Nowy wydział, nowe numery telefonów

2021-12-30 14:38:53 (ost. akt: 2021-12-30 14:49:22)   Artykuł sponsorowany

Autor zdjęcia: Urząd Miasta w Olsztynie

Usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości obsługi interesantów załatwiających urzędowe formalności - to najważniejszy cel jednostki. Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców.

Nie zmienią się m.in. lokalizacje, w których obsługiwani byli interesanci. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej - w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.

Zmianie ulegną numery telefonów, pod które dotychczas można było się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta. Najważniejsze nowe numery to:
* Punkt Informacyjny Urzędu - 89 50 60 221,
* stanowisko ds. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i ewidencji działalności gospodarczej - 89 50 60 222, 89 50 60 223,
* stanowisko ds. działalności gospodarczej - 89 50 60 224,
* stanowisko ds. działalności gospodarczej i Karty Dużej Rodziny - 89 50 60 225,
* stanowisko ds. obsługi działalności gospodarczej - 89 50 60 226,
* dyrektor BOK (sekretariat) - 89 50 60 200,
* kierownik referatu ewidencji ludności - 89 50 60 212,
* kierownik referatu dowodów osobistych - 89 50 60 208,
* kierownik referatu uprawnień do kierowania pojazdami - 89 50 60 999,

Interesanci będą mogli dzwonić pod nowe numery telefonów od 3 stycznia (poniedziałek). Wszystkie numery będzie można znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.

Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8:00-18:00 (poza referatem transportu i szkolenia - tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między 7:30 a 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między 8:15 a 17:45, natomiast od wtorku do piątku od 7:45-15:15.

2001-2022 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, GRUPA WM Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5