze jedna galerię alb i daw
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
Bopo #2282704 9 lip 2017 21:55
Jak to co zrobić? To co robicie do tej pory czyli polikwidować istniejące parkingi (jeśli takie jeszcze są ) na starówce, nie budować nowych parkingów koło starówki a szczególnie bezpłatnych, zamknąć wszystkie ulice do starówki tak aby nikt tam nie mógł wjechać, ogólnie powycinać resztę drzew i nie sadzić nowych i wszystko zabetonować i ogrodzić drutem kolczastym. Wtedy zobaczycie efekt waszych decyzji czyli starówka stanie się więzieniem...
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz
Ja bym nawet nie pubował #2282677 | 195.136.*.* 9 lip 2017 21:21
Trupa się nie reanimuje !
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
BMW #2282645 | 188.146.*.* 9 lip 2017 20:45
Zabetonować!!! Przy takich cenach w galerii taniej!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
xyz #2282620 | 81.190.*.* 9 lip 2017 19:55
byłem dziś na starówce o 16 o jest ok mnóstwo ludzi ,jedyny problem to parkingi i wysokie czynsze dla ajentów ,no i wieczorami starówka umiera ale to grubszy temat .
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Aghea #2282602 | 31.0.*.* 9 lip 2017 19:30
Najlepiej było by wymienić prezydenta i jego doradców
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz
Ja maciek #2282589 | 88.156.*.* 9 lip 2017 19:05
Eh czy to tak trudno pomyśleć ? W Olsztynie działają miłośnicy miasta znają cała historie i kulturę tego co tu jest tak trudno nawiązać współprace? restauracje które by gotowały dania regionalne powinny mieć ulgi podatkowe po roku by nie było pustych lokali. Dodatkowo zamek Olsztyński nie ma żadnej promocji jaki turysta się nim zainteresuję jak już od bramy zamku wieje nudą? A jak miasto tak nie ma pomysłów to niech da znać za odpowiednią kasę pomogę :)
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Szuja #2282527 | 5.60.*.* 9 lip 2017 17:22
Starówka w Olsztynie jak Staromiejska PRL
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz
Allensteiner #2282512 | 83.6.*.* 9 lip 2017 16:53
A po co mam iść na starówkę jak tam 1) nic się nie dzieje 2) nie wypiję niczego innego, niż koncernowe piwo, które dostanę taniej w sklepie i wypiję w domu albo na podwórku 3) nie zjem nic specjalnego, bo nawet jedzenie regionalne to totalna ściema: dodają do jakichś przywleczonych ze wschodu pierogów, klusków czy barszczów "mazurski" albo "po warmińsku" i wciskają kit ludziom, że to regionalne. A turystom z kolei ładowali przez lata w szkole: "tutaj zawsze była Polska, Kopernik bronił Polski" i oni wierząc w to ten kit kupują. Nie ma w Olsztynie i okolicy żadnej knajpy, która wyróżniałaby się jedzeniem i napojami. A dlaczego? Bo 95% ludzi nie ma pojęcia o regionie, w którym mieszkają. Więc silcie się dalej czym przyciągnąć turystów skoro to samo mają w innych miastach. POWODZENIA!
Ocena komentarza: warty uwagi (26) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
@DONPEDRO #2282511 | 83.6.*.* 9 lip 2017 16:47
Zwłaszcza Kilanowski jest godną czci i szacunku postacią, miałem przyjemność poznać, bardzo miło wspominam :-D
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Olo #2282479 | 31.0.*.* 9 lip 2017 15:53
Co zrobić? Niech se urzędasy przeczytają te wszystkie komentarze i wyciągną wnioski :)
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
maniek #2282455 | 188.146.*.* 9 lip 2017 15:08
Coroczną atrakcją jest niedziałająca fontanna.Ostatnio widziałem że jak zwykle była kolejna awaria.
Ocena komentarza: warty uwagi (20) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Tokyo #2282444 | 83.6.*.* 9 lip 2017 14:56
Od wielu lat obserwuję prezydenta Olsztyna i widzę jedno: sztywny gość, nie lubi się bawić, Otwiera różne imprezy miejskie i jedyne szaleństwo to takie, że nie za każdym razem wyskakuje w sztywnym garniturku. Za chwile po otwarciu imprezy znika. Gdyby gość kochał życie, zabawę, czasami wypił drinka- inaczej popatrzyłby na mieszkańców Olsztyna. Ludzie po pracy chcą fajnej zabawy, fajnych miejsc, ciekawego otoczenia. Odrapane kamienice, pijalnia wódki z brudnym chodnikiem, niedomyte chodniki i bruk, pety pomiędzy kostkami bruku, zaniedbane podwórka- to jest główna oferta starówki. Nas to nie bawi.
Ocena komentarza: warty uwagi (34) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
DONPEDRO #2282438 | 89.228.*.* 9 lip 2017 14:52
Jakie oni płacą opłaty Prezydentowi? Grosze płacą. Natomiast z tego co wiem na pewno płacą grubą kasę właścicielom lokali za najem typu Szwejk, typu Kilanowski. Chilii płaciło miesiąc w miesiąc Kilanowskiemu 40 tys. Szwejk tak samo zarżnął najemcę Karczmy Jana. Także tutaj jest problem, a nie ratusz. Ratusz co mógł zrobił - ulice, park, amfiteatr. A co ma jeszcze robić? Może kamienice i lokale prywaciarzom remontować? Puknij się w główkę !!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)
DONPEDRO #2282430 | 89.228.*.* 9 lip 2017 14:47
Niech kupcy staromiejscy nie liczą tylko zysków tylko zainwestują w swoje miejsce pracy - proponuję wziąć przykład z Krakowa. Kareta z końmi, clowni, arlekini i inni przebierańcy. Coś musi się dziać na starówce. Na pewno Prezydent nie powinien pomagać w tych sprawach z podatków mieszkańców, bo niby czemu? zaraz pojawią się głosy z innych części Olsztyna, aby miasto pomogło. Także wyciągać kasę na promocję i sukces murowany. Dziś starówka w Olsztynie to lody lody i jeszcze raz lody. Nic się nie dzieje, fontanna jak gejzer tryska, kupa gołębi i nic poza tym. Co innego plaża miejska :-)
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
Edi #2282405 | 37.248.*.* 9 lip 2017 14:12
Po pierwsze UOKiK powinien przyjrzeć się czynszom. Po drugie zamknąc meliny typu pijalnia czy sznaps.
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
Bystry #2282402 | 37.47.*.* 9 lip 2017 14:07
Przeniesc Starówke na plaże miejską
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
1 #2282372 | 195.136.*.* 9 lip 2017 13:22
Problem starówki to MENELE śmierdzące kałem i sikami !
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz
Obywatel #2282338 | 77.115.*.* 9 lip 2017 12:50
Hmm, teraz o tym pomyśleli? A kiedy budowali koszmarek Inkę, nowe blichtr kamienice zamiast odtworzyć po staremu gdzie myślenie było? Spało? Ktoś przecież wydawał pozwolenia na te badziewia. Sami zaorali, a teraz płacz...?!
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz
Zdrowia życzę radnym... #2282332 | 83.9.*.* 9 lip 2017 12:38
Troska Urzędu Miasta o Starówkę zaczyna się i kończy na wprowadzeniu zakazu palenia papierosów w parku...
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
z Jarot #2282322 | 83.9.*.* 9 lip 2017 12:27
Co zrobić - odpowiedź "prosta jak parasol" i oczywista - wystarczy zapytać się Olsztyniaków czy wpadną tam na piechotę albo tramwajem..? Na mój test 90% odpowiedziało, że NIE. Wolą udać się tam gdzie można dojechać i zaparkować samochód. Jest to głupie ale taka jest realna prawda i tego nie zmienimy...
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
docho #2282304 | 83.6.*.* 9 lip 2017 11:48
Mówicie Starówka a na zdjęciu bloki z lat 90 całkiem jeszcze niestare .Taka Starówke mozna było wybudowac wszędzie . Proponuje festiwal kiczu na KICZówce.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
DONPEDRO #2282301 | 89.228.*.* 9 lip 2017 11:42
Problem starówki to wyłączny problem miejscowych prywaciarzy. Niech nie liczą tylko zysków tylko pomyślą o promocji tego miejsca. Nie wiem czemu liczą ciągle tylko na Piotra I Wielkiego?
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
znawca #2282297 | 83.9.*.* 9 lip 2017 11:32
WYBUDOWAC LIDLA I BIEDRONĘ HA HA HA
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz
Arek #2282244 | 94.254.*.* 9 lip 2017 10:44
Serio przydalby sie swiezy powiew w ratuszu,bo juz duszno.Mi osobiscie nie zalezy zeby na starowce bylo jeszcze wiecej lokali i biegi mikolajow i lawki takie czy siakie.Prawda , ze ciezko sie patrzy na amfiteatr i dziure w ziemi,ale to nie tu jest pies pogrzebany(no chyba,ze w tej dziurze,hihi).Problem jest szerszy problem tkwi w pomysle miasta na siebie, a wlasciwie jego braku.Warto zauwazyc,ze kazdy ma cos tzn morze ma swoje smazone rybki,gory maja oscypki my jako tak charakterystyczna kraina warmia i mazury a w szczegolnosci Olsztyn serce Warmi,nie posiadamy swojego "produktu"nie posiadamy nawet prawdziwej smazalni ryb(kraina tysiaca jezior).Nie posiadamy takze cyklicznych imprez sportowych.Raz w roku pilka plazowa nie daje poczucia dosytu,Sorry ale ratusz strasznie zamula i ludzie tam odpowiedzialni za Pr sa malo skuteczni,
Ocena komentarza: warty uwagi (24) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
rozwiązanie problemu #2282239 | 83.9.*.* 9 lip 2017 10:35
Odpowiedź na pytanie to - 163 opinie krytykujące Ratusz i Prezydenta (sic!)
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz
kamikaze #2282238 | 83.6.*.* 9 lip 2017 10:35
Zabierzcie te badziewne baby ze starówki! Paskudne, obleśne szkaradztwo.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
wystarczy poczyta ten art i zadna #2282232 | 178.235.*.* 9 lip 2017 10:28
grupa nie jest potrzebna. Ktos dobrze wspomnial ze nie ma gdzie zaparkowac ktos inny ze jest w pyte zakazow nakazow i oplat na kiermaszach ogromna przebitka cenowa ale nie dziwota jak wystawca ma polaty to probuje je sobie odbic i ten z LSDi dobrze sie wypowiada zeby brac przyklad z kortowiady
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz
olsztynianka #2282211 | 178.183.*.* 9 lip 2017 10:04
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Bardzo fajne pomysły - i ten z zupą grzybową i z biegiem Mikołajów. To się na pewno przyjmie. A wy jesteście ciągle na Nie. Sami siedzicie w swoich grotach i tylko krytykujecie. Baby koniecznie niech zostaną i ławki też. Bardzo mi się te wszystkie pomysły podobają. Jak się wprowadzi to zobaczycie ilu ludzi będzie przychodziło. FAJNE POMYSŁY!!!
Festiwal Piw rzemieślniczych na starówkę #2282209 | 83.24.*.* 9 lip 2017 10:03
W tym roku, 28 lipca w Hotelu Omega startuje Olsztyńskie Festiwal Piw Rezmieślniczych. To jest piękna inicjatywa i to wydarzenie ma gwarantowany sukces, widać to choćby po frekwencji w innych miastach. Ale taka impreza powinna odbywać się nie w hotelu ale właśnie na starówce. Miasto powinno wyciągnąć pomocną rękę do organizatorów i prznieść to wydarzenie właśnie na rynek główny a nawet organizować to 2 razy w roku
Ocena komentarza: warty uwagi (19) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
pol #2282202 | 81.190.*.* 9 lip 2017 09:58
Baby pruskie i ławki z rusztem metalowym powinny zniknąć ze Starego Miasta. Na Targu Rybnym jest lepiej. I jeszcze ten ogrodzony amfiteatr - koszmar, pamiętam tylko plandekę powiewającą przy okazji jakiegoś koncertu. Widok na zamek powinien być objęty ochroną.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
Pytanie do prezydenta #2282189 | 83.6.*.* 9 lip 2017 09:44
Dlaczego wydział ochrony środowiska z ratusza jest najmniej widocznym wydziałem? Brak jakiejkolwiek aktywności, pomysłów. Ludzie od zieleni, czystego powietrza itd powinni w pierwszym rzędzie brać udział w imprezach promujących aktywny Olsztyn. Powinni być widoczni. A co mamy? Znudzonych panów w garniturach zamkniętych w nudnych gabinetach. Tak było w czasach PRL. Pora wymienić kadry prezydencie.
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
turysta235 #2282174 | 81.190.*.* 9 lip 2017 09:30
Jeszcze jeden przypadek: kiedyś oglądamy jakieś wykopaliska przy jednym z budynków - i nagle z kamienicy obok wypada jakiś "gość" i do nas "to teren prywatny" nie oglądać, nie stać tu, czy coś w tym sensie. Jak jakikolwiek turysta lub mieszkaniec z innej dzielnicy może się czuć dobrze w takiej przestrzeni. Wszystko zależy od ludzi. Czy wyobrażacie sobie Państwo takie zachowanie np. na innej np. w Krakowie. A poza tym te ławki..... brzydkie, dziwnie ustawione
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Nowe władze dla Olsztyna #2282170 | 5.172.*.* 9 lip 2017 09:24
Upada Starówka, upada Sport niedługo będzie jak za "rządów" Kononowicza - ...nie będzie niczego... Niebawem wybory pokażmy co potrafimy i zmieńmy Olsztyn na lepszy
Ocena komentarza: warty uwagi (22) odpowiedz na ten komentarz
Zom #2282167 | 88.156.*.* 9 lip 2017 09:21
Po pierwsze to trzeba wypieprzyć ze starówki "baby pruskie", nie da się patrzeć na te straszydła. Tu nie Prusy, tu WARMIA.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
panna #2282160 | 81.190.*.* 9 lip 2017 09:14
To raczej nie choroba starówki a całego miasta i dzisiejszych czasów. Dużo spaceruję (niestety sama), a dookoła GŁUCHA CISZA!! Gdzie są ludzie??? w marketach bo ledwo wejdę do biedronki, lidla , widać tłumy i tylko "pyk, pyk, zbilżeniowo, dziękuję, dowidzenia". Takie czasy i forma spędzania czasu...
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
bl #2282146 | 37.47.*.* 9 lip 2017 09:04
Miasto potrzebuje profesjonalnego menedżera od spraw kultury. Urzędnicy z ratusza to leśne dziadki dla których liczy się tylko pensyjka z etaciku i praca do 15.00 Olsztyn to aktualnie kulturalna pustynia
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Dwa przypadki.... #2282121 | 83.24.*.* 9 lip 2017 08:34
1) Upalna niedziela, cały dzień na plaży, wieczorem idziemy na starówkę na lody, i co...godz.21:00 i prawie wszystko pozamykane! 2) Ciepły kwietniowy wieczór , zachodzę do popularnej ciastkarni na kawę, ico... pani pyta czy zdożę wypić do 20:00 bo zamykamy! W TEN SPOSÓB STARÓWKI NIE OŻYWICIE!
Ocena komentarza: warty uwagi (42) odpowiedz na ten komentarz
oko #2282113 | 83.6.*.* 9 lip 2017 08:09
przyczyna tej choroby panie radny głażewski to według mnie prezydent, radni którzy go popierają i gazeta zatrudniająca cenzora dbającego o to aby nikt nie napisał prawdy o żle zarządzanym mieście, mieście które nie ma stadionu, hali sportowej, lodowiska, amfiteatru itd wszystkie te obiekty jak i ludzie zarządzający tym miastem pochodzą z epoki gierka z dziennikarzami włącznie
Ocena komentarza: warty uwagi (35) odpowiedz na ten komentarz
Stowarzyszenie "Wizja Lokalna" #2282085 | 69.113.*.* 9 lip 2017 06:54
Jako stowarzyszenie "Wizja Lokalna" oficjalnie zgłosiliśmy chęć włączenia naszego przedstawiciela w prace opisanego miejskiego zespołu ds. "ożywienia" Starego Miasta. Zespołu jak się okazało dla wybranych, bo otrzymaliśmy z ratusza odpowiedź, że oferta społecznej pracy jednego z naszych członków nie jest zespołowi potrzebna.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
Osa #2282059 | 94.254.*.* 9 lip 2017 02:36
Pomysł z zupą grzybową to słaba reklama. Przede wszystkim dlatego, że grzybów nie podaje się dzieciom. Zatem rodzice sami nie będą opychać się zupką , a dziecko nie będzie tylko głodnym gapiem. Zaś bardzo dobrym pomysłem jest festiwal kuchni staro warmińskiej - Dzyndzałki warmińskie to regionalna nazwa dla potrawy przypominającej pierogi. Dzyndzałki to popularna potrawa na Warmii, smaczna i łatwa w przygotowaniu, dzięki czemu zdobyła zwolenników już w całej Polsce. Poniżej prezentujemy przepis na dzyndzałki warmińskie, których warto spróbować. Myślę, że taka promocja miasta i regionu byłaby w dechę :) i przyciągnie turystów oraz zadowoli każde podniebienie :)
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
WŁODARZE i BANKSTERZY SĄ TEMU WINNI #2282049 | 81.190.*.* 9 lip 2017 01:43
Nic nie ożywi, jeśli OLSZTYNIANIE nie dostaną solidnego zastrzyku gotówki ( pensje i emerytury ) 4 krotnie mniejsze niż w UE tu tkwi problem a łatanie budżetu PATOLOGI i wciskanie im w portfel 500+ za dziecko to głównie reprodukcja pokoleniowej patologii. 500+ nie przyniesie rozkwitu i tętniacego życia starówce Olsztyna. Tu chodzi o portfel każdego obywatela a ten jest pusty i głównie obciążony długoterminowym ( 20-30 lat) solidnym nie raz kredytem ( młodzi i emeryci w Olsztynie siedzą po uszy w długoterminowych kredytach - starówką jest wizytówką pogłębiającej się biedy w Olsztynie. Niech włodarze miejscy w końcu przejrzą na oczy że Olsztyn ubożeje i się zadłuża.!!!!!!! Tu więc tkwi problem Panie Prezydencie Grzymowicz!!!!!!!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz
pinio #2282047 | 217.99.*.* 9 lip 2017 01:26
mienić prezydenta - proste i dziwne pytanie "Co zrobić, by zaczęła tętnić życiem?"
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
haaaa #2282042 | 195.136.*.* 9 lip 2017 01:07
PGR OLSZTYn
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Leon Pegerowiec #2282032 | 147.147.*.* 9 lip 2017 00:39
Niestety niewiele da się tu zrobić. Ponure wejście od strony bramy. Ponura dzielnica patoli na wylocie przy Grunwaldzkiej. Po drodze doikąd. Ten czarny kleszczowy park nad wąwozem pseudo rzeczki Łyny. Ciasnota wokół. Daleko do parkingów. Trzeba by wyburzyć te budy przy bramie. Wrócić do dawnego placu. Parking od Pieniężnego przy murze.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
bzysió #2282016 | 157.25.*.* 8 lip 2017 23:58
Nie czarujmy się, czesław oderżznął starówkę galerią handlową, grzymek dorżnął 'transportem zrónoważonym'...Kamienicznicy doili swoimi czynszami, więc nie mają co płakać. Władze dawno temu powinni uruchomić projekt stare miasto zaczynając od olsztyna zachodniego, jeziora długiego, terenu dawnych koszar połączonych rzeką ze starówką. Wystarczy spojrzeć jak Ostróda wita turystę. A tak pod stołem pokrojono torcik między deweloperów i ostało się dla rowerzystów jeno wycieczkowanie...
Ocena komentarza: warty uwagi (20) odpowiedz na ten komentarz
DONPEDRO #2281997 | 89.228.*.* 8 lip 2017 23:23
Miasto nie jest właścicielem kamienic aby je remontować. Sprawa leży po stronie właścicieli.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Stolyca #2281994 | 83.9.*.* 8 lip 2017 23:17
Z rzypadku???
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz
mieszkaniec Lidzbarka W. #2281991 | 83.9.*.* 8 lip 2017 23:11
Stolicą Warmii i tak zawsze będzie Lidzbark Warmiński , a ci którym On się nie podoba , albo którzy twierdzą , że to wiocha , to tak naprawdę mogą mieszkańcom prawdziwego , warmińskiego grodu narobić na czubek buta . I tyle w temacie.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
realista #2281988 | 83.9.*.* 8 lip 2017 23:08
Panie Czesławie czekamy.....
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
mieszkaniec starówki #2281987 | 83.9.*.* 8 lip 2017 23:07
Wybierajcie dalej wafli z po psl , nam pasuje.Przynajmniej nam stonka nie przeszkadza . A starówki i tak betonem nie zalejecie.
odpowiedz na ten komentarz
mieszkaniec Lidzbarka W. #2281983 | 83.9.*.* 8 lip 2017 23:04
A nam się podoba,przynajmniej stonka nie przeszkadza w piciu winka.Dziękujemy Panie Prezydencie i pozdrawiamy mieszkańców bratniego Lidzbarka Warmińskiego.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) odpowiedz na ten komentarz
Zapomniałem dodać: wy młodzi nawet nie #2281971 | 83.6.*.* 8 lip 2017 22:44
potraficie zdać egzaminu na prawo jazdy, chociaż obecne testy są dla debili. Dno, jak cała obecna oświata. Jak ktoś nie jest w stanie zdać obecnych testów, tzn., że nie rozumie tego, co widzi / jest skończonym idiotą i debilem / nigdy nie powinien mieć możliwości prowadzenia czegokolwiek. A wg statystyk to 52 % was młodych. Czas na młodych? Kpina, to będzie już koniec
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Do tego "tu potrzeba młodych": #2281963 | 83.6.*.* 8 lip 2017 22:33
A do czego wy się młodzi nadajecie? No do czego? Patrz debil Arczak, tzw. "oficer rowerowy". On nawet nie rozumie znaczenia słowa "oficer", zresztą tak jak i wy. On nie wie nic, a nawet nie wie tego, że nic nie wie, Do czego się nadajecie? W tych spodenkach rurkach, i skarpetkach "stopkach"? Dla was rysunek techniczny to magia i gusła. Co wy potraficie i do czego się nadajecie? Wy tylko fejsa i usteczka wypomadowane. Obecni 20 latkowie? Te zniewieściałe istoty? Do czego wy się nadajecie???? Jak odejdzie pokolenie obecnych 60 i 50 latków, to zdechniecie, bo was wszystko, ale to wszystko zniewieściałe cioty przerasta... potrzeba młodych... a chroń nas Panie póki żyjemy....
Ocena komentarza: warty uwagi (19) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Bolek #2281936 | 37.47.*.* 8 lip 2017 22:02
Niech Arbuz dalej podnosi podatki od nieruchomości , to zniszczy wszystko w Olsztynie od lotniska na Dajtkach-Aeroklub Warminsko - Mazurski , do Starówki olsztyńskiej włącznie ! Arbuza i jego wafli z ratusza wywalić na śnieg !
Ocena komentarza: warty uwagi (25) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
nino #2281926 | 37.47.*.* 8 lip 2017 21:56
Arbuz jest na poziomie Nowegp Miasta Lubawskiego- tam powinien zostać prezydentem, Olsztyn go przerasta - nigdy nie powinien zostać prezydentem Olsztyna ! On z Olsztynem sobie nie radzi ! ps. Jak mam zostawić samochód np. 300 m od np. Staromiejskiej , czy ,,Klimatów" ,to ja pyerd..e Starówkę w Olsztynie .
Ocena komentarza: warty uwagi (22) odpowiedz na ten komentarz
olsztynianin #2281918 | 88.156.*.* 8 lip 2017 21:43
Starówka w Olsztynie straciła klimat bo mamy takiego prezydenta. Olsztyn tak piękne miasto a tu: zero sportu,zero imprez. Zakorkowane miasto,zero jakichkolwiek rozwiązań.Dobrze ze głosowałem na Małkowskiego.
Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz
Pijacka Patologia #2281881 | 88.156.*.* 8 lip 2017 20:50
Starówka ożywia się w weekendową noc. Latają butelki i leje się krew. Atrakcje tylko dla hardcorów.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
Odpowiadam na pytanie #2281878 | 188.146.*.* 8 lip 2017 20:45
Wypieprzyć Grzymowicza i całe to post PZPRowskie towarzystwo.
Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz
Jak tam minęła atrakcja OLA #2281853 | 178.235.*.* 8 lip 2017 20:25
"przytulanie drzewa"? Kora pewnie do łyka zdarta
Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Ja proponuję na początek #2281851 | 178.235.*.* 8 lip 2017 20:23
wykopanie jeszcze paru dziur przy wejściu na stare miasto. Jedną przy moście Jana, jedną przy wodospadzie i jeszcze jedną koło Poczty i jedną tam gdzie ma być przejście z parku centralnego... Acha i jeszcze jedną w centrum starego miasta
Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz
paapaj #2281828 | 94.254.*.* 8 lip 2017 19:59
kila osób wlaścicieli nieruchomości dyktuje ceny najmu lokali na starym mieście i to prowadzi do tego że nikt z najemcow nie jest w stanie dlugo wytrzymać,starówka razem ale wlaściecieli którzy trzymają stawki,proste
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
olsztyn #2281826 | 188.146.*.* 8 lip 2017 19:57
dokładnie z wami się zgadzam. Oczywiście dużo wpisów jest przesmiewczych ale i one mają jakiś sens. Problem jest w ratuszu i w tych specjalistach od "promocji "którzy chyba zwyczajnie się na tym nie znają. Program OLA to jakiś żart kpina dramat! słusznie ktoś napisał miasto emerytów działek i aptek. A dlaczego pytam jest tak nudno bo brak dobrego gospodarza i dobrych młodych mądrych prężnych myślących przebojowych radnych.
Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Po pierwsze. #2281825 | 88.156.*.* 8 lip 2017 19:57
Pogonic tego od 10% od przetargu ,czyli wyslac nieudacznikaArbuza i jego przydupasow i rozliczyc go za tramwaje,To szkodnik dla miasta,
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz
Tu potrzeba mlodych #2281809 | 2.102.*.* 8 lip 2017 19:43
Arbuz i emeryci z rausza zafunduja wam jako rozrywke Kurpii i Ukraincow podskakujacych w ludowych strojach i wymachujacych wstazkami a niejaki pan Cipciak "od promocji miasta"zatrudniony kilka lat temu przrz arbuza Kopernika-sodomite w berecie Che Geuvary.Olsztyn to wiocha przez duze "W"
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
NOL #2281808 | 195.136.*.* 8 lip 2017 19:41
To w Barczewie dzisiaj , Zenek Martyniuk koncert ,A w Olsztynie BIDA z NEDZĄ
Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Bory(S) #2281802 | 95.160.*.* 8 lip 2017 19:36
Przede wszystkim pogonić arbuza wraz z całą świtą kolesi !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz
... #2281801 | 94.254.*.* 8 lip 2017 19:33
Droga redakcjo. Opcji na promocję starówki jest naprawdę wiele. Po pierwsze informowanie Olsztyniaków o planowanych imprezach. Zrobić to można wszelakimi sposobami, od fanpage na fejsie do plakatów. Po drugie ludzi nie stać by często wychodzić do miasta, wychodząc z żoną w weekend wydaję ponad 150 zł. Właściciele pubów powinni obniżyć ceny ale i podwyższyć jakość usług. Najlepszym przykładem jest Czeska Gospoda, tam ludzi jest full bo jedzenie tanie, piwo dobra,a obsługa miła i uśmiechnięta. Na starówce jest tez za mała konkurencja i wg mnie zmowa cenowa co do np. piwa. Brakuje też wydarzeń. Kiedyś fajną imprezą były spotkania z szantą, gdyby nie pewien restaurator to do dziś by się to kręciło. GO trąbi o braku życia na starówce i nie mając sama pomysłu wypytuje czytelników, dlaczego jednak nie zapyta ludzi odpowiedzialnych za promocję pracujących w urzędzie miasta?
Ocena komentarza: warty uwagi (18) odpowiedz na ten komentarz
Winnetou #2281800 | 89.228.*.* 8 lip 2017 19:33
Tylko Starówka zagubiła klimat?. A czasami nie Olsztyn zagubił klimat?. Tu się nic nie dzieje, jedynie Poezja( od 44 lat) i Noce Bluesowe jako tako trzymają poziom, ale to trochę chyba za mało.Green Festiwal może się wyrobi. Okazuje się,że inne o wiele mniejsze miasta: Ostróda,Węgorzewo, Lidzbark i kilka innych, potrafią zorganizować różnego rodzaju koncerty, festiwale, a Olsztyn nic.Ile razy można zapraszać te same kabarety? Po drugie wpierw powinno się posprzątać trochę te miasto, bo wszędzie widać papiery,pety,butelki,puszki.W weekendy na Starówce tabuny pijanej młodzieży też nie zachęcają do wyjścia na miasto.I tyle w temacie .
Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz
A. #2281798 | 88.156.*.* 8 lip 2017 19:32
To nie jest problem starówki a całego miasta, nieprzyjaznego młodym ludziom. Nie bez powodu olsztyn nazywany jest zagłębiem bezrobocia, młodzi uciekają za normalnym życiem do innych miast. Co lokalny rynek pracy ma do zaoferowania?, przedstawiciel handlowy, kasjer, indykpol czy michelin? Zrobiliście z miasta skansen dla starszych osób, a im do szczescia wystarczy bliskość lasów/działek i apteki co kilka metrów.
Ocena komentarza: warty uwagi (21) odpowiedz na ten komentarz
można,,? można..! #2281795 | 83.6.*.* 8 lip 2017 19:27
Co robić - patrz Kołłątowiada i tłumy zadowolonych gości, Dorosłych " pizzernych piwoszy" i dzieciaków zadowolonych z zabawy i konsumpcji lodów ... koncerty i animacje... wpadnijcie w niedzielę...
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz
Rocco #2281793 | 95.160.*.* 8 lip 2017 19:25
A może zimowe opitalanie kiełbasy ?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz